WE, 25 euro, prima spul.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:54 schreef Valyx het volgende:
Nice Vault!
Zwaar offtopic: moet een wit overhemd hebben (slim fit) dat niet doorschijnt, h&m en zara hebben niet echt iets. Beetje kwaliteit is wel nodig.
Ralph Lauren is een keuze..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:54 schreef Valyx het volgende:
Nice Vault!
Zwaar offtopic: moet een wit overhemd hebben (slim fit) dat niet doorschijnt, h&m en zara hebben niet echt iets. Beetje kwaliteit is wel nodig.
Die saga is tof.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:08 schreef Rozzje het volgende:
Weet iemand een goed paar sneakers? 150 max iets wat ik dagelijks aan kan hebben en wat makkelijk te combineren is..
Dacht zelf aan deze maar ben er nog niet zeker over..
[ afbeelding ]
nice Don, bij mij zaten ze net te krap om lekker te kunnen dragen. Veel plezier ermee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:18 schreef don-diablo het volgende:
shoooto![]()
[ afbeelding ]
Reflectie materiaal
[ afbeelding ]
Echt zo blij mee.![]()
Misschien handig te vermelden war je maat is, hier en daar zijjn nog paartjes online.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef Rozzje het volgende:
Gvd hebben ze mijn maat niet.. Terwijl ik te blij dat post met in mijn gedachten dat ik ze al zou bestellen![]()
Net ff gegoogled maar kan niks vinden!
Denken jullie dat Sneakers/Britain/Perry/Front Runner ze heeft liggen?
Is wel een oud model volgens mij
Vind shirts van de ss maar matig. Materiaal vind ik persoonlijk niet zo en mouwen zijn me iets te lang en de pasvorm ook niet perfect. Maar dat is mijn ervaring.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:55 schreef doo. het volgende:
Valyx voor ¤80,- heb je bij suit supply heerlijke shirts, double / enkel cuffed. Wide spread board. Goede stof die niet doorschijnt. Anders kan je kijken naar de suit lijn van ralph lauren, is wel een slagje duurder maar heerlijke shirts.
En zonder borstzak is een pré. Ook geen button down als je icm met een das gaat dragen.
Is trouwens allemaal persoonlijk, zie laatste tijd vaak genoeg mensen lopen met een button down, borstzakje en een das..
Niets mis met shirts van SS, prima beginner shirts. Als de mouwen te lang zijn even laten vermaken, doen ze er gratis bij.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind shirts van de ss maar matig. Materiaal vind ik persoonlijk niet zo en mouwen zijn me iets te lang en de pasvorm ook niet perfect. Maar dat is mijn ervaring.
Ze zijn zeker wat ruimer dan m'n andere gl3, maar het kan prima.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nice Don, bij mij zaten ze net te krap om lekker te kunnen dragen. Veel plezier ermee.
[..]
Misschien handig te vermelden war je maat is, hier en daar zijjn nog paartjes online.
Ik ben sucker voor leopard maar deze zijn zelfs voor mij to muchquote:Op zondag 19 mei 2013 14:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
NIKE ROSHE RUN FB (LEOPARD)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zó dope deze
Ik zag ze gisteren voorbij komen en ik wist niet of ik nu moest lachen of huilenquote:Op zondag 19 mei 2013 14:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
NIKE ROSHE RUN FB (LEOPARD)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zó dope deze
Ik vind ze wel dope, maar hoe wil je je outfit daar op aan passen?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zag ze gisteren voorbij komen en ik wist niet of ik nu moest lachen of huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |