PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Spanjaard?quote:
Interessant!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.reddit.com/r/s(...)lcao_move_to_monaco/
Kan ik iedereen aanraden om te lezen
Labyad,Ola John en Reyes zitten daar onder andere ook
Ja er zijn een aantal bronnen, ze zeggen dat Neymar op zijn eigen website heeft gepubliceerd maar die ligt al plat sinds ik er probeer op te komen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja die oud voorzitter van Santos ofzo toch ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:19 schreef Revontulet het volgende:
Moggeen POTS, weak foot stars gaan ongeveer zo:
Sterk been is 100%
1 star wf: 10~15%
2star: 30~35%
3star: 50~55%
4star: 70~75%
5star: 90~95%
Dat weet ik ook niet. Heb gister toevallig wel nog FUT gespeeld, het was verschrikkelijk en om het nog erger te maken moest Rijst een potje tegen me spelen. In de trant van: Let's kick it while it's down.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja beetje niet sweaten
waar heb je het over?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.reddit.com/r/s(...)lcao_move_to_monaco/
Kan ik iedereen aanraden om te lezen
Labyad,Ola John en Reyes zitten daar onder andere ook
verliezen van rijst is het moment om te stoppenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Heb gister toevallig wel nog FUT gespeeld, het was verschrikkelijk en om het nog erger te maken moest Rijst een potje tegen me spelen. In de trant van: Let's kick it while it's down.
Dit verklaart de transfer van Labyad naar Sporting ook wel weerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit soort dingen moeten verbannen worden uit de voetbalwereld. Clubs werken zich alleen maar meer in de nesten.
Ja dat was toch wel mijn dieptepunt in mijn fut carrière. Clubs begon gister goed, gepromoveerd naar divisie 1 om vervolgens de 1e 3/4 wedstrijden te verneuken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
verliezen van rijst is het moment om te stoppen
vanavond kom ik wel clubs
Daarna gestopt? Dan zorg ik wel voor handhaving...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat was toch wel mijn dieptepunt in mijn fut carrière. Clubs begon gister goed, gepromoveerd naar divisie 1 om vervolgens de 1e 3/4 wedstrijden te verneuken.
Dat is ook standaard bij Ak...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Van 9.00-12.00, was al na 1,5 uur klaar en het waren ook 'maar' 34 vragen.
lkkr voor je kkezelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat was toch wel mijn dieptepunt in mijn fut carrière. Clubs begon gister goed, gepromoveerd naar divisie 1 om vervolgens de 1e 3/4 wedstrijden te verneuken.
Ok GJEquote:
Conclusie: tijd voor een nieuw team.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:07 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Diamanit en TOTS Borja Valero vallen een beetje tegen, heb een paar potjes gespeeld in me 352 Serie A team maar Borja komt overal te laat en Diamanti is onzichtbaar als wat
Team aanpassen zal je bedoelenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Conclusie: tijd voor een nieuw team.
TOTS Diamanti heb je toch wel op CAM he?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:07 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Diamanit en TOTS Borja Valero vallen een beetje tegen, heb een paar potjes gespeeld in me 352 Serie A team maar Borja komt overal te laat en Diamanti is onzichtbaar als wat
Ik ook niet meer ik spreek dan ook geen Portugeesquote:
Daarna gingen we maar Forza spelen, aangezien we dan minder afhankelijk zijn van Rijst.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daarna gestopt? Dan zorg ik wel voor handhaving...
.
Ik wel, maar hij praat nu op eens een andere taal.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook niet meer ik spreek dan ook geen Portugees
Ahja ik zou me bijna schuldig gaan voelenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daarna gingen we maar Forza spelen, aangezien we dan minder afhankelijk zijn van Rijst.
Jij spreekt Portugees?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wel, maar hij praat nu op eens een andere taal.
haha hou op. strks ga ik huilenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daarna gingen we maar Forza spelen, aangezien we dan minder afhankelijk zijn van Rijst.
Spoilers incoming!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Spoilers incoming!!!Wie Jaimie? Tyrion?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Balenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |