abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 oktober 2013 @ 19:36:39 #226
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_131818033
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:04 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

Nice *O*
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_131819000
quote:
Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(---). Lucky 7 (ABC)
--------------------------------------------------
02(---). Dads (FOX)
03(---). We Are Men (CBS)
04(---). Hostages (CBS)
05(---). Trophy Wife (ABC)
--------------------------------------------------
06(---). The Neighbors (ABC)
07(---). Brooklyn Nine-Nine (FOX)
08(---). Betrayel (ABC)
09(---). The Mindy Project (FOX)
10(---). Mom (CBS)

Nummer 1 wordt zo goed als zeker gecanceld
Nummer 2 t/m 5 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden
Nummer 6 t/m 10 hebben een aanzienlijke kans om gecanceld te worden
NBC
Revolution heeft het zwaar en is veel harder aan het zakken dan ik telkens verwacht. Na 2 afleveringen zitten ze al op een 1.5 rating en aangezien dit het parade paardje van NBC zou moeten zijn komen ze zo wel heel snel in een diepe put terecht . Afgelopen jaar lag de ondergrens op een 1.0 of 1.1 rating voor NBC, maar gezien het soort serie en het tijdstip zie ik NBC wel hogere eisen stellen aan Revolution. Als ze zo doorgaan dan staan ze over een week wel in de top 10.

De première van Ironside is begonnen met een 1.4 rating en komt binnen een week in echte problemen.

Parks & Recreation begint niet erg lekker met een 1.3 rating, maar zolang ze op of boven de 1.1 rating blijven blijf ik lichtelijk hoopvol.

Chicago Fire en The Blacklist blijven het daarentegen verbazend goed doen op NBC, ook al hebben ze The Voice als lead-in. The Michael J. Fox Show deed het best aardig maar het is nog te vroeg voor een echt oordeel.

CBS
Hostages (1.5 rating) is na 2 afleveringen bijna rijp om afgevoerd te worden.

CSI, Person of Interest en Elementary blijven nu al rond een 2.0 rating hangen, niet iets om erg optimistisch over te worden zo vroeg in het seizoen.

Met The Mentalist en The Good Wife gaan ze niet meer veel kijkers trekken en zitten nu al rond de 1.5 rating. Leuk voor de liefhebbers en CBS om het aantal afleveringen voor syndication op te krikken.

Het aantal uitblinkers in hun comedy line-up wordt ook steeds kleiner, en over het algemeen komen ze meer in de buurt van ABC qua ratings. The Big Bang Theorie is dan een grote uitzondering, How I Met Your Mother doet het ook nog heel goed voor het laatste seizoen. Two a Half Men scoort nog best aardig, maar aan de andere kant begin je toch wel te merken dat de lucht er geleidelijk uitloopt.

Voor de rest is de comedy line-up niet erg overtuigend (Mom, 2 Broke Girls, We Are Men).
Voor The Crazy Ones is een oordeel nog iets te vroeg en heeft nog even de tijd nodig.

Hawaii Five-O zit nu op een 1.6 rating en het is nog maar even afwachten hoe trouw de kijkers zijn, maar als ze rond de 1.6 blijven scoren zie ik het ze wel een tijdje volhouden op de vrijdag. Blue Bloods kijkers blijven in ieder geval wel trouw aan CBS met ratings rond de 1.7.

FOX
De comedy line-up bij FOX staat na 2 weken al op instorten, waar de ratings nu al ver onder de 2.0 blijven steken, op uitzondering van New Girl. FOX keuze om Dads de avond line-up in te luiden is dan ook een zeer desastreuze beslissing geworden.

Bones, Glee, New Girl zie ik het redden als ze rond de 2.0 blijven scoren.

Dat Sleepy Hollow (3.0 rating) al zo snel een tweede seizoen krijgt is toch wel lichtelijk verrassend te noemen, maar dat komt waarschijnlijk omdat de serie als 13-delige serie is uitgewerkt. Vergelijkbaar met The Following volgen ze meer het kabelmodel van series dan extra afleveringen met seizoenen tot 22 afleveringen.

ABC
ABC begint al behoorlijke klappen te krijgen en het is nog maar af te wachten of Agents of SHIELD zich wel een hit mag noemen. Over de hele line-up op de dinsdag moesten ze in 1 week verliezen van rond de 35% in de ratings incasseren.

Lucky 7 (0.8 rating) zie ik binnen 2 weken dan ook wel gecanceld worden.

Betrayal (1.5 rating) gaat zo te zien ook floppen de komende weken.

Het ziet ernaar uit dat Trophy Wife (1.4 rating) het ook niet gaat redden en zal binnen aanzienbare tijd ook wel verdwijnen

The Neighbours (1.0 rating) op de vrijdag gaat hem ook niet worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 03-10-2013 20:22:47 ]
pi_131830677
Leuk overzicht dank daarvoor! Wordt erg gewaardeerd hier
pi_131830812
Hostages ;(

Bevalt goed hier..snap niet dat zo'n serie het zo slecht kan doen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 00:06:15 #230
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_131830930
Dat 'Dads' van FOX is er echt zo eentje waarvan je alleen al na het kijken van de 30 seconden promo kunt zien dat die de 24 afleveringen niet gaat halen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_131851258
Hawaii Five 0 moet het iets beter gaan doen.Goede serie
pi_131851278
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 19:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Hawaii Five 0 moet het iets beter gaan doen.Goede serie
Daar ben ik na een aflevering of 6 mee gestopt. Totaal geen binding met de characters, en het is ook niet slecht genoeg (a la Revolution) om het wel te blijven volgen...
Ja doei.
pi_131851294
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 19:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Daar ben ik na een aflevering of 6 mee gestopt. Totaal geen binding met de characters, en het is ook niet slecht genoeg (a la Revolution) om het wel te blijven volgen...
Ik vind het zelf beter dan de andere crime series zoals CSI .
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 19:15:34 #234
194233 Friday12
Originele kloon
pi_131851326
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 19:14 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Ik vind het zelf beter dan de andere crime series zoals CSI .
Eens beter dan CSI (na S11 werd ik er wel moe van)
pi_131851764
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 19:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Daar ben ik na een aflevering of 6 mee gestopt. Totaal geen binding met de characters, en het is ook niet slecht genoeg (a la Revolution) om het wel te blijven volgen...
Agreed met de eerste afleveringen had ik ook niets het is nu een stuk vermakelijker :)
Ik vind het nieuwe seizoen wel leuk en boeiend beginnen :Y
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 22:28:18 #237
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_131859369
Nog even en ze gaan cancellen tijdens het eerste reclameblok van de pilot.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 01:45:51 #238
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_131865962
quote:
NBC orders full season of 'The Blacklist'

NBC announced Friday that it has ordered nine more episodes of The Blacklist, the twisty “villain catching villains” procedural starring James Spader. The network had previously ordered 13 episodes of the drama; with this, it has committed to a full 22-episode season.

“The many layers of Red Reddington and his mysterious reasons for getting into bed with the FBI seem to be fascinating to fans of this show,” NBC Entertainment president Salke said in a press release. “With great talent like James Spader and Megan Boone on board, as well our stellar executive producers and the whole cast and crew, we believe this outstanding series will continue to make NBC a big destination on Monday nights.”

NBC has reason to be confident – The Blacklist‘s first two episodes have both won their Monday night timeslot, averaging a 3.6 rating in adults 18-49. Additionally, the series has averaged 12 million pairs of eyes per episode, making it the fall season’s top new network drama in total viewers.

But while The Blacklist can boast an early back-9 order, it’s still not the fall season’s biggest success story; that’d be Fox’s Sleepy Hollow, which earned a surprise season 2 renewal yesterday. What’s more, the supernatural drama’s ratings have been big even without the benefit of a huge lead-in like The Voice, which airs before The Blacklist. Guess the Headless Horseman is the one scoundrel capable of thwarting Red Reddington.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 02:39:58 #239
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_131866424
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 01:45 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Zelfde fout als Prison Break, bij een seizoen houden en je zit goed. Maar er is niets in het verhaal wat een tweede seizoen rechtvaardigd, kan alleen maar kut zijn.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 18:03:48 #240
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_131877214
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 02:39 schreef Tweek het volgende:

[..]

Zelfde fout als Prison Break, bij een seizoen houden en je zit goed. Maar er is niets in het verhaal wat een tweede seizoen rechtvaardigd, kan alleen maar kut zijn.
Het gaat vooralsnog ook slechts om 1 seizoen.

Daarnaast kun jij na twee afleveringen moeilijk zeggen dat er niet genoeg verhaal zou kunnen zijn voor een tweede seizoen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_131877379
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:02 schreef Tim86 het volgende:
Hostages ;(

Bevalt goed hier..snap niet dat zo'n serie het zo slecht kan doen.
Dat ben ik met je eens.
pi_131902048
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 02:39 schreef Tweek het volgende:

[..]

Zelfde fout als Prison Break, bij een seizoen houden en je zit goed. Maar er is niets in het verhaal wat een tweede seizoen rechtvaardigd, kan alleen maar kut zijn.
Seizoen 1 was inderdaad erg sterk van Prison break maar seizoen 2+3+4 waren ook nog goed te doen. Maar ze moesten niet verder gaan

Ik zie nergens in het lijstje Homeland voorbij komen? Volgens mij gaat die wel erg goed.
pi_131976094
CW is behoorlijk slecht begonnen met Hart of Dixie (0.4) and Beauty and the Beast (0.4) en komen zo snel in gevaar als de cijfers niet snel bijtrekken.

Het zou me verbazen als Hostages (1.2) en We Are Men (1.8) niet binnen 2 weken verdwijnen van het uitzendschema van CBS.

ABC's Betrayel (1.1) gaat snel de richting op van het al gecancelde Lucky 7 (0.8).

quote:
Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(04). Hostages (CBS)
02(08). Betrayel (ABC)
03(03). We Are Men (CBS)
--------------------------------------------------
04(---). Welcome to the Family (NBC)
05(02). Dads (FOX)
06(05). Trophy Wife (ABC)
--------------------------------------------------
07(06). The Neighbors (ABC)
08(10). Mom (CBS)
09(07). Brooklyn Nine-Nine (FOX)
10(09). The Mindy Project (FOX)

Nummer 1 t/m 3 wordt zo goed als zeker gecanceld
Nummer 4 t/m 6 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden
Nummer 7 t/m 10 hebben een aanzienlijke kans om gecanceld te worden


[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Silencer op 08-10-2013 18:32:31 ]
pi_131978184
Hoe doet Low winter sun het dan? Want bij de diverse latenight shows kom ik een hoop grappen tegen die hinten richting een upcoming cancellation en lage kijkcijfers..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_131979287
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:23 schreef Tim86 het volgende:
Hoe doet Low winter sun het dan? Want bij de diverse latenight shows kom ik een hoop grappen tegen die hinten richting een upcoming cancellation en lage kijkcijfers..
Wat ik kon vinden; waren de kijkcijfers (vooral omdat Breaking Bad weggevallen is) om te huilen.

quote:
On the comedy show's latest Weekend Update segment, new co-anchor Cecily Strong mentioned "Breaking Bad" and said it's unclear in the final episode who will survive.

Then she added: " But i don’t like your chances, 'Low Winter Sun.'"
_O-
pi_132013628
Bijzonder...

'Murder Police' Cancelled Before Debut by FOX

http://tvbythenumbers.zap(...)debut-by-fox/207760/
pi_132014271
Pilot van Super Clyde staat online, gemaakt in opdracht van CBS maar besloten om er geen serie van te maken.
http://www.cbs.com/shows/super-clyde
pi_132028572
quote:
'We Are Men' Cancelled By CBS After 2 Episodes

Not a big surprise, but CBS has cancelled the low-rated We Are Men. 2 Broke Girls is moving to 8:30p, and repeats of The Big Bang Theory will air at 9pm the next couple of weeks. Mike & Molly returns on Monday, November 4 at 9pm.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:10:44 #249
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_132049349
Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. heeft een full season pickup gekregen

MingNa twitterde op donderdag 10-10-2013 om 20:28:19 Wow!! Good news travel fast!! Yes, we just got word from our amazing EPs that #AgentsofSHIELD got the full pickup!! Thank you , #ABC! reageer retweet
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 22:12:31 #250
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_132052358
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 18:10 schreef Mr.Silencer het volgende:
CW is behoorlijk slecht begonnen met Hart of Dixie (0.4) and Beauty and the Beast (0.4) en komen zo snel in gevaar als de cijfers niet snel bijtrekken.

Het zou me verbazen als Hostages (1.2) en We Are Men (1.8) niet binnen 2 weken verdwijnen van het uitzendschema van CBS.

ABC's Betrayel (1.1) gaat snel de richting op van het al gecancelde Lucky 7 (0.8).

[..]

Beauty and the Beast had een 0.3. Kun je beter wachten op de final ratings ( rond 23.00 beschikbaar vaak ) voordat je ze post ;)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')