Le coqs moeten gekocht worden. Iemand hier die meer info over only in SoHo saucony's heeft?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:45 schreef doo. het volgende:
Perf suede altijd +1. Daarom miss die lecoqs halen.
Welk museum ga je ? Eye is nu wel een aanrader: er is nu een expositie over Johan van der Keuken. Ook in het FOAM hangt nu een mooie tentoonstelling van Stephen Gill, tevens een aanrader.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag, maar ga hooguit langs 290sqm qua shops vermoed ik. Slecht weer en wil het museum bezoeken.
Rijks en misschien nog eye.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Welk museum ga je ? Eye is nu wel een aanrader: er is nu een expositie over Johan van der Keuken. Ook in het FOAM hangt nu een mooie tentoonstelling van Stephen Gill, tevens een aanrader.
Is die er nog steeds? Lijkt me cool!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:50 schreef vault_tec het volgende:
Der is een gratis game of thrones expo in a'dam
Kloptquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:58 schreef don-diablo het volgende:
Vrouwenmaten zijn toch een stuk hoger? Vrouwen 45 is toch iets van 43 voor mannen of zo toch?
Hm, ik had deze conversie van de Nike website...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:58 schreef don-diablo het volgende:
Vrouwenmaten zijn toch een stuk hoger? Vrouwen 45 is toch iets van 43 voor mannen of zo toch?
Volgens mij bedoelt Don het zo:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:22 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hm, ik had deze conversie van de Nike website...
Zoiets dacht ik al jaquote:
Ik begrijp was Diablo bedoeld, maar volgens Nike.com is bijvoorbeeld een womens UK 9.5 gelijk aan een mens UK 10. Dat is behoorlijk de andere kant op, vreemd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Don het zo:
Women US 11 = EU 43
Men US 11 = 45
En ik zag dus op Caliroots dat een women US12 uitkomt op EU 44,5.
US11 komt op 43, en US 11,5 komt op 44.
Ah ok, sorryquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:28 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik begrijp was Diablo bedoeld, maar volgens Nike.com is bijvoorbeeld een womens UK 9.5 gelijk aan een mens UK 10. Dat is behoorlijk de andere kant op, vreemd.
Voila:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:39 schreef don-diablo het volgende:
crap.. Ik zou een foto moeten maken van een van m'n flyknits want daar staat zowel een vrouwen- als herenmaat op. Dan is het sneller duidelijk lijkt me.
Dat bedoelde ik uit te leggen. Kreeg het niet helemaal helder verwoord.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef acbs2 het volgende:
Fresh pickups..
Vind ze allebei erg nice maar ben toch aangenaam verrast door de knicks cw. Vind ik nu zelfs persoonlijk irl mooier dan de miami hoewel ik in eerste instantie op pics toch meer overtuigd was van die cw.
[ link | afbeelding ]
Asics_Gel_Lyte_III_ECP by acbs2, on Flickr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |