[/quote]quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:09 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Zou toch liever voor iemand gaan met meer feedback je kan namelijk via Paypal chargebacks doen dan dat betekent dat de buyer zijn geld terug kan krijgen.. Ik vindt PayPal soieso echt kut maar helaas gebruiken de meeste online sellers/buyers PayPal online[quote]Op dinsdag 21 mei 2013 22:14 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Mijn vraag is dus of Paypal me dekt? Heb een keer een foute trade gehad in de UK via Paypal en had toen alles in een week terug, vrij makkelijk. Wordt het moeilijker met een trade vanuit de VS?
Ik waardeer je hulp, maar je posts zijn niet te volgen, sorry.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:15 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nee zolang je maar genoeg bewijs hebt dat je daadwerkelijk het product verstuurd hebt man neem de tijd met je transactie
Ja sorry ben moe mn!. PayPal zal je altijd terugbetalen zolang je genoeg bewijs hebt dat je daadwerkelijk het product dat jij verkoopt hebt verzonden naar de koper (buyer)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:16 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik waardeer je hulp, maar je posts zijn niet te volgen, sorry.
Ik wil kopen, niet verkopen...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:20 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja sorry ben moe mn!. PayPal zal je altijd terugbetalen zolang je genoeg bewijs hebt dat je daadwerkelijk het product dat jij verkoopt hebt verzonden naar de koper (buyer)
Of hij nou uit China of Africa komt maakt niet uit.. Gegevens zo als emails enzv moet je ook bewaren voor het geval dat! Overigens is feedback er niks voor niks..
Oh ja dan is feedback al helemaal belangrijk.. Heb je niet de mogelijkheid om een andere verkoper te vinden?quote:
Paypal is hoe dan ook niet echt failproof, als de verkoper wat mailtjes/bonnetjes forged van een verzending kan je je centen dag zwaaien. Cash on Delivery geen optie?quote:
Sorry, ik bedoelde dat ik iets wilde kopen. My bad.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:39 schreef Atta-boy het volgende:
Nu volg ik je niet meer. Je wilt een trade doen toch? Hoe kan je dat via ebay regelen dan?
Qua koop/verkoop ben je altijd wel verzekerd als je gewoon je track&trace hebt en afschriften, maar een manier om te traden via paypal heb ik nog niet eerder gehoord. Als je weet hoe het werkt hoor ik het graag.
valt wel mee, koper heeft meestal meer bescherming dan een verkoper. Wat heeft het voor nut als je e-mails/bonnen/verzendbewijs gaat vervalsen? Andere partij (koper) heeft deze gegevens ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:29 schreef Valyx het volgende:
[..]
Paypal is hoe dan ook niet echt failproof, als de verkoper wat mailtjes/bonnetjes forged van een verzending kan je je centen dag zwaaien. Cash on Delivery geen optie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:47 schreef Divje het volgende:
Solebox X Saucony Shadow 5000 “The Lucanid”
Release Date: 15th of June
[ afbeelding ]Niet echt fijne materialen imho, maakt hem wat "goedkoop". Liever wat zwart leer/suede gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Dus met mijn 42 moet ik naar 41?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:01 schreef Pedroo het volgende:
Vallen super groot. Ik kon wel behoorlijk downsizen van 9.5 naar 8.5
Dope!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:39 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Free 5.0 EXT Woven Mid Turquoise/Anthracite
[ afbeelding ]
o.a. bij END
Die noemde ik hier laatst ook, vind ze ook erg nice.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:39 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Free 5.0 EXT Woven Mid Turquoise/Anthracite
[ afbeelding ]
o.a. bij END
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:47 schreef Divje het volgende:
Solebox X Saucony Shadow 5000 “The Lucanid”
Release Date: 15th of June
[ afbeelding ]Saucony komt dope de laatste tijd, copwaardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |