Je kunt vast wel een topic openen met een poll....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:26 schreef SteveBudin het volgende:
Kan je ook speculeren over het topic-nummer waarin die kinderen gevonden worden
ja, maar tussen 22.15 uur en 22.45 uur kan er ook al wat gebeurd zijn... dus vandaar dat ik 22.15 schreef /tankstationquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om 22.45 was hij ook nog bij Neerbeek...... GSM-signaal opgepikt.
Het lijkt me behoorlijk onwaarschijnlijk dat de politie daar nog niet gezocht heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:26 schreef Rachilda het volgende:
goede suggestietwitter:hork21 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 13:19:51@JulianRubenNL Hanteerde de vader vanuit zijn bedrijf locaties of buitenlocaties die nog niet bekeken zijn ? #vermiste broertjes reageer retweet
Daar lijkt inderdaad een vooropgezet plan achter te zitten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om 22.45 was hij ook nog bij Neerbeek...... GSM-signaal opgepikt.
Darn, dat wekt zelfs de suggestie dat hij bij z'n ex geweest is, 22.15 tanken, 22.45 GSM-signaal in Neerbeek.
Ik had de post nog aangepast, maar het zou zelfs onderdeel van z'n plan kunnen zijn die ex in Neerbeek nog een hak te zetten, het wekt immers de suggestie dat hij bij haar geweest is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:27 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, maar tussen 22.15 uur en 22.45 uur kan er ook al wat gebeurd zijn... dus vandaar dat ik 22.15 schreef /tankstation
ja inderdaad!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had de post nog aangepast, maar het zou zelfs onderdeel van z'n plan kunnen zijn die ex in Neerbeek nog een hak te zetten, het wekt immers de suggestie dat hij bij haar geweest is.
Klopt wel, 22:15u is sowieso het laatste tijdstip dat de 2 jongens nog in de auto zaten voor zover bekend.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:27 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, maar tussen 22.15 uur en 22.45 uur kan er ook al wat gebeurd zijn... dus vandaar dat ik 22.15 schreef /tankstation
Ergens binnen deze blauwe cirkel:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:31 schreef Rachilda het volgende:
Ik denk dat we een eind op weg zijn met de theorie andere vriendin ook een hak zetten!
Maar ja, de vraag is wat is er daarna gebeurd...waar zijn de kindjes....
Verdwenen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:31 schreef Rachilda het volgende:
Ik denk dat we een eind op weg zijn met de theorie andere vriendin ook een hak zetten!
Maar ja, de vraag is wat is er daarna gebeurd...waar zijn de kindjes....
Waarom zet hij dan zijn telefoon uit?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij kan zich ook simpelweg niet heel bewust zijn geweest van het feit dat hij traceerbaar zou zijn door middel van camerabeelden en gsm-signalen.
Nou...de vraag is in hoeverre hij verward was en in staat was zijn kindjes wat aan te doen..de kans lijkt wel groot natuurlijk...maar stel dat hij met name zelf depressief was en het zijn missie nog was om zijn ex-en een hak te zetten, dan kan hij dat hebben gedaan om met de kinderen naar neerbeek te rijden en daar te tanken (ene vriendin een hak te zetten) daarna GSM uit en op moment van zelfdoding weet niemand waar de kindjes zijn (verwarring groot bij andere ex)....maar stel nu...stel dat hij contacten had met mensen uit het buitenland waarmee hij een deal heeft gesmeed, na Neerbeek is hij vb naar Venlo gereden en zijn de kinderen door een Duitser of iemand anders meegenomen...hij terug naar Doorn en de rest is geschiedenis...maar de kinderen leven nog wel...zou dat kunnen??quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:26 schreef SteveBudin het volgende:
Kan je ook speculeren over het topic-nummer waarin die kinderen gevonden worden
Ik denk dat hij te intelligent was om daar geen rekening mee te houden of er niet aan te denken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind de speculaties nu eerlijk gezegd wel nogal ver gaan hoor, raken naar mijn mening kant noch wal. We weten niet waarom hij in Neerbeek getankt heeft en waarom hij daar een half uur later nog (in de buurt) was.
Hij kan zich ook simpelweg niet heel bewust zijn geweest van het feit dat hij traceerbaar zou zijn door middel van camerabeelden en gsm-signalen.
Ik blijf namelijk denken dat het voor hem (en misschien ook zijn kinderen) een vertrouwde omgeving is geweest, en dat hij in die regio z'n kinderen iets heeft aangedaan uiteindelijk.
Om niet gestoord te worden ofzo?quote:
ja, dat kloptquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Klopt wel, 22:15u is sowieso het laatste tijdstip dat de 2 jongens nog in de auto zaten voor zover bekend.
Ik schat ook in dat het een vrij intelligente man was, maar het heeft uiteraard ook met gemoedstoestand en zijn latere plannen te maken of hij nog helder kon nadenken / zich overal nog bewust van was / zo berekend was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat hij te intelligent was om daar geen rekening mee te houden of er niet aan te denken.
En in de buurt van Leersum zette hij hem weer aan om te controleren of hij nog gemiste gesprekken had?quote:
Het is in Duitsland en Belgie ook in het nieuws geweest toch? En de kinderen zijn niet meer zo klein dat ze hun mond houden denk ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:35 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Nou...de vraag is in hoeverre hij verward was en in staat was zijn kindjes wat aan te doen..de kans lijkt wel groot natuurlijk...maar stel dat hij met name zelf depressief was en het zijn missie nog was om zijn ex-en een hak te zetten, dan kan hij dat hebben gedaan om met de kinderen naar neerbeek te rijden en daar te tanken (ene vriendin een hak te zetten) daarna GSM uit en op moment van zelfdoding weet niemand waar de kindjes zijn (verwarring groot bij andere ex)....maar stel nu...stel dat hij contacten had met mensen uit het buitenland waarmee hij een deal heeft gesmeed, na Neerbeek is hij vb naar Venlo gereden en zijn de kinderen door een Duitser of iemand anders meegenomen...hij terug naar Doorn en de rest is geschiedenis...maar de kinderen leven nog wel...zou dat kunnen??
ja zoiets denk ik...nog even een laatste check, een laatste blik naar de wereld die hij zo zou verlaten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En in de buurt van Leersum zette hij hem weer aan om te controleren of hij nog gemiste gesprekken had?
Of hij er min of meer mee weggekomen was?
2 van die jongens liggend op de achterbank past niet en al helemaal niet in die auto.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:37 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, dat klopt
De politie kon op de beelden bij de Rijnbrug NIET zien of de kinderen in de auto zaten
Sterker nog, volgens mij zagen ze de kinderen op de beelden de kinderen niet, maar gaf de woordvoerder aan, ze zouden ook op de achterbank hebben kunnen liggen
Ja, het is dan inderdaad onwaarschijnlijk dat je nog gebeld wordt, maar mensen kunnen gekke dingen denken als ze met 'geheimzinnige zaken of zaken waarbij ze hun volle aandacht nodig hebben, bezig zijn.quote:
Dit heb ik gemist, hoezo haar een hak te zetten?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:31 schreef Rachilda het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |