Heh!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:52 schreef Kyubey het volgende:
Al die Robbfans zullen helemaal boos zijn omdat hun sopmateriaal onthoofd wordt.
Dan hebben ze alleen nog Jon Sneu.
Nee, een kruisboog is een laf wapen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:46 schreef Walder_Frey het volgende:
Ik zoek met spoed muzikanten en koks, geen ervaring vereist.
hij is ook supergriezeligquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:54 schreef Angelof9 het volgende:
Ben ik nou de enige die die Daario supergriezelig vind?
Zij zit niet in de boeken, en de vrouw van Robb, Jeyne Westerling, was er in de boeken niet bij.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
ja beetje apart, want zij gaat toch helemaal niet dood? ik heb nog niet helemaal alle boeken uitgelezen.. dus tenzij ik iets gemist heb?
Ja dat laatste bedoelde ik inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zij zit niet in de boeken, en de vrouw van Robb, Jeyne Westerling, was er in de boeken niet bij.
Ik had verwacht dat hij Talisa zou redden. Nu kunnen alle Jeyne theorieën in ieder geval wel de vuilnisbak in.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Beetje dom dat die bruid helemaal niet huilde.
Wel hilarisch dat de blackfish hier zogenaamd tussenuitkomt door effe te gaan zeiken.
Ik denk dat ze het seizoen daar mee eindigen.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:22 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer de verrassing komt voor degenen die nu juichen dat Catelyn dood is.
Wat een prachtige reacties op twitterquote:Op maandag 3 juni 2013 13:41 schreef IrfieJ het volgende:
https://twitter.com/RedWeddingTearsgeniale aflevering..
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:11 schreef Timwonnacott het volgende:
Ze staan al te vieren dat ze geen Catelyn meer zien in het andere topicOh die zoete tranen straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |