nee, ze hebben geen remsporen gevonden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:02 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Echt waar? Hebben ze remsporen gevonden?
Nee. Er is een deel van een sleepkabel en een spanband gevonden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:03 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
maar het is een gebroken/ doorgesneden remkabel die gevonden is. Er wordt dus een stuk vermist.
DIt is nog van voordat de beelden bewerkt waren??quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:03 schreef Ticootje het volgende:
De vader heeft volgens camerabeelden maandagavond rond kwart over 10 nog getankt bij een onbemande pomp in Neerbeek, zegt een woordvoerder van de politie. De jongens zijn enkele uren eerder gezien in Vleuten in Utrecht, waar hun vader woonde. Het lijkt erop dat de kinderen niet in de auto zaten toen de vader tankte.
Bron: http://www.parool.nl/paro(...)er-in-Neerbeek.dhtml
Dit klopt toch niet?
Dat klopt inderdaad niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:03 schreef Ticootje het volgende:
De vader heeft volgens camerabeelden maandagavond rond kwart over 10 nog getankt bij een onbemande pomp in Neerbeek, zegt een woordvoerder van de politie. De jongens zijn enkele uren eerder gezien in Vleuten in Utrecht, waar hun vader woonde. Het lijkt erop dat de kinderen niet in de auto zaten toen de vader tankte.
Bron: http://www.parool.nl/paro(...)er-in-Neerbeek.dhtml
Dit klopt toch niet?
Ze hebben al zo veel mogelijk opgeroepen videobeelden na te kijken en zo nodig te politie in te schakelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:05 schreef amaranta het volgende:
Stel dat hij trouwens ergens zou hebben gegeten met de kinderen. Want ja, je moet toch ook eten he.
Zou hij dat nog thuis hebben gedaan? Dat hij na het eten is vertrokken?
Want als hij onderweg zou hebben gegeten, bijvoorbeeld bij de Mac ofzlo, zouden daar dan camerabeelden van kunnen zijn?
Maw hangen er in wegrestaurants cameras?
Ik heb via twitter gelezen dat MacDonalds alle beelden zou vasthouden voor de politie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:05 schreef amaranta het volgende:
Stel dat hij trouwens ergens zou hebben gegeten met de kinderen. Want ja, je moet toch ook eten he.
Want als hij onderweg zou hebben gegeten, bijvoorbeeld bij de Mac ofzlo, zouden daar dan camerabeelden van kunnen zijn?
Politie moet zich toch bij de feiten houden? Zeker in zo'n programma? Wie weet nu helemaal of zelfmoord een voldongen feit is? Laat staan een afscheidsrit?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volledig jouw interpretatie. Ik vond de politie niet emotioneel bijvoorbeeld, en als de politie zegt dat hij "waarschijnlijk met z'n afscheidsrit bezig was" dan zullen ze wel voldoende redenen hebben om daarvan uit te gaan, of in ieder geval niet voldoende reden om aan te nemen dat dat zeker niet het geval was in ieder geval.
Of ben ik dan heel naief?
Alle MacDonalds restaurants, of alleen de McDonalds in Best. Waar hij langs is gekomen volgens dat plaatje in de op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb via twitter gelezen dat MacDonalds alle beelden zou vasthouden voor de politie.
Ze vertrokken om 20:15 uur. Normaliter heb je dan als kind wel gegeten.
De zelfmoord lijkt me wel een voldongen feit hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:07 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Politie moet zich toch bij de feiten houden? Zeker in zo'n programma? Wie weet nu helemaal of zelfmoord een voldongen feit is? Laat staan een afscheidsrit?
Ja hoor, en zo heb je het voor jezelf goed gepraat dat je op dezelfde weg kunt blijven doorgaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:01 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Als ik serieus moet ingaan op wat mensen schrijven en bedoeling, dan is niets meer waar. Daarbij ben ik verantwoordelijk voor het gene ik schrijf en niet wat jij begrijpt.
Alle op de mogelijke route geloof ik. Er is iig contact geweest met MCDonalds Nederland.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alle MacDonalds restaurants, of alleen de McDonalds in Best. Waar hij langs is gekomen volgens dat plaatje in de op.
Ja, ik was toevallig vandaag bij MC. Daar hingen idd camera's.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:05 schreef amaranta het volgende:
De mcdonalds in best ligt op de Eindhovenseweg Zuid, waar hij dus is gesignaleerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alle op de mogelijke route geloof ik. Er is iig contact geweest met MCDonalds Nederland.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb via twitter gelezen dat MacDonalds alle beelden zou vasthouden voor de politie.
Ze vertrokken om 20:15 uur. Normaliter heb je dan als kind wel gegeten.
Waar zitten nu nog gaten en in de tijdlijn? En hoeveel tijd? De tijd op het einde is me duidelijk, maar ben verder niet bekend op de route en weet niet hoe lang zo'n auto er normaal over zou moeten doen..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:08 schreef Messina het volgende:
De kans dat ze toch ergens rond de Utrechtse Heuvelrug zijn is in mijn ogen een stuk groter...
Omdat ze een tip hadden gekregen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef danilel het volgende:
ik heb dit in het begin niet gevolgd, wie kan mij uitleggen waarom er in Geulle gezocht werd?
Wat ik begreep bij Opsporing verzocht is er enkel een gat aan het eind van de lijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar zitten nu nog gaten en in de tijdlijn? En hoeveel tijd? De tijd op het einde is me duidelijk, maar ben verder niet bekend op de route en weet niet hoe lang zo'n auto er normaal over zou moeten doen..
Weet jij dat?
Of iemand anders hier? Ticootje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |