Ja dat komt nog denk ik, niet door white walkers maar door wightsquote:Op maandag 20 mei 2013 19:17 schreef maurisioo het volgende:
Vond de scene van Sam behoorlijk tegenvallen. In de boeken werden ze toch omsingeld door White Walkers en die werden door die raven toch kapotgepikt zodat ze konden worden gered door die man met die zwarte handen?
Hahaha, ja dat viel mij ook al op. Ze doen het echt lijken alsof alle spanning in de andere verhaallijnen gaat zitten (gevechten enzo) en dat intussen Edmure & co de time of their lives gaan hebben in de Twinsquote:Op maandag 20 mei 2013 17:17 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Je zag alleen een stukje waar Edmure weg word gedragen voor z'n bedding. Wel leuk, denken mensen dat het echt een gezellige bruiloft wordt haha
Vooral door Edmure in de serie eigenlijk een slap rolletje te geven t.o.v zijn rol en zijn lordship van de riverlands in de boeken naar mijn gevoel krijg ik van de serie het gevoel dat het geen belangrijke verhaallijn isquote:Op maandag 20 mei 2013 19:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat viel mij ook al op. Ze doen het echt lijken alsof alle spanning in de andere verhaallijnen gaat zitten (gevechten enzo) en dat intussen Edmure & co de time of their lives gaan hebben in de Twins
Maar opzich wel logisch om Edric weg te laten.. Voegde niet veel toe aan het verhaal, behalve de lijn die nu prima ingevuld kan worden door Gendryquote:Op maandag 20 mei 2013 20:27 schreef Sloggi het volgende:
Ze zijn lekker creatief met Gendry en Stannis.
Nou vind ik carice ontzettend kut, maar haar tieten zijn erg mooi.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:56 schreef Franknfurter het volgende:
Ja maar Khaleesiboobs zijn meer dan welkomDie uitgezakte hollandse tieten van Carice hebben we vaak genoeg gezien
Vervelend voor ons, maar volkomen logisch vanuit het oogpunt van HBO. Het draait uiteindelijk allemaal om de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:31 schreef Kyubey het volgende:
Wat is dezen. Door een Amerikaanse feestdag wordt Game of Thrones een week uitgesteld
Tenzij het Benjen is (wat dacht ik niet het geval is) kennen we Coldhands' identiteit niet, dus dan krijgen we niets bevestigd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:56 schreef Anshur het volgende:
Volgende aflevering krijgen we dus waarschijnlijk semi-bevestiging over de identiteit van Coldhands. Of ze moeten hem onherkenbaar maken?
Die kunnen ze dus redelijk onherkenbaar maken.quote:He looks like a wight dressed in the black of the Night's Watch with a scarf concealing his face
Het lijkt me nu ook wel zeker dat hij niet meer terug zal komen in de boeken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:02 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Maar opzich wel logisch om Edric weg te laten.. Voegde niet veel toe aan het verhaal, behalve de lijn die nu prima ingevuld kan worden door Gendry
Ik voorspel trauma'squote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:22 schreef Sitethief het volgende:
Hihi, en maar zeuren in het andere topic dat er geen zak gebeurt, Be Careful What You Ask For...
Volgens mij ook. Het is in ieder geval iemand die erg oud is, dus dan valt Benjen af.quote:
Edric in de serie had niets toegevoegd, dit is een goede oplossing zo.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het lijkt me nu ook wel zeker dat hij niet meer terug zal komen in de boeken.
Grappig dat ze na 2 seizoenen de opbouw van een boek c.q. seizoen niet doorhebbenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:22 schreef Sitethief het volgende:
Hihi, en maar zeuren in het andere topic dat er geen zak gebeurt, Be Careful What You Ask For...
En maar blijven zeuren over de ''saaie'' stukkenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:41 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Grappig dat ze na 2 seizoenen de opbouw van een boek c.q. seizoen niet doorhebben
Eerst de fundering leggen in 8 afleveringen om die binnen 2 afleveringen volledig te laten instorten
Vooral de hoop op epische battles en zombies vond ik schattig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:42 schreef Kirov het volgende:
[..]
En maar blijven zeuren over de ''saaie'' stukken
Dat wordt denk ik de cliffhanger. Mance met zijn leger en "the biggest fire the north has ever seen". Wat dat laatste is kan ik me niet meer herinneren, moet echt de boeken eens opnieuw gaan lezen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:46 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Vooral de hoop op epische battles en zombies vond ik schattig.
De bestorming van de Muur ben ik zeer benieuwd naar...lijkt me niet makkelijk. Al zal dat wel volgend seizoen worden.
Moet er niet eerst een aanval aan de zuidkant van Castle Black komen? Waar Ygrette het loodje legtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:49 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dat wordt denk ik de cliffhanger. Mance met zijn leger en "the biggest fire the north has ever seen". Wat dat laatste is kan ik me niet meer herinneren, moet echt de boeken eens opnieuw gaan lezen.
Wat dat betreft moet het komende seizoen wel erg goed worden, staat nog veel te gebeuren.
Ze komen steeds dichterbij de waarheid in het andere topic.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:17 schreef een user het volgende:
Laat Jon Snow maar dood gaan, of dat Joffrey Tywin af laat makenIn ieder geval iets dat je niet verwacht. Teveel badguys doodgegaan dit seizoen.
Maar toch, maar toch...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze komen steeds dichterbij de waarheid in het andere topic.
Zoete zomerkinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |