Zodat we er nooit achter komen of Jon nu wel of niet dood is?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:31 schreef Matty___ het volgende:
misschien zou een open einde nog wel het beste zijn
Hij heeft wel zijn beoogde einde verteld aan de makers van de serie. Dus als GRRM de pijp uit gaat, moeten we daar op wachten.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Helaas heeft hij vastgelegd dat niemand anders de boeken mag afmaken.
Maar dan mag iemand de TV serie toch nog wel afmaken? Zou wel stom zijn als die dan ook maar een open einde krijgt.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Helaas heeft hij vastgelegd dat niemand anders de boeken mag afmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:01 schreef Grayfoxhound het volgende:
[..]
Maar dan mag iemand de TV serie toch nog wel afmaken? Zou wel stom zijn als die dan ook maar een open einde krijgt.Ze zullen wel een betere verhaallijn voor haar verzinnen, want dat Daario gezeik was veel te langdradigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht het niet. Dat had Ygritte toch moeten doen? Die heeft niet geschoten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:19 schreef Maisnon het volgende:
ohja, jon is niet gewond aan zn been nu ofwel?
Jawel, alleen sprong er een boom voor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:12 schreef Pek het volgende:
[..]
Dacht het niet. Dat had Ygritte toch moeten doen? Die heeft niet geschoten.
Tuurlijk komt de serie af, met of zonder GRRM.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:01 schreef Grayfoxhound het volgende:
[..]
Maar dan mag iemand de TV serie toch nog wel afmaken? Zou wel stom zijn als die dan ook maar een open einde krijgt.
Ja, dat is dan hoe die af zou worden gemaakt. Maar voor ons een trieste zaak omdat er toch een hoop karakters in de serie niet voorkomen, waar ik persoonlijk wel benieuwd naar ben.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:59 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Hij heeft wel zijn beoogde einde verteld aan de makers van de serie. Dus als GRRM de pijp uit gaat, moeten we daar op wachten.
Dan moet eerst Jeoff dood, dat lijkt me niet. Alles in 1 ep? Zou wel wat zijn zegquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:09 schreef Cinderella_Man het volgende:
zou teveel gevraagd zijn om Ep10 af te sluiten met een crossbow en een toiletpot he ?
Zou wel epic zijn
Dat bedoel ik....iedereen gaat maandag naar Ep10 kijken met het idee dat de RW niet te overtreffen valt....en dan en Jeoffrey en Tywinn :-Dquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Dan moet eerst Jeoff dood, dat lijkt me niet. Alles in 1 ep? Zou wel wat zijn zeg
Dat zeggen ze om het spannender te maken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:10 schreef robdriessen het volgende:
Wat denken jullie, gaan we Lady Stoneheart nog leren kennen? Volgens alle interviews heeft de actrice haar laatste scene opgenomen op de RW. Dus OF Lady Stoneheart is er uit geknipt in de TV serie, OF het wordt met CGI of een andere actrice opgelost....
Ik weet het niet....
Yupquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:20 schreef Pek het volgende:
Lady Stoneheart lijkt me juist iets als afsluiter van dit seizoen, was het niet Arya's wolf die haar ontdekte in de rivier?
En dan toch die dronken Lord Of Light healer (whatshisname) die zijn leven geeft voor het hare....quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:20 schreef Pek het volgende:
Lady Stoneheart lijkt me juist iets als afsluiter van dit seizoen, was het niet Arya's wolf die haar ontdekte in de rivier?
Dondarrian geeft zijn leven voor haar, Thoros blijft leven.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En dan toch die dronken Lord Of Light healer (whatshisname) die zijn leven geeft voor het hare....
Dank voor de correctiequote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dondarrian geeft zijn leven voor haar, Thoros blijft leven.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dondarrian geeft zijn leven voor haar, Thoros blijft leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |