Had in me vorige posts nog een paar schoenen gepost die ik miss zou halen.. Ik weet dus echt niet meer wat ik moet doen :squote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:35 schreef Divje het volgende:
De linker of de rechter? Zit geen verschil in verder..
Dan zou ik voor de Asics gaan als je ze nog in je maat kan vindenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:37 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Had in me vorige posts nog een paar schoenen gepost die ik miss zou halen.. Ik weet dus echt niet meer wat ik moet doen :s
Zijn allebei wel tof vind ik..
Bedoel het ook niet negatief. Maar het zijn meestal wel de moeilijk te verkrijgen of erg limited collabo'squote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:29 schreef doo. het volgende:
acbs heeft volgens mij echt een dope collectie. Alle pick-ups die hij post zou ik ook wel willen/ heb ik ook (zo'n 1% daarvan dan hah)
en @ atta, het is niet persee hyped vind ik.
Vond Miami IRL niet tegen vallen, heb Knicks helaas niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef acbs2 het volgende:
Fresh pickups..
Vind ze allebei erg nice maar ben toch aangenaam verrast door de knicks cw. Vind ik nu zelfs persoonlijk irl mooier dan de miami hoewel ik in eerste instantie op pics toch meer overtuigd was van die cw.
[ link | afbeelding ]
Asics_Gel_Lyte_III_ECP by acbs2, on Flickr
Ik wissel. In het begin was ik 100% Knicks, bij release juist weer Miami en nu weet ik het niet. Knicks waarschijnlijk lastiger te dragen voor mij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:17 schreef acbs2 het volgende:
^
Dunks gaan gehaald worden (hypebeast alert!! lol, fapfap)
Thanks atta en doo, collectiepic gaat komen heur. Zal je zien dat het allemaal best meevalt. Ik draag wel alles btw, heb maar 2 deadstock paartjes; exclusief mn laatste 2 geposte gl3's maar ook die gaan gedragen worden.
@bajs vind de miami's ook alles behalve tegenvallen. Dacht alleen dat ik ze harder zou vinden dan de knicks maar uiteindelijk vind ik die irl toch mooier.
Waar worden die dunks gereleased? Ken niet echt een UDFTD retailer in de buurt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:17 schreef acbs2 het volgende:
^
Dunks gaan gehaald worden (hypebeast alert!! lol, fapfap)
Thanks atta en doo, collectiepic gaat komen heur. Zal je zien dat het allemaal best meevalt. Ik draag wel alles btw, heb maar 2 deadstock paartjes; exclusief mn laatste 2 geposte gl3's maar ook die gaan gedragen worden.
@bajs vind de miami's ook alles behalve tegenvallen. Dacht alleen dat ik ze harder zou vinden dan de knicks maar uiteindelijk vind ik die irl toch mooier.
Check de vorige release, die was vrij recent. Toen o.a. bij Patta.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:22 schreef Valyx het volgende:
[..]
Waar worden die dunks gereleased? Ken niet echt een UDFTD retailer in de buurt.
Niet doen man risico en what notquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:05 schreef Bajskorv het volgende:
Heb ook nog wel wat DS, gewoon nooit tijd voor gehad, teveel paartjes. Ik spaar niks, draag het als het uit komt.
Vraagje: Trade buiten ebay om via Paypal (goods & services) met een seller met slechts 1 stuk feedback... Risico's? Of voldoende gedekt door Paypal?
Want?quote:
Zou toch liever voor iemand gaan met meer feedback je kan namelijk via Paypal chargebacks doen dan dat betekent dat de buyer zijn geld terug kan krijgen.. Ik vindt PayPal soieso echt kut maar helaas gebruiken de meeste online sellers/buyers PayPalquote:
Mijn vraag is dus of Paypal me dekt? Heb een keer een foute trade gehad in de UK via Paypal en had toen alles in een week terug, vrij makkelijk. Wordt het moeilijker met een trade vanuit de VS?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:13 schreef Atta-boy het volgende:
Hoe kan je die trade doen dan? Heb zelf nooit een veilige manier gevonden om te traden buiten NL. Als je niet volledig gedekt bent nooit doen, ook niet met mensen met 100+ feedback. Ja ik spreek uit ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |