Krijg je met een 8klepper in een 1.6 moter he is niet veel soeps als je iets doet doe het dan goed. Voor de rest best mooie auto al vind ik de coupe nog mooier.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:32 schreef Miertje88 het volgende:
Heb deze uitvoering ook gehad, deze trekt nog geen frikandel uit de mayonaise.
Daarna een fiets gekocht, ik was hier gewoon bang op in het begin.
Thanks, aangepast, moest 2012 zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:50 schreef klawie het volgende:
ik zou je op effe wijzigen er staat dat in dec 2013 de driem is vervangen
Het is geen snelheidsmonster idd, maar je kunt er ruim voldoende met het verkeer meekomen hoor. Zo traag is ie ook weer niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:10 schreef moi99 het volgende:
Ze zijn wel betrouwbaar en het onderhoud is goedkoop.
Maar het zijn net slakken.
Klopt, prima auto's verder. Rijden erg goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is geen snelheidsmonster idd, maar je kunt er ruim voldoende met het verkeer meekomen hoor. Zo traag is ie ook weer niet.
Er is NIET in de auto gerookt. Staat ook in de OP. Ik rook zelf niet, en anderen mogen dus ook niet in mijn auto roken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 04:49 schreef ZetaOS het volgende:
Ah, lekker een rokers auto! Die stank gaat er dus nooit meer uit.
Nee joh, die gaten in de bekleding zijn door een gevallen autodropje gekomen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er is NIET in de auto gerookt. Staat ook in de OP. Ik rook zelf niet, en anderen mogen dus ook niet in mijn auto roken.
Gaten? Er zit één gaatje in de bestuurdersstoel. Waarschijnlijk dat een vorige eigenaar erin gerookt heeft ja, maar misschien ook niet. Hoe dan ook, er is iig niks te ruiken in de auto.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:03 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee joh, die gaten in de bekleding zijn door een gevallen autodropje gekomen.
Jij, hebt er dan wel niet in gerookt, maar wil niet zeggen dat je voorganger niet lekker met een witte rakker achter het stuur zat.
Je schrijft het eigenlijk zelf al "in mijn bezit is er nooit in gerookt" precies, in jou korte bezit niet nee.
Ik heb hem idd erg scherp geprijsd, met de intentie hem zo snel mogelijk kwijt te zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:28 schreef jamesb het volgende:
Mooie prijs mocht de km stand kloppen. Zeker niks teveel.
Roest die ook bij de spatbordrandjes achter?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gaten? Er zit één gaatje in de bestuurdersstoel. Waarschijnlijk dat een vorige eigenaar erin gerookt heeft ja, maar misschien ook niet. Hoe dan ook, er is iig niks te ruiken in de auto.
[..]
Ik heb hem idd erg scherp geprijsd, met de intentie hem zo snel mogelijk kwijt te zijn.
Ook niet hele lichte beginnende roest op dat omgevouwen randje?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
De enige minpuntjes staan netjes vermeld in de OP, en met foto's. Wel zo eerlijk vind ik.
Ter geruststelling zal ik morgen als het droog is nog even voor je kijken en foto's maken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:31 schreef moi99 het volgende:
[..]
Ook niet hele lichte beginnende roest op dat omgevouwen randje?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:31 schreef moi99 het volgende:
[..]
Ook niet hele lichte beginnende roest op dat omgevouwen randje?
Vanmiddag voor de zekerheid nog even goed gekeken en gevoeld en geen roestquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ter geruststelling zal ik morgen als het droog is nog even voor je kijken en foto's maken.
Dat is idd een Astra (en ik meen ook een Zafira) kwaaltje. Ook als je een nieuwe besteld bij de dealer, is de kans groot dat er na verloop van tijd hetzelfde gebeurd. Gelukkig is alle info goed af te lezen. In het begin irriteerde ik me er mateloos aan, maar je went er snel aan.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:19 schreef Prowl het volgende:
Wat schopjes verwijderd
Enne volgens mij zijn die info schermpjes echt altijd zo gaar
Ik heb nog nooit een astra gezien met zo'n intact schermpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |