ja, dat is waar...dat dacht ik ook al, zo klein zijn de kinderen niet meerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Het is in Duitsland en Belgie ook in het nieuws geweest toch? En de kinderen zijn niet meer zo klein dat ze hun mond houden denk ik.
oei...dan lijkt het er op dat de kinderen al voor de Rijnbrug niet meer in de auto zatenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
2 van die jongens liggend op de achterbank past niet en al helemaal niet in die auto.
Terwijl de oudste voorin zat op de beelden bij het tankstation.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:37 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, dat klopt
De politie kon op de beelden bij de Rijnbrug NIET zien of de kinderen in de auto zaten
Sterker nog, volgens mij zagen ze de kinderen op de beelden de kinderen niet, maar gaf de woordvoerder aan, ze zouden ook op de achterbank hebben kunnen liggen
Het dubbele eraan is dat als het niet gepland was, dat er dan toch heel duidelijke sporen zouden moeten zijn van het vermoorden van zijn kinderen (als hij ze vermoord heeft), en toen ze hem vonden duurde het nog bijna tot het eind van de middag voor ze doorhadden dat hij de kinderen die dag bij zich had, terwijl er wel al heel snel over een zelfmoord gesproken werd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik schat ook in dat het een vrij intelligente man was, maar het heeft uiteraard ook met gemoedstoestand en zijn latere plannen te maken of hij nog helder kon nadenken / zich overal nog bewust van was / zo berekend was.
In de achterbak zou ook nog kunnen. Wel proppen in een Hyundai Getz, dus denk het niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:40 schreef Rachilda het volgende:
[..]
oei...dan lijkt het er op dat de kinderen al voor de Rijnbrug niet meer in de auto zaten
twitter:CothenEU twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 13:34:00#vermiste broertjes #julianenruben Half uurt geleden veel helikopters boven De Lek in de buurt van Culemborg. Iets te maken met deze zaak? reageer retweet
Nee, maar dat kan ook de macht der gewoonte zijn geweest. Hij was toen wellicht klaar met zijn handelingen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En in de buurt van Leersum zette hij hem weer aan om te controleren of hij nog gemiste gesprekken had?
Of hij er min of meer mee weggekomen was?
Jawel joh, dat kan makkelijk, gewoon in de riem opzij gevallen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
2 van die jongens liggend op de achterbank past niet en al helemaal niet in die auto.
Die is maar klein. 1 op de achterbank en 1 erachter is de enige mogelijkheid maar dan liggen ze niet zomaar te slapen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
In de achterbak zou ook nog kunnen. Wel proppen in een Hyundai Getz, dus denk het niet.
Dan zie je hun hoofden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel joh, dat kan makkelijk, gewoon in de riem opzij gevallen.
Plus het feit dat als hij rechtstreeks vanuit daar naar die Rijnbrug bij Rhenen is gereden hij nog tot minstens 12 uur/ half 1 's nachts daar in de buurt gezeten moet hebben. Dan heb je dus een tijdsbestek van 22:15 tot misschien wel 00:30 uur.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind de speculaties nu eerlijk gezegd wel nogal ver gaan hoor, raken naar mijn mening kant noch wal. We weten niet waarom hij in Neerbeek getankt heeft en waarom hij daar een half uur later nog (in de buurt) was.
Hij kan zich ook simpelweg niet heel bewust zijn geweest van het feit dat hij traceerbaar zou zijn door middel van camerabeelden en gsm-signalen.
Ik blijf namelijk denken dat het voor hem (en misschien ook zijn kinderen) een vertrouwde omgeving is geweest, en dat hij in die regio z'n kinderen iets heeft aangedaan uiteindelijk.
Nee, dan zijn ze gewurgd al. Sowieso als dat de doodsoorzaak zou zijn, dan heeft er eentje moeten hebben toekijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die is maar klein. 1 op de achterbank en 1 erachter is de enige mogelijkheid maar dan liggen ze niet zomaar te slapen.
Zeg dat wel, elke poep of scheet wordt gepost...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik begin het nieuws over deze zaak een beetje zat te worden.. Ze worden toch niet gevonden.
Was speculatie (mijn speculatie) dat hij wellicht expres een half uur in Neerbeek is blijven hangen, compleet met bewijs (tanken, GSM-signaal) omdat het de suggestie wekt dat hij bij die ex geweest, is, en hij kon verwachten dat zo'n tijd bij die ex in de buurt voldoende zou zijn om haar huis binnenstebuiten te keren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist, hoezo haar een hak te zetten?
Ik denk niet dat hij het risico heeft genomen om met 2 dode kinderen in zijn auto te gaan rondrijden.quote:
Mooie!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was speculatie (mijn speculatie) dat hij wellicht expres een half uur in Neerbeek is blijven hangen, compleet met bewijs (tanken, GSM-signaal) omdat het de suggestie wekt dat hij bij die ex geweest, is, en hij kon verwachten dat zo'n tijd bij die ex in de buurt voldoende zou zijn om haar huis binnenstebuiten te keren.
Ik weet niet hoe vrolijk jij er van wordt als de politie je huis binnenstebuiten keert, maar ik moet er niet aan denken.
Nee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:45 schreef Rachilda het volgende:
Nog even over de telefeoon...
Kan je de telefoon ook zodanig installeren dat de mobiel vb op een bepaald tijdstip vanzelf weer aangaat nadat je het hebt uitgezet?
Volgens sommigen moet de batterij eruit wil je geen contact maken met de masten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:45 schreef Rachilda het volgende:
Nog even over de telefeoon...
Kan je de telefoon ook zodanig installeren dat de mobiel vb op een bepaald tijdstip vanzelf weer aangaat nadat je het hebt uitgezet?
Het was een kleine stadsauto, probeer het maar uit, lukt niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn 7 en 9 hè.... die kunnen makkelijk zijwaarts op de achterbank liggen.
Vindt je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |