Dit is ONZ.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
Post eerst eens een foto van jezelf voodat je andere belachelijk gaat maken.
Die zijn wel te vinden op FOK! dus ik mag dus posten?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
Post eerst eens een foto van jezelf voodat je andere belachelijk gaat maken.
Ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:09 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Die zijn wel te vinden op FOK! dus ik mag dus posten?
Als je jezelf graag voor lul zet...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:06 schreef Spatieloos het volgende:
Zou ik ook een foto van mezelf maken waarin ik probeer model te zijn?
Yes!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Als je jezelf graag voor lul zet...
Jammer dat je die niet mag posten hier... daar zitten echt pareltjes tussen (denk aan die heggenschaar en die vrouw met een enorme doosquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:12 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Yes!Maar ik kan niks meer vinden. Na bennaakt.nl is niks meer extraam voor mij!
Ja inderdaad.. erg jammer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jammer dat je die niet mag posten hier... daar zitten echt pareltjes tussen (denk aan die heggenschaar en die vrouw met een enorme doos)
Welk nummer?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:31 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. erg jammer.![]()
Ik vind die vrouw die zo strak in de touwen zit dat het allemaal blauw is afgekneld. Staat onder Fetisch.
Die met die stok?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:31 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. erg jammer.![]()
Ik vind die vrouw die zo strak in de touwen zit dat het allemaal blauw is afgekneld. Staat onder Fetisch.
Ja die 186 was het ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:35 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Welk nummer?
Ik kwam niet verder dan fetisj186
Lekker zo onder het eten
Heb je haar naaktfoto's al gezien?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Die handen in zo'n natuurlijke pose
Hee die vent zag ik net voorbijkomen, ik dacht nog: die creep kan gewoon je collega zijn, of je schoonvaderquote:
Ja, hij ziet er zo normaal uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hee die vent zag ik net voorbijkomen, ik dacht nog: die creep kan gewoon je collega zijn, of je schoonvader
En niet op internet pleasequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:46 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, hij ziet er zo normaal uit.
Stel je voor dat je een bekende op die site tegenkomt.Ik zou diegene nooit meer normaal aan kunnen kijken.
Dat je aan sm of weet ik veel wat voor fetisj doet, okee, fijn, maar maak er aub geen foto's vannnn
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:52 schreef RadioSlut het volgende:
Je zit op de travestieafdeling te kijken?
?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:53 schreef Ceviche het volgende:
Omfg ik zag een tandenborstel in een piemel
Ik had meer iets van 'wtf'quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:58 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja die kan ik hier dus niet posten![]()
[ afbeelding ]
Welk getal?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:53 schreef Ceviche het volgende:
Omfg ik zag een tandenborstel in een piemel
Technisch gezien is er ook niks mis mee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:01 schreef Ceviche het volgende:
Moet wel zeggen dat de foto's op deze site nog niet eens zo slecht zijn, relatief gezien dan.
Hahaha toch willen wetenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:01 schreef RadioSlut het volgende:
Maar waar staat die tandenborstel dan ergens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hahaha toch willen weten
Ja, ben een nieuwsgierig aagje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaleidoscopiklimax
Nee okee, dat is waar, maar het zijn geen gothiccynthia-foto's.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Technisch gezien is er ook niks mis mee.
Alleen de mensen erop... snap niet dat je letterlijk open en bloot op het internet gaat staan.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:04 schreef Ceviche het volgende:
[..]
En dan vooral die foto waar die borstel dan zo heel zielig hangt
[..]
Hahaha toch willen weten
Ik zal wel blind zijn maar ik kan geen travestie vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
crossdressing.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:07 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik zal wel blind zijn maar ik kan geen travestie vinden
Daarom klikte ik eerst, ik dacht: no fucking shit dat ze travestie 'crossdressing' gaan noemen hier,en wat bleek: tandenborstel.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:07 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik zal wel blind zijn maar ik kan geen travestie vinden
Ik ben veeeeeel te nieuwsgierig. En bij zulk soort dingen zou ik het toch eens voorzichter aan moeten doen.quote:
Ik begrijp hier helemaal niks vanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
What the h#ck.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:13 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[..]
Hahaha toch willen weten
ohjee, ik wou het ook zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
terminale oogkanker nu![]()
mooien wolvenvest, waar haal je die?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben best een vredelievend persoon maar zulke mensen moeten eigenlijk gewoon dood, dat is het beste voor iedereen.quote:
Al die uitsprakenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:16 schreef Trini-Kwan het volgende:
Ahmed Angel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gentel Manquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:44 schreef Trini-Kwan het volgende:
Ja daar is hij heel goed in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoho. geantel man he. :pquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:50 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Gentel Man
* RadioSlut gaat stuk hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |