SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JNG SC is een plek in JNG waar je kan slowchatten, praten over van alles en nog wat en discussieren over wat je maar wilt! Ben of voel je jezelf jong? Klets hier dan gezellig mee, iedereen is welkom! Wij nodigen je van harte uit, voel je vrij om jezelf voor te stellen aan een van onze users!
JNG SC wenst iedereen veel succes met de examens
Heeft iemand lapo? Gun hem of haar dan in ieder geval een paar minuten om een nieuw topic te openen, een kwartier zonder topic is natuurlijk teveel en onnodig, dat snapt iedereen.
Nieuw? Kijk hier ook eens:
JNG / JONG! voorstel topicAJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ga weg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat het kan.
En jij bent ook fake dus.
Ik heb er nooit iets over gezien eigenlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:10 schreef arachide. het volgende:
Oke dus ik heb hier te maken met een sc waar twee kampen en een groepschat zijn.
Ik wil niet eens weten wat er over mij instaat.
Idd, twee kampen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er nooit iets over gezien eigenlijk
Yeah right, mijn reet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoezo ben ik fake dan
Ik zeg direct wat ik vind, geen achterbaks gedoe. Ik sta IRL iig bekend als 1 van de eerlijkste gozers die er is.
Vind ik niet, is ook niet nodig. Dit is internet, iedereen is anders. Erger je er niet zo aan en chat gezellig mee. Kan bestquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Yeah right, mijn reet.
Maar ben weg, veel plezier jullie
quote:JNG SC is een plek in JNG waar je kan slowchatten, praten over van alles en nog wat en discussieren over wat je maar wilt! Ben of voel je jezelf jong? Klets hier dan gezellig mee, iedereen is welkom! Wij nodigen je van harte uit, voel je vrij om jezelf voor te stellen aan een van onze users!
Blijf dan ook lekker weg in plaats van telkens terugkomen om niksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Yeah right, mijn reet.
Maar ben weg, veel plezier jullie
FOKITquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijf dan ook lekker weg in plaats van telkens terugkomen om niks
Naar prullenmand slepen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe de neuk deinstalleer je dingen van een Mac![]()
______
heb je hem?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe de neuk deinstalleer je dingen van een Mac![]()
______
Op mac niet volgens mij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan is alleen de snelkoppeling weg slimbo
Bij de mac blijkbaar niet, ff proberenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan is alleen de snelkoppeling weg slimbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |