Ik had verwacht dat hij Talisa zou redden. Nu kunnen alle Jeyne theorieën in ieder geval wel de vuilnisbak in.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Beetje dom dat die bruid helemaal niet huilde.
Wel hilarisch dat de blackfish hier zogenaamd tussenuitkomt door effe te gaan zeiken.
Ik denk dat ze het seizoen daar mee eindigen.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:22 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer de verrassing komt voor degenen die nu juichen dat Catelyn dood is.
Wat een prachtige reacties op twitterquote:Op maandag 3 juni 2013 13:41 schreef IrfieJ het volgende:
https://twitter.com/RedWeddingTearsgeniale aflevering..
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:11 schreef Timwonnacott het volgende:
Ze staan al te vieren dat ze geen Catelyn meer zien in het andere topicOh die zoete tranen straks
Je bent in de war met een vos.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:40 schreef Breekfast het volgende:
De Starks zijn wel de losers van deze serie zeg. Ze hebben ook geen van allen de sluwheid die je van een 'wolf' mag verwachten.
Snap alleen niet dat ik bijna alleen maar negatieve reacties zie?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:52 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Wat een prachtige reacties op twitter![]()
![]()
Het zijn amerikanen, die dragen alles wat een beetje knap is op handen en voeten. Fanbois n girls die nu niet meer naar hun knappe acteur kunnen kijkenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Snap alleen niet dat ik bijna alleen maar negatieve reacties zie?
Vond het zelf echt geniaal toen ik het las, zou toch echt geen reet aan zijn als die domme Starks hun koninkrijkje in het noorden konden houden.
Ik vond het zelf ook echt geniaal toen ik het las, denk dat de verassing de grootste schok heeft veroorzaakt, maar dat is het mooie aan dit moment. Denk dat de reden voor de "ophef" vooral heeft te maken met Timwonnacott in zijn bericht schrijft.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Snap alleen niet dat ik bijna alleen maar negatieve reacties zie?
Vond het zelf echt geniaal toen ik het las, zou toch echt geen reet aan zijn als die domme Starks hun koninkrijkje in het noorden konden houden.
wat een huilbabies daar op twitter. Dat is gewoon goede verhaaltelling. Dat je nooit weet wat er gaat gebeuren.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:41 schreef IrfieJ het volgende:
https://twitter.com/RedWeddingTearsgeniale aflevering..
Hij loopt echt al 5 boeken lang om de hete brei heen te draaien, geen idee waar hij naar toe wil, daarom duurt het ook zo langquote:Op maandag 3 juni 2013 15:48 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Grappig is dat de schrijver het volgens mij ook nog niet weet
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:00 schreef Pek het volgende:
[..]
Hij loopt echt al 5 boeken lang om de hete brei heen te draaien, geen idee waar hij naar toe wil, daarom duurt het ook zo lang
Ik het iets anders voorgesteld. Breder en kleurrijker.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:55 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben de enige die dit jammer vind op internet lijkt het wel
Ja ik bedoelde met wat ik zei ook dat ik het plaatje heel mooi vind en dat de werkelijkheid zo kut isquote:Op maandag 3 juni 2013 19:33 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik het iets anders voorgesteld. Breder en kleurrijker.
Zo'n voorstelling had ik inderdaad ook.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde met wat ik zei ook dat ik het plaatje heel mooi vind en dat de werkelijkheid zo kut is
In mijn voorstelling is het ook nog breder, maar het was ook nacht volgens mij, en pikdonker door die donderstorm.
En dan bij zo'n flits konden ze wat zien telkens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |