PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Spanjaard?quote:
Interessant!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.reddit.com/r/s(...)lcao_move_to_monaco/
Kan ik iedereen aanraden om te lezen
Labyad,Ola John en Reyes zitten daar onder andere ook
Ja er zijn een aantal bronnen, ze zeggen dat Neymar op zijn eigen website heeft gepubliceerd maar die ligt al plat sinds ik er probeer op te komen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja die oud voorzitter van Santos ofzo toch ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:19 schreef Revontulet het volgende:
Moggeen POTS, weak foot stars gaan ongeveer zo:
Sterk been is 100%
1 star wf: 10~15%
2star: 30~35%
3star: 50~55%
4star: 70~75%
5star: 90~95%
Dat weet ik ook niet. Heb gister toevallig wel nog FUT gespeeld, het was verschrikkelijk en om het nog erger te maken moest Rijst een potje tegen me spelen. In de trant van: Let's kick it while it's down.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja beetje niet sweaten
waar heb je het over?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.reddit.com/r/s(...)lcao_move_to_monaco/
Kan ik iedereen aanraden om te lezen
Labyad,Ola John en Reyes zitten daar onder andere ook
verliezen van rijst is het moment om te stoppenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Heb gister toevallig wel nog FUT gespeeld, het was verschrikkelijk en om het nog erger te maken moest Rijst een potje tegen me spelen. In de trant van: Let's kick it while it's down.
Dit verklaart de transfer van Labyad naar Sporting ook wel weerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit soort dingen moeten verbannen worden uit de voetbalwereld. Clubs werken zich alleen maar meer in de nesten.
Ja dat was toch wel mijn dieptepunt in mijn fut carrière. Clubs begon gister goed, gepromoveerd naar divisie 1 om vervolgens de 1e 3/4 wedstrijden te verneuken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
verliezen van rijst is het moment om te stoppen
vanavond kom ik wel clubs
Daarna gestopt? Dan zorg ik wel voor handhaving...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat was toch wel mijn dieptepunt in mijn fut carrière. Clubs begon gister goed, gepromoveerd naar divisie 1 om vervolgens de 1e 3/4 wedstrijden te verneuken.
Dat is ook standaard bij Ak...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Van 9.00-12.00, was al na 1,5 uur klaar en het waren ook 'maar' 34 vragen.
lkkr voor je kkezelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat was toch wel mijn dieptepunt in mijn fut carrière. Clubs begon gister goed, gepromoveerd naar divisie 1 om vervolgens de 1e 3/4 wedstrijden te verneuken.
Ok GJEquote:
Conclusie: tijd voor een nieuw team.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:07 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Diamanit en TOTS Borja Valero vallen een beetje tegen, heb een paar potjes gespeeld in me 352 Serie A team maar Borja komt overal te laat en Diamanti is onzichtbaar als wat
Team aanpassen zal je bedoelenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Conclusie: tijd voor een nieuw team.
TOTS Diamanti heb je toch wel op CAM he?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:07 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Diamanit en TOTS Borja Valero vallen een beetje tegen, heb een paar potjes gespeeld in me 352 Serie A team maar Borja komt overal te laat en Diamanti is onzichtbaar als wat
Ik ook niet meer ik spreek dan ook geen Portugeesquote:
Daarna gingen we maar Forza spelen, aangezien we dan minder afhankelijk zijn van Rijst.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daarna gestopt? Dan zorg ik wel voor handhaving...
.
Ik wel, maar hij praat nu op eens een andere taal.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook niet meer ik spreek dan ook geen Portugees
Ahja ik zou me bijna schuldig gaan voelenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daarna gingen we maar Forza spelen, aangezien we dan minder afhankelijk zijn van Rijst.
Jij spreekt Portugees?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wel, maar hij praat nu op eens een andere taal.
haha hou op. strks ga ik huilenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daarna gingen we maar Forza spelen, aangezien we dan minder afhankelijk zijn van Rijst.
Spoilers incoming!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Spoilers incoming!!!Wie Jaimie? Tyrion?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Balenquote:
Homo met hun zus toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:31 schreef Revontulet het volgende:
Jagodverdomme zit net die aflevering te kijken
kelderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar Mangala, die is een stukkie langer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:41 schreef Maver24 het volgende:
welke CB moet ik nou echt even proberen, N'koulou of Mangala, Bocchetti heb ik al die wil ik graag ook in hetzelfde team proberen in 352
Ik zei ook maar wat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zo snel een succes worden.
toch maar een nieuw team?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:47 schreef Maver24 het volgende:
Welke formatie kan ik het beste nemen als ik Mangala en Bocchetti achterin wil hebben, het liefst wil ik Gonalons en Valbuena er ook nog in hebben
RM of CAM Valbuena?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:47 schreef Maver24 het volgende:
Welke formatie kan ik het beste nemen als ik Mangala en Bocchetti achterin wil hebben, het liefst wil ik Gonalons en Valbuena er ook nog in hebben
Heb je zijn TOTS of NIF ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:47 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij hebben ze Aliadiere per ongeluk 5*weak foot gegeven..niet normaal die man
Moet er wel aan wennen om iemand te hebben met zo'n rare pace. Fucking snelle acceleration en dan lijk je alle tijd te hebben, maar dan valt hij in de sprint echt stil. Wel een fijne speler. Geniaal schot met beide benen, erg wendbaar. Wel matig in de lucht.
totsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb je zijn TOTS of NIF ?
Wil nog een 2e silver team dacht iets met hem en Commons in een 352
Jij houdt de prijzen toch een beetje bij. Ik heb het idee dat ze nu wat duurder zijn, klopt dat?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vanavond ga ik deze 2 teams maken2de niet echt origineel, maar lijkt me wel heel chill.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Remy en onze vriend uit Gabon natuurlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:52 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat het zo iets moet gaan worden, alleen even kijken wie in spits, Ibra hoef ik nog niet
die eerste is wel tof, al is Welliton een klein smetjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vanavond ga ik deze 2 teams maken2de niet echt origineel, maar lijkt me wel heel chill.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zijn er een paar spelers iets gestegen ja. Het scheelt allemaal nog niet veel. Maar sowieso alle prijzen zijn omhoog, gisteravond een team gemaakt en nu weer dik met winst verkocht.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij houdt de prijzen toch een beetje bij. Ik heb het idee dat ze nu wat duurder zijn, klopt dat?
die is die vriend uit Gabon dan?, Aubemeyang ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Remy en onze vriend uit Gabon natuurlijk
Enige (fatsoenlijke) keuze ook volgens mijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die eerste is wel tof, al is Welliton een klein smetje
Begrijpelijke keuze though
Oke, ja ik koop ze morgenmiddag wel gewoon. Als ze goedkoper zijn is het mooi, anders is het jammer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu zijn er een paar spelers iets gestegen ja. Het scheelt allemaal nog niet veel. Maar sowieso alle prijzen zijn omhoog, gisteravond een team gemaakt en nu weer dik met winst verkocht.
De markt wacht een beetje op de HH
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die is die vriend uit Gabon dan?, Aubemeyang ?
ben bang voor zijn weak foot maar wil hem ook nog proberen jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Enige (fatsoenlijke) keuze ook volgens mijEn ik moet die Hulk ST gewoon eens uitproberen
Ja ik vanavond denk ik. Denk dat veel mensen ze gaan kopen waardoor de prijzen ook weer zullen stijgen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke, ja ik koop ze morgenmiddag wel gewoon. Als ze goedkoper zijn is het mooi, anders is het jammer.
Arteta, Martinez en dan nog 2 spelers denk ik...
[..]
Ja
kan best, maar hangt ook van de rest van het team af..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zouden KPB en Pirlo een goed duo zijn als CDM's in 3-5-2 of wordt je dan overlopen?
quote:Prove that a tree has two centers if diameter is an odd number, and one if diameter is even.
Vind het vreemd dat er nog steeds geen HH is. Misschien eentje om 18.00-19.00 al is er dan geen bij het nieuwe TOTS natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik vanavond denk ik. Denk dat veel mensen ze gaan kopen waardoor de prijzen ook weer zullen stijgen.
Martinez gaat nog wel veel zakken, Arteta is populair die wat minder.Dat zijn dan ook de 2 sterren van dit TOTS
Vela en Lens zou ik wel graag willen, maar te moeilijk om daar echt een leuk team om te bouwen. Mangala Bocchetti en Diamanti zijn vrij waardevast geweest afgelopen week, verwacht miss 10k eraf max. vanavond.
Denk je echt dat Martinez nog flink zal zakken ?, Spaanse CDM met echt enorm goede stats, makkelijk te hybriden in veel leagues -> BBVA, Bundes, BPLquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik vanavond denk ik. Denk dat veel mensen ze gaan kopen waardoor de prijzen ook weer zullen stijgen.
Martinez gaat nog wel veel zakken, Arteta is populair die wat minder.Dat zijn dan ook de 2 sterren van dit TOTS
Vela en Lens zou ik wel graag willen, maar te moeilijk om daar echt een leuk team om te bouwen. Mangala Bocchetti en Diamanti zijn vrij waardevast geweest afgelopen week, verwacht miss 10k eraf max. vanavond.
Zou kunnen dat ze hem idd pas morgenavond doen. Dat laatste uurtje. Ik moet vanavond werken dus komt me eigenlijk wel wat beter uitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vind het vreemd dat er nog steeds geen HH is. Misschien eentje om 18.00-19.00 al is er dan geen bij het nieuwe TOTS natuurlijk...
SIF Klose wil ik sowieso ook nog even kopen.
Hij zakt de hele week al enorm want weinig pacequote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Denk je echt dat Martinez nog flink zal zakken ?, Spaanse CDM met echt enorm goede stats, makkelijk te hybriden in veel leagues -> BBVA, Bundes, BPL
Dat zit er wel dik in idd.quote:
http://wefut.nl/squad/1427quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
kan best, maar hangt ook van de rest van het team af..
dat lijkt me haast zeker ja, en dan ook nog kans op iets vandaag. Grote kans dat shit nog gaat zakken dusquote:
Toch niet wezen golfen he...?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:02 schreef Kamikazie het volgende:
Morguhh
Mijn sportieve inspanningen voor vandaag ook weer geleverd.
Goed is relatief.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dacht dat je alleen met goed weer ging golfen!
Ik had geen zin meer om te wachten dus heb mn TOTS Lens + Mignolet al gehaald, meer dan 20k verlies zal het toch niet zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat lijkt me haast zeker ja, en dan ook nog kans op iets vandaag. Grote kans dat shit nog gaat zakken dus
quote:Prove that a tree has two centers if diameter is an odd number, and one if diameter is even.
Wat voor boom bedoel je?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer om te wachten dus heb mn TOTS Lens + Mignolet al gehaald, meer dan 20k verlies zal het toch niet zijn.
En verder FUT ik toch nog amper dus verder boeit t ook allemaal niet zo.
----
En wie helpt me:
[..]
http://cdn.intechopen.com(...)ithm_development.pdfquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer om te wachten dus heb mn TOTS Lens + Mignolet al gehaald, meer dan 20k verlies zal het toch niet zijn.
En verder FUT ik toch nog amper dus verder boeit t ook allemaal niet zo.
----
En wie helpt me:
[..]
Suppose that a diameter of a tree is defined by the path v0, v1, v2,..., v[k/2], v[k/2]+1, ..., vk. If k is even then v[k/2] is called a center of the tree. If k is odd then v[k/2] and v[k/2]+1 are centers of the tree.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://cdn.intechopen.com(...)ithm_development.pdf
?
ja ik snap er ook helemaal niks van verderquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Suppose that a diameter of a tree is defined by the path v0, v1, v2,..., v[k/2], v[k/2]+1, ..., vk. If k is even then v[k/2] is called a center of the tree. If k is odd then v[k/2] and v[k/2]+1 are centers of the tree.
Staat in die pdf. En dat klopt ook wel, maar nu moet ik het dus nog zien te bewijzen....
Dit vak
Dat is echt geen kak spelletje maar hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:13 schreef JoeydeKoala het volgende:
Golfen![]()
Kamikazie denkt dat die kakker is
De enige spelletjes die jij kan zijn drankspelletjes. Neem aan dat je er dus niks van bakt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is echt geen kak spelletje maar hoor
10 jaar terug misschien.
Ik had vroeger zo'n tandarts die altijd afspraken afbelde, fiets ik uit school langs de golfbaan zie ik hem weer lopenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is echt geen kak spelletje maar hoor
10 jaar terug misschien.
Ik kan ook vrij goed jagen, op koala's kijk dus maar uit ....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:19 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
De enige spelletjes die jij kan zijn drankspelletjes. Neem aan dat je er dus niks van bakt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik kan ook vrij goed jagen, op koala's kijk dus maar uit ....
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had vroeger zo'n tandarts die altijd afspraken afbelde, fiets ik uit school langs de golfbaan zie ik hem weer lopen
Check je twitter ff btw, je verstuurd spamquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:24 schreef Santello het volgende:
Heeft iemand deze spelers te koop staan voor de xbox?
http://www.futhead.com/fifa/squads/10598241/#
Zoiets zou ik niet durven te verkopen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:24 schreef Santello het volgende:
Heeft iemand deze spelers te koop staan voor de xbox?
http://www.futhead.com/fifa/squads/10598241/#
Heb jij mijn twitter? LoL ff kijken :s Zit er nooit op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Check je twitter ff btw, je verstuurd spam
Via private messages. Dit ben jij toch:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:28 schreef Santello het volgende:
[..]
Heb jij mijn twitter? LoL ff kijken :s Zit er nooit op.
EDIT: Geen spam te zien !
Via privé, ik zat op mijn tijdlijn te kijken. Hoe kom hier vanaf...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Via private messages. Dit ben jij toch:
[ afbeelding ]
Rechts bonven op uitloggen drukken. Werkt op FOK! ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:30 schreef Santello het volgende:
[..]
Via privé, ik zat op mijn tijdlijn te kijken. Hoe kom hier vanaf...
Wachtwoord veranderen en gekoppelde services verwijderen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:30 schreef Santello het volgende:
[..]
Via privé, ik zat op mijn tijdlijn te kijken. Hoe kom hier vanaf...
Ga ik doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wachtwoord veranderen en gekoppelde services verwijderen.
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Rechts bonven op uitloggen drukken. Werkt op FOK! ook.
Leuke pilot heeft Orphan Black. Bethquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ben bang voor zijn weak foot maar wil hem ook nog proberen ja
Samenvatting van dat artikel? Was erg uitgebreid. Of is t moeilijk samen te vatten?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja. Artikel van Litmanen verklaart het wel.
Echt jammer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Korte samenvatting?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Falcao is in feite gedwongen om naar een club te gaan die 60 miljoen kan ophoesten, maar mag niet naar Engeland omdat een groot gedeelte van zijn rechten bij investeringsmaatschappij liggen. Engelse clubs zijn verboden om met investeringsmaatschappijen in zee te gaan na het gezeik rond Tevez/Mascherano.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:40 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Samenvatting van dat artikel? Was erg uitgebreid. Of is t moeilijk samen te vatten?
quote:
Inderdaad. Snap het ook niet, hij heeft de clubs voor het uitzoeken, waarom naar Monaco... Kan me niet voorstellen dat hij wordt onderbetaald.quote:
De fifa/uefa zou er iets aan moeten doen dat het niet zomaar kan om zoveel geld in een club te steken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:44 schreef MolFan het volgende:
Wel mooi dat Monaco er ook geld in gaat pompen, zo krijg je meerdere clubs met zieke spelers in een competitie
Hij krijgt 20 milioenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Snap het ook niet, hij heeft de clubs voor het uitzoeken, waarom naar Monaco... Kan me niet voorstellen dat hij wordt onderbetaald.
Maakt uiteindelijk niks uit toch? Als meerdere clubs het doen krijg je sterkere teams dus het is om het evenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
De fifa/uefa zou er iets aan moeten doen dat het niet zomaar kan om zoveel geld in een club te steken.
Als iedereen altijd maar kan kopen is er geen ruk aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maakt uiteindelijk niks uit toch? Als meerdere clubs het doen krijg je sterkere teams dus het is om het even
Tja.. Maar dat krijg je toch niet opquote:
Hoezo is er geen ruk aan? Als 1 a 2 clubs dat doen dan geef ik je gelijk maar als 10 clubs dat doen worden die teams sterker, hoezo zou dat slecht zijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als iedereen altijd maar kan kopen is er geen ruk aan.
Daar ben ik het 100% mee eens.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja.. Maar dat krijg je toch niet op20 miljoen per jaar.
Zou ik liever in de Champions League spelen en 10 miljoen per jaar verdienen. Investeer je ook meer in je toekomst.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:30 schreef poker4lifee het volgende:
deze wedstrijd![]()
![]()
grootste aidspot van de afgelopen paar maanden
ik kon er voor geen meter doorheen komen en hij ook niet
3-2 gewonnen, ik 3 schoten op doel hij 2 schoten op doel
Als iemand daadwerkelijk met die zak geld voor jou staat dan ga jij ook voor die 20 mioquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou ik liever in de Champions League spelen en 10 miljoen per jaar verdienen. Investeer je ook meer in je toekomst.
Ik vind daar geen ruk aan. Altijd maar kopenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hoezo is er geen ruk aan? Als 1 a 2 clubs dat doen dan geef ik je gelijk maar als 10 clubs dat doen worden die teams sterker, hoezo zou dat slecht zijn?
Als ik zo goed kon voetballen als Falcao niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als iemand daadwerkelijk met die zak geld voor jou staat dan ga jij ook voor die 20 mio
Sowieso.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als iemand daadwerkelijk met die zak geld voor jou staat dan ga jij ook voor die 20 mio
Zelfs dan niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als ik zo goed kon voetballen als Falcao niet.
Rooney naar Arsenalquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:50 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Als je de geruchten moet geloven
Dat zou juist heel slecht zijn of denk je dat mannen als Ronaldo en Falcao voor hun lol bij die clubs spelen? Bij dat budget gaan ze hun heil ergens anders zoeken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind daar geen ruk aan. Altijd maar kopenHet leukste zou zijn als iedere club gewoon 10 miljoen salaris budget zou hebben per jaar en 10 miljoen transfergeld. Of zoiets.
In de situatie dat ik al multimiljonair en topvoetballer ben, neequote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er wordt veel te veel betaald aan salaris. Jammer dat het zo is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:51 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat zou juist heel slecht zijn of denk je dat mannen als Ronaldo en Falcao voor hun lol bij die clubs spelen? Bij dat budget gaan ze hun heil ergens anders zoeken.
Zijn maar een hand vol voetballers die zoiets nooit zouden doenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
In de situatie dat ik al multimiljonair en topvoetballer ben, neeMet Champions League en BPL / BBVA / Bundesliga is veel meer status te behalen dan in de Ligue 1 met een net bij elkaar gekocht team. Je wordt ook beter in zulke competities, de uitdaging in de Ligue 1 voor Falcao is vrij miniem.
Veel te weinig nog zie NBA en Formule 1 daar is voetbal niets bijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er wordt veel te veel betaald aan salaris. Jammer dat het zo is.
Dat is al helemaal achterlijk wat daar betaald wordt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Veel te weinig nog zie NBA en Formule 1 daar is voetbal niets bij
Daarom snap ik het gekanker van o.a. Derksen op voetballers nooit bekijk ff MLB, NBA en Formule 1quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is al helemaal achterlijk wat daar betaald wordt.
Deze man weet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
In de situatie dat ik al multimiljonair en topvoetballer ben, neeMet Champions League en BPL / BBVA / Bundesliga is veel meer status te behalen dan in de Ligue 1 met een net bij elkaar gekocht team. Je wordt ook beter in zulke competities, de uitdaging in de Ligue 1 voor Falcao is vrij miniem.
Dán wel ja. Maar Falcao heeft heus de centen al wel binnen. Als hij vrije keus zou hebben zou hij echt niet voor Monaco/het geld kiezen denk ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik snap ook wel waarom die jonge gasten naar clubs zoals Liverpool,Chelsea,Barca of United gaan. Je weet niet wat er nog kan gebeuren en als je daar een contract hebt dan loop je wel lekker binnen
prima chick iddquote:
Als twee clubs hetzelfde salaris bieden dan gaat hij denk ik wel naar een grote club, maar kan hij bij club 1 10 mio per jaar verdien en bij club 2 20 mio dan gaat hij altijd naar club 2.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dán wel ja. Maar Falcao heeft heus de centen al wel binnen. Als hij vrije keus zou hebben zou hij echt niet voor Monaco/het geld kiezen denk ik.
Ik vraag me altijd af of het nog wat uitmaakt, of je dan 10 of 20 mil per jaar gaat verdienen. Wat is het verschil tussen "heel veel", en "nog meer"? De praktijk wijst echter uit dat heel veel mensen dan toch blind kiezen voor "nog meer", ook al kleven er wat nadelen aanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als twee clubs hetzelfde salaris bieden dan gaat hij denk ik wel naar een grote club, maar kan hij bij club 1 10 mio per jaar verdien en bij club 2 20 mio dan gaat hij altijd naar club 2.
hij is al 27, dus echt investeren in de toekomst is er niet meer bijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zal morgen nog wel wat zakken ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:02 schreef Maver24 het volgende:
Zal Mangala nog veel verder gaan zakken ?, zie er 1 staan voor 80k
Hij zit echt overal tussenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik wil me team afmaken, ik hoop maar op een HH vanavond
Prima team ouwe reusquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb zojuist mijn nieuwe team afgemaakt
Ben benieuwd naar TOTS Lens, Sneijder en De Guzman
http://wefut.nl/squad/1430
Niemand met high defending WR denk niet dat het fijn gaat spelenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb zojuist mijn nieuwe team afgemaakt
Ben benieuwd naar TOTS Lens, Sneijder en De Guzman
http://wefut.nl/squad/1430
Douglas...maar je bedoelt op het middenveld?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand met high defending WR denk niet dat het fijn gaat spelen
Yup, denk dat het overlopen wordtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Douglas...maar je bedoelt op het middenveld?
IF Siem de Jong heeft medium-high....als ik Fer vervang voor hem, is het beter denk je?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup, denk dat het overlopen wordt
IF Strootman kan ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IF Siem de Jong heeft medium-high....als ik Fer vervang voor hem, is het beter denk je?
Ik heb in 4-3-3 altijd de middelste CM met high def WR. Strootman IF heb ik gehad die speelde toen bij mij prima heeft ook een best schotquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup...maar even kijken wie me meer aanspreekt qua stats.
Altijd Fer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IF Siem de Jong heeft medium-high....als ik Fer vervang voor hem, is het beter denk je?
Klopt, in mijn andere 433 gebruik ik De Rossi, ook met die WR's. Lijkt dus een prima alternatiefquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb in 4-3-3 altijd de middelste CM met high def WR. Strootman IF heb ik gehad die speelde toen bij mij prima heeft ook een best schot
Geen pacequote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, in mijn andere 433 gebruik ik De Rossi, ook met die WR's. Lijkt dus een prima alternatief
Ik heb ook een middenveld in 433 met Zanetti, Lucho Gonzalez en Alberto Costa. Ook weinig pace, werkt primaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
In 4-3-3 wil ik snelle CM's hebben. Je wordt immers enorm hard overlopen.
Je bent gewoon slecht.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
In 4-3-3 wil ik snelle CM's hebben. Je wordt immers enorm hard overlopen.
Je speelt zeker met bronze?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
PC een winratio van 70% ongeveer maar okay
Xbox PS3 > PCquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
PCquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maar zijn het ook goeie spelers?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:21 schreef vandermar het volgende:
IK speel zonder snelle spelers.
Ik speel met Pelle.
Ik speel met een team van 2 spelers net iets boven de 80 pace, 3 in de 70 pace en de rest allemaal lager.
Ik win vaker dan dat ik verlies dus jaquote:
Jij speelt zeker ook met bronzes?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik win vaker dan dat ik verlies dus ja
Nee met mijn Feyenoord team.quote:
Ja of zelfs nikkel.quote:
Heb net gewoon een tosti op hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:36 schreef Thorb het volgende:
even hamburgertje bakken #etenalsmathijs /tbakkert
Voor hoeveel heb je die weer verkocht?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kwam vandaag bij de AH een nieuwe Doritos tegen: [ afbeelding ] BUY IT NOW 1.15 #SMLENO
Ik maak hier geen winst op maar ik ben 1 van de eerste die ze ontdekt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je die weer verkocht?
niet zo veel chippies eten jongequote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kwam vandaag bij de AH een nieuwe Doritos tegen: [ afbeelding ] BUY IT NOW 1.15 #SMLENO
Idd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik maak hier geen winst op maar ik ben 1 van de eerste die ze ontdekt.
#welvaartalsVDMquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom niet? Iedereen wil er toch uitzien als VDM. #EruitzienalsVDM
Ik laat geen kans schieten om iemand die zichzelf een veer in zijn reet stopt ( om wat voor bizarrre redenen dan ook) even de veer via de mond te verwijderen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo quote je hem? Slaat nergens op.
Ook nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel de eerste hier dus laat jeemoticons maar thuis.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik laat geen kans schieten om iemand die zichzelf een veer in zijn reet stopt ( om wat voor bizarrre redenen dan ook) even de veer via de mond te verwijderen.
Wel de eerste die in deze reeks erover post.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
!
!
!!!!!!!!!!!!!!
Competitielink=1quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:45 schreef De-Hamster het volgende:
Heeft iemand van jullie tips hoe ik het best een Hybrid team kan maken maar met 100 chem. Ik heb een enkele competitie nu wel gezien dus wil nu een mengeling zonder mijn chemistry in het gedrang te laten komen.
Een fatsoenlijk gold hybrid team met rating rond de 80 is toch wel mogelijk voor 50k he?
Oke er heeft hier nog nooit iemand over Papoe nieuw Guinea gepost. HEB IK ONTDEKTquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel de eerste die in deze reeks erover post.
Zo, nu jij weer wijsneus
Meteen weer schelden hé. TR gemachtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke er heeft hier nog nooit iemand over Papoe nieuw Guinea gepost. HEB IK ONTDEKT!!!!
Mongool.
Oh noes. Jankbal. Leer eens zelf iets af te sluiten in plaats van pappie en mammie (moderator in dit geval) er bij te halenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Meteen weer schelden hé. TR gemacht
JIJ HEBT IF GUNDOGAN IS DUUR ONTDEKT OMFG.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
JIJ HEBT IF GUNDOGAN IS DUUR ONTDEKT OMFG.
Ik zou wel even wachten, krijgt heel misschien wel een TOTS
Die prijzen van Bundesliga TOTS worden echt niet super hoog. Die packs gaan zoveel geopend worden. En hij is dan toch een van de 'mindere' .quote:
Mag jij dat zeggen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:53 schreef Kamikazie het volgende:
Mag ik nu zeggen dat ik de worstenbroodjes ontdekt heb?![]()
Ga jij eerst maar eens normaal leren praten en niet altijd iedereen afkraken enquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh noes. Jankbal. Leer eens zelf iets af te sluiten in plaats van pappie en mammie (moderator in dit geval) er bij te halen
Broodje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:53 schreef Kamikazie het volgende:
Mag ik nu zeggen dat ik de worstenbroodjes ontdekt heb?![]()
Tussen de 4,50 en 6 euro is volgens mij wel normaal.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:54 schreef poker4lifee het volgende:
hoeveel kost een kapsalon normaal ook alweer? geen idee of ik genaaid word als ik bestel
kapsalonquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:54 schreef poker4lifee het volgende:
hoeveel kost een kapsalon normaal ook alweer? geen idee of ik genaaid word als ik bestel
Ik krijg anders heel veel leuke DM's van mensen die het veel leuker vinden nu ik er weer benquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens normaal leren praten en niet altijd iedereen afkraken enemoticons spammen. En als je mijn posts van de afgelopen maanden beter hebt gelezen weet je dat ik het nooit serieus meen als ik een TR maak. Ga nu maar weer terug naar andere topics zoals het PSV-topic want toen je hier niet postte was het 10x leuker.
6 ofzo? Maar je hebt ze vast duurder.. Ik haal ze alleen nooit dus niet echt een betrouwbare bronquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:54 schreef poker4lifee het volgende:
oke chill zelfde prijzen dan wel, thxquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tussen de 4,50 en 6 euro is volgens mij wel normaal.
Geen dank, veel succes op de wc straksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:55 schreef poker4lifee het volgende:
ty ^^
[..]
oke chill zelfde prijzen dan wel, thx
- ha jongens!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mathijs deed gisteren wel stoer in de party
Jij hebt zojuist de Groet Isaac ontdektquote:
Altijd in vriendschappelijke potjes die ander de ruimte geven om normaal uit te laten nemen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mathijs deed gisteren wel stoer in de party
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Altijd in vriendschappelijke potjes die ander de ruimte geven om normaal uit te laten nemen.
Mathijs keihard druk zettenscoort dan natuurlijk
toen gooide ik er maar met de pet naar.
tl;drquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik krijg anders heel veel leuke DM's van mensen die het veel leuker vinden nu ik er weer ben
En als jij mijn posts de afgelopen maanden beter gelezen had wist je dat ikniet zo vaak meer doe. Alleen als mensen het echt verdienen. Net als jij net.
En als jij inhoudelijk niet reageert op een argument, moet ik wel op je onzin reageren he. Anders sluit ik de discussie niet af.
Op zo manier te moeten winnen dan weiger ik. Ik verlies nog liever dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik bood nog aan om een eigen goal te maken
Zijn de doritos lekker?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
tl;dr
Ik wilde alleen kwijt dat ik een nieuwe aankoop had gedaan. Dat jij zo serieus ingaat op het feit dat ik zeg dat ik de eerste ben die ze ontdekt had ik niet verwacht want ik weet zelf ook wel dat ik niet de eerste ben maar wel de eerste die in deze reeks erover post. Dat jij dan meteen begint te schelden slaat nergens op.
Ik gaf jou nog gewoon de bal terug nadat ik het deed uit automatismequote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Altijd in vriendschappelijke potjes die ander de ruimte geven om normaal uit te laten nemen.
Mathijs keihard druk zettenscoort dan natuurlijk
toen gooide ik er maar met de pet naar.
Ben nu aan het werk. Maar ik faalde vooral hardquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:12 schreef poker4lifee het volgende:
ohja Toefjes heb je weer die link van dat team waar je tegen mij mee speelde?1 speler faalde zo ziek hard steeds maar ff vergeten wie het was
Daarom.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik gaf jou nog gewoon de bal terug nadat ik het deed uit automatisme
Had ik ook moeten doen ja, was een foutje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik gaf jou nog gewoon de bal terug nadat ik het deed uit automatisme
Oke Steefie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op zo manier te moeten winnen dan weiger ik. Ik verlies nog liever dan.
Ik ga overal serieus op in wat jij post, want er stond een punt. Meteen begint te schelden ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
tl;dr
Ik wilde alleen kwijt dat ik een nieuwe aankoop had gedaan. Dat jij zo serieus ingaat op het feit dat ik zeg dat ik de eerste ben die ze ontdekt had ik niet verwacht want ik weet zelf ook wel dat ik niet de eerste ben maar wel de eerste die in deze reeks erover post. Dat jij dan meteen begint te schelden slaat nergens op.
Kom jij nou maar een keer potje tegen mij dan geef ik je battaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vervelend he, altijd de mindere zijn en altijd verliezen
Daarom liet ik jou ook winnen. Anders zou je nooit meer fifa willen spelenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vervelend he, altijd de mindere zijn en altijd verliezen
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom jij nou maar een keer potje tegen mij dan geef ik je batta
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ga jij nou eerst eens wat nuttigs doen met je leven in plaats van alles over pseudo vedette Depay zijn leven uit je hoofd te leren.
Ik wil vanavond wel een potje?
Xbox of PS3?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:00 schreef rolls-reus het volgende:
Er staat een aliadiere op voor 156.. Iemand die de prijzen buj heeft gehoudem..? Je kan er winst mee maken denkik
Je weet dat dat gezever over Depay een grap is he?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ga jij nou eerst eens wat nuttigs doen met je leven in plaats van alles over pseudo vedette Depay zijn leven uit je hoofd te leren.
Ik wil vanavond wel een potje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |