Ja die is tofquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb ook die combigame van Mario + Duckhunt
Ja ik kan weer even vooruit met mijn games, aangezien ik nu toch een werkeloze marginaal benquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
TofSnake Rattle n Roll vond ik zo gaaf gevonden en Kirby is ook echt cool voor de NES, mooi ook
Jup! Wel goeien spoken thoughquote:
Hmm ja daarom stond dat ding ook in Eindhoven bij mijn ex, die had nog een echte beeldbuis op zijn kamer staan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:59 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja die is tofnu alleen nog een goedkope tv vinden want de zapper werkt dus niet op mijn tv
[..]
Ja ik kan weer even vooruit met mijn games, aangezien ik nu toch een werkeloze marginaal ben
Die hebben wij/ik dus ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hmm ja daarom stond dat ding ook in Eindhoven bij mijn ex, die had nog een echte beeldbuis op zijn kamer staan.
Waarom moet megatoby zo'n big ass platte tv hebben
Ik was vroeger verliefd op darkwing duckquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
darkwing duck
Moest eraan denken toen er Ducktales gezegd werd
China!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Vakantiegeld van t UWV wel 17,18 euro waar zal ik eens heen gaan op vakantie
DUBAIquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik vind het ook een leuk woordquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik was vroeger verliefd op darkwing duck![]()
En om de een of andere vage reden vind ik Flappert een hilarisch woord_
de feboquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
quote:
Maar dan hou ik nog zovelen geld overquote:
Doe het nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd zovelen honger.... Mijn collega's is chips aan het nommen...Crap
Dan febo zoals mir zeiquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[..]
Maar dan hou ik nog zovelen geld over
Gisteren nog gespeeld, is inderdaad kei moeilijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:02 schreef Maisnon het volgende:
Darkwing Duck heb je ook op de NESdie is kei moeilijk
Feboquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan febo zoals mir zeieat ALL the grillburgers OMNOM
Dat zuignap pistoolquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Gisteren nog gespeeld, is inderdaad kei moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |