vond de khaleesiboobs er ook niet heel joviaal uit zienquote:Op maandag 20 mei 2013 13:56 schreef Franknfurter het volgende:
Ja maar Khaleesiboobs zijn meer dan welkomDie uitgezakte hollandse tieten van Carice hebben we vaak genoeg gezien
Ik dacht eerst ook bij deze, dus ik zat al op het puntje van mijn stoel....maar helaasquote:Op maandag 20 mei 2013 11:39 schreef Kirov het volgende:
Ging Joffrey nou bij zijn eigen huwelijk de pijp uit of was dat deze?
De timing was ook wel zo natuurlijk, net na de bloedzuigers. Ik wist gelukkig nog dat Robb voor Joffrey de pijp uitgaatquote:Op maandag 20 mei 2013 15:02 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook bij deze, dus ik zat al op het puntje van mijn stoel....maar helaas
Tuurlijk niet, Tyrion moet nog gevangen genomen worden enzo, de strijd om zijn leven, vader vermoorden... Ik denk dat hij doodgaat rond episode 6/7/8?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:11 schreef Kirov het volgende:
Het betekend dus wel dat Joffrey's dood rond aflevering 9 van volgend seizoen komt.
Hopelijk krijgen we volgende aflevering Coldhands te zien
Volgend seizoen. Niet dezequote:Op maandag 20 mei 2013 15:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Tyrion moet nog gevangen genomen worden enzo, de strijd om zijn leven, vader vermoorden... Ik denk dat hij doodgaat rond episode 6/7/8?
Amerikanen zijn wel fan van Shock and Awequote:Op maandag 20 mei 2013 16:07 schreef Timwonnacott het volgende:
Trailer voor EP 9, zit helemaal niets in wat wijst op de RW ze gaan voor de maximale schok![]()
Ik denk eigenlijk dat de meeste serie kijkers vooral blij zullen zijn om van Catelyn af te zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:10 schreef Kirov het volgende:
[..]
Amerikanen zijn wel fan van Shock and Awe
Dan komen ze bedrogen uitquote:Op maandag 20 mei 2013 16:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de meeste serie kijkers vooral blij zullen zijn om van Catelyn af te zijn.
Ja en je zag ze uit het torenraam van Queens Crown kijken dus ik ben blij dat dat er allemaal inzit, hopelijk inclusief meer met verborgen stapstenen, onweersbui, heel de mikmakquote:Op maandag 20 mei 2013 16:18 schreef Kyubey het volgende:
Zag ik daar net Bran in Orell mode?
Summer of Hodor?
Je zag alleen een stukje waar Edmure weg word gedragen voor z'n bedding. Wel leuk, denken mensen dat het echt een gezellige bruiloft wordt hahaquote:Op maandag 20 mei 2013 16:07 schreef Timwonnacott het volgende:
Trailer voor EP 9, zit helemaal niets in wat wijst op de RW ze gaan voor de maximale schok![]()
Roslin was toch juist knap?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:24 schreef Franknfurter het volgende:
Volgens mij is Roslin helemaal niet zo 'net niet lelijk' maar gewoon lelijk
Ik vond ze prima, maar ze zagen er inderdaad anders uit dan de vorige keer.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:26 schreef Kroelo het volgende:
[..]
vond de khaleesiboobs er ook niet heel joviaal uit zienbeetje uitgezakte theezakjes, en volgens mij waren het ook niet haar eigen borsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |