Nee, het gaat er juist om dat de politie dan in één of ander dwaalspoor zou trappen, aangezien zij belast zijn met het onderzoek.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:14 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, maar het gaat erom dat juist DIE mensen trappen in het dwaalspoor dat hij om zijn ex in neerbeek heeft gemaakt.
En dat ze er in trappen blijkt nu al
Met een vaartje van 100 en verder rustig aan is dat ongeveer kleine 2 uurtjes.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:15 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Dus conclusie, hoeveel tijd hebben we nu over op de route Neerbeek en Rijnbrug?
Kun je wat specifieker zijn welk gebied? Anders ben ik net zo lang bezig als de hele zoektocht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Was dit hier al bekend?twitter:rikdogger twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 13:18:09Politie komt later vandaag mogelijk met info over de spullen die de jongens bij zich hadden en over het laatste gesprek tussen de ouders. reageer retweet
Idd, het hier opnieuw posten van dat soort twitterdiarree is eigenlijk al postverspilling.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig maakt dat soort mensen geen enkele dienst uit, dus ik kan me niet sappel maken om hun domheid.
hallo Whiskers, welkom weer :-)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Was dit hier al bekend?twitter:rikdogger twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 13:18:09Politie komt later vandaag mogelijk met info over de spullen die de jongens bij zich hadden en over het laatste gesprek tussen de ouders. reageer retweet
Stel dat hij dus rustig aan gedaan heeft, misschien gewacht tot de slaapmedicatie goed waren ingewerkt, dan kan het best zijn dat de jongens gewoon bij hem waren nog op de rijnbrug.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met een vaartje van 100 en verder rustig aan is dat ongeveer kleine 2 uurtjes.
Zie je me nu pas?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:18 schreef Rachilda het volgende:
[..]
hallo Whiskers, welkom weer :-)
wel dat er mogelijk info zou komen, maar niet welke info, dank u
Dat was verleden week dinsdag al, was al in de media.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus idd eerder doorzocht.twitter:rikdogger twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 12:44:06Correctie: de politie heeft eerder het huis in Lim. doorzicht, maar is vandaag pas bekend gemaakt. Wanneer is onbekend (CC @videovalley) reageer retweet
Nee, nog niet bekend.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je wat specifieker zijn welk gebied? Anders ben ik net zo lang bezig als de hele zoektocht.Met mijn postuur kan dat wel kloppen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Nou, de goegemeente wil nog wel eens behoorlijk tekeer gaan als ze vinden dat de politie het niet goed of snel genoeg oppikt, zie destijds met Joran vd Sloot.... ze stonden nog net niet met fakkels en hooivorken bij de deur van de mensen waar hij was, maar het scheelde niet veel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, het gaat er juist om dat de politie dan in één of ander dwaalspoor zou trappen, aangezien zij belast zijn met het onderzoek.
Het bewust uitzetten van een dwaalspoor lijkt me nog altijd geen reeële mogelijkheid - ik sluit het niet uit - maar vooralsnog vind ik dergelijke mate van voorbereiding toch nog altijd voorbehouden aan de psychopaten en beroepscriminelen in de samenleving.
Het zou kunnen, ik weet niet hoe goed die beelden zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Stel dat hij dus rustig aan gedaan heeft, misschien gewacht tot de slaapmedicatie goed waren ingewerkt, dan kan het best zijn dat de jongens gewoon bij hem waren nog op de rijnbrug.
zie...en de volgende die al gaat twijfelen over de vriendin van neerbeek, straks heeft de arme vrouw geen leven meer want iedereen vindt het maar raar en vertrouwt haar niettwitter:sasje123 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 14:10:32@JulianRubenNL oh oké, toch vond ik het raar dat hij vlakbij haar om de hoek was en zij niks wist. reageer retweet
Ok, dank voor de info!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat was verleden week dinsdag al, was al in de media.
Ah, met survival-uitrusting zeker?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef Bayswater het volgende:
Rugzakjes hadden ze bij hen, ook al in de media geweest.
Man, het kan wel zijn dat hij ze zelf hun grafjes heeft laten gravenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, met survival-uitrusting zeker?
Sorry. Soms, dan moet humor even.
Begint er nu al op te lijken, zie meerdere wantrouwende berichten op twitter voorbij komen over de vriendin uit neerbeek...denk dat jouw speculatie echt klopt hoor, vandaar dat de politie tegelijkertijd met klem ook aangegeven dat de vriendin er niks mee te maken heeft en niet thuis was, om te voorkomen dat de boel naar de vriendin escaleert, en misschien is de politie al tot dezelfde conclusie gekomen als jouw theoriequote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, de goegemeente wil nog wel eens behoorlijk tekeer gaan als ze vinden dat de politie het niet goed of snel genoeg oppikt, zie destijds met Joran vd Sloot.... ze stonden nog net niet met fakkels en hooivorken bij de deur van de mensen waar hij was, maar het scheelde niet veel.
En nu ook weer met al die zoektochten, het is deels misschien het willen helpen, maar een heleboel mensen doen het vooral omdat ze vinden dat de politie het allang had moeten doen.
Als dat soort volk dus gelooft dat die ex er op een of andere manier mee van doen heeft, dan kan het zomaar gebeuren dat het haar ook verweten wordt.
Heb ik ook gehoord. Rugzakjes en schooltassen zelfs. Dat laatste vind ik raar in de vakantie. Tenzij vader ze gisteren weer naar school zou brengen. Ook iets gelezen over gymnastiekspullen. Raar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef Bayswater het volgende:
Rugzakjes hadden ze bij hen, ook al in de media geweest.
Dat lijkt me niet erg efficiënt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Man, het kan wel zijn dat hij ze zelf hun grafjes heeft laten graven
Dat klopt. Dat heeft de politie ook zo gecommuniceerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:25 schreef sig000 het volgende:
Het feit dat de politie zowel in de buurt van Neerbeek en Doorn gezocht heeft, zegt mij dat de beelden op de Rijnbrug niet erg duidelijk waren en ze het niet zeker weten of ze nog wel of niet in die auto zaten of lagen.
Zat er een schepje in het rugzakje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Man, het kan wel zijn dat hij ze zelf hun grafjes heeft laten graven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |