KIJK NAAR WERKSCHOENENquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ecco's zullen vast lekker lopen. Maar ervan uitgaande dat ze daar vernaaid worden wil ik er niet zovelen geld aan uitgeven
Jup, zodra je meer hebt dan alleen tepels moet je echt geen strapless badpak willenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is toch vragen om problemen?
Ermagerd Spees doe dezequote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spees:
http://www.werkman-online.nl/contents/nl/d1.html
Ik wil eigenlijk niet online bestellen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spees:
http://www.werkman-online.nl/contents/nl/d1.html
En het vreet in als de teringquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Je moet dat vet echt niet onderschatten heheb al zoveel mensen zien vallen achter de counter
Dankjewelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maisnon, jij maakt echt toffe dingen
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan niets over retourneren vinden
quote:6.3 De afnemer heeft het recht om bij geleverde zaken op grond van een bestelling bij Werkman Online indien er sprake is van een consumentenkoop, overeenkomstig artikel 7:5 BW, binnen een periode van 7 werkdagen zonder opgave van reden de overeenkomst te ontbinden, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen. Deze termijn begint op het moment dat de bestelde zaken zijn afgeleverd. Indien de afnemer na afloop van deze termijn de geleverde zaken niet aan Werkman Online heeft teruggezonden, is de koop een feit. De afnemer is gehouden, alvorens over te gaan tot terugzending, daarvan binnen de termijn van 7 werkdagen na aflevering melding te maken bij Werkman Online. De afnemer dient te bewijzen dat de geleverde zaken uiterlijk 10 werkdagen na aflevering zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van postbezorging. Het terugzenden van de geleverde zaken komt geheel voor rekening en risico van de afnemer. Terugzending van de zaken dient te geschieden in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie) en in nieuw staat verkerend. Indien de zaken bij de afnemer zijn gebruikt, bezwaard of op enige wijze beschadigd zijn geraakt, vervalt het recht op ontbinding in de zin van dit lid. Met inachtneming van hetgeen is bepaald in de vorige zin, bevestigt Werkman Online na ontvangst en controle van de terugontvangen zaken de ontbinding van de koop per omgaande en draagt zorg dat binnen 30 dagen na goede ontvangst van de complete retourzending, het volledige aankoopbedrag aan de afnemer kosteloos wordt terugbetaald.
Ja datquote:
Gympen kun je na 3 maanden weggooien ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja datmet die werkschoenen die ik had al veeel minder gelukkig.
Ja als je niks kan vinden kan je altijd ff mailen om te vragen hoe ze vallen toch? Dan kan je meteen de juiste maat bestellen. Ik had gewoon dezelfde maat als van sneakers trouwens.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja meh, dan kan ik dus sowieso 2x pakketposten betalen en velen geld in eerste instantie kwijt zijn aan 3 paar schoenen voor ze het terugstorten. Kijk wel eerst in een winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |