quote:Anouk zit in eerste halve finale songfestival
MALMÖ - Anouk zit op 14 mei in de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival. Ze neemt het namens Nederland op tegen onder meer Denemarken, België, Rusland, Ierland en de Oekraïne.
Dat is het resultaat van de loting die donderdag werd gehouden, zo maakte de organisatie bekend.
De halve finales van het Europese liedjesfestijn worden in Malmö gehouden op 14 en 16 mei. De finale volgt op 18 mei. De precieze volgorde van de optredens is nog niet bekend.
Die wordt door de producenten bepaald. Wel is al bekend dat Nederland in de eerste helft van het programma is geplaatst.
Aan de eerste halve finale doen 16 landen mee, aan de tweede halve finale 17 landen. In de tweede halve finale zitten onder meer Israël, Griekenland, Finland, Noorwegen, Roemenië en Zwitserland.
De halve finale met Anouk wordt ook uitgezonden in Groot-Brittannië, Zweden en Italië, waar de kijkers mogen meestemmen. Die landen mogen automatisch meedoen aan de finale, evenals Frankrijk, Duitsland en Spanje. (NU.nl)
Anouk zien en horen? Met commentaar van deze helden?quote:
Maar ja, ze moeten ergens een grens stellen, vijf of tien is wat weinig... In sommige landen krijg je bij elke telefoonkaart een nieuw nummer als je wil, dan zou je ook bevoordeeld zijn als je daar woont...quote:
Ik denk ook dat ze Ierland te hoog inschatten, al denk ik dat dat wel doorgaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:17 schreef Drrk het volgende:
De definitieve uitslag van de stemmen in het perscentrum.
[ afbeelding ]
Al zie ik Estland en Croatië eerder in de finale staan dan België en Oostenrijk.
Nou, ik hoor zojuist dat het hele feest wellicht niet doorgaat omdat er een plagiaatzaak hangt voor het liedje van Wit-Rusland. Er wordt momenteel hevig overlegd in Malmö en een journalist van ORF zei zojuist al dat de satelliet-frequenties voor vanavond zijn ingetrokken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:26 schreef alors het volgende:
Zo weer even een paar uur tijd verdreven, nog een paar uurtjes maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik hoor zojuist dat het hele feest wellicht niet doorgaat omdat er een plagiaatzaak hangt voor het liedje van Wit-Rusland. Er wordt momenteel hevig overlegd in Malmö en een journalist van ORF zei zojuist al dat de satelliet-frequenties voor vanavond zijn ingetrokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh noes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:33 schreef alors het volgende:
[..]oh noes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okay, in dit geval hoor ik net dat Anouk totaal onverwacht is bevallen van een vijfde kind en niet meer mee kan doen vanavond.
Dat is geloofwaardigerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, in dit geval hoor ik net dat Anouk totaal onverwacht is bevallen van een vijfde kind en niet meer mee kan doen vanavond.
Kleine correctie op dit nieuwsbericht: bij nader inzien bleek het toch niet om een vijfde kind te gaan, maar werd er operatief een bowlingbal verwijderd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, een achtponder.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:37 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Kleine correctie op dit nieuwsbericht: bij nader inzien bleek het toch niet om een vijfde kind te gaan, maar werd er operatief een bowlingbal verwijderd.
Ik denk dat Anouk zelf geen fouten gaat maken, die heeft voor hetere vuren gestaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:37 schreef miep63 het volgende:
Ben best wel een beetje zenuwachtig voor Anouk. Maar ja, dat komt natuurlijk omdat er erg veel van verwacht wordt.
Vies spelletje? Dat is verleden tijd hoor. De stemming is anders + de laatste jaren wint er amper nog een oostblok landquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
Net de generale even bekeken met manlief. Die vind het helemaal niks maar die heeft dan ook geen reet met het ESF na al die jaren al zo enorm zwaar armoe troef en compleet voor lul staan. Ik zie potentie.
Nou maar hopen dat.... maar ach, het is al járen een vies politiek spelletje dat hele ESF dus we'll see.
Ik zeg altijd dat ik weiger te kijken, nooit gekeken met die vreselijke ultieme kanslozen van de laaste jaren dus vanavond zit in strak voor de tv.
Waarom zou je alleen voor het Nederlandse liedje kijken? Op die manier zie je het hele festival misschien eens in de 30 jaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
Net de generale even bekeken met manlief. Die vind het helemaal niks maar die heeft dan ook geen reet met het ESF na al die jaren al zo enorm zwaar armoe troef en compleet voor lul staan. Ik zie potentie.
Nou maar hopen dat.... maar ach, het is al járen een vies politiek spelletje dat hele ESF dus we'll see.
Ik zeg altijd dat ik weiger te kijken, nooit gekeken met die vreselijke ultieme kanslozen van de laaste jaren dus vanavond zit in strak voor de tv. Al heb ik niks met Anouk, ze is wél een vakwijf die niet wakker ligt van dat hele ESF-gedoe, die doet haar ding en klaar.
Klopt want die Oostblokkers willen allemaal onze banen, uitkeringen en toeslagen dus stemmen ze strategischquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Vies spelletje? Dat is verleden tijd hoor. De stemming is anders + de laatste jaren wint er amper nog een oostblok land
Nee maar je praat dus poep dat is jammerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Klopt want die Oostblokkers willen allemaal onze banen, uitkeringen en toeslagen dus stemmen ze strategisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |