Tja als je ze alleen daar van kent uit de Bristol foldersquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:24 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik snap je wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duidelijk te zien dat het een us7 is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:58 schreef Atta-boy het volgende:
Freerun wivah want pijnlijke voeten.
[ afbeelding ]
Waarom dan geen destroyer?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:44 schreef Hiatus het volgende:
Ben nog op zoek naar een zomerjacka.
Nike destroyer jackets vind ik heel tof.
Of een niet al te standaard varsity.
Als iemand een suggestie kan doen stel ik dat zeer op prijs.
Dope.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:57 schreef Quantic het volgende:
Beetje een cracky phone picture maargoed, ik ben iig tevreden met mijn eerste paar CP.
[ afbeelding ]
serieus?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:25 schreef thethoryd het volgende:
The North Face heeft ook wel vette zomerjassen dit jaar
http://www.freshcotton.co(...)jacket-high-/266736/quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:44 schreef Hiatus het volgende:
[..]
serieus?
Heb je streetwear lijn en normale lijn van northface ofzo?
Want als ik er op zoek kom ik vaak die gare anwb winkel styzz gekleurde jassen tegen.
gewoon NF Purple Label kopenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:44 schreef Hiatus het volgende:
[..]
serieus?
Heb je streetwear lijn en normale lijn van northface ofzo?
Want als ik er op zoek kom ik vaak die gare anwb winkel styzz gekleurde jassen tegen.
dope shit , maar heb al zo een soort jas. Zat meer te denken aan stof en/of leer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
gewoon NF Purple Label kopen
of via FC
In NL te krijgen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
gewoon NF Purple Label kopen
of via FC
Wat een schattige voetjes!! ;-)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:58 schreef Atta-boy het volgende:
Freerun wivah want pijnlijke voeten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |