Wachten tot het op spotify staatquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:02 schreef Tchock het volgende:
En dan is nu het duivelse dilemma: zet je 'm nu aan of wacht je op betere kwaliteit
Ten eerste: dat duurt nog een maand. Ten tweede: ik haat Spotify.quote:
Sinds ik én op The National én op Vampire Weekend én op Daft Punk moet wachten ben ik er ook wel klaar mee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:10 schreef Tchock het volgende:
Oh, kwaliteit is prima. Nice.
[..]
Ten eerste: dat duurt nog een maand. Ten tweede: ik haat Spotify.
Wanneer!?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:40 schreef Norrage het volgende:
Goed jaar hoor vooralsnog, en we zijn nog niet eens halverwege Vooral de nieuwe Arcade Fire zit er nog aan te komen
Oohhh wat wil ik die graag. En nieuwe Arctic Monkeys.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:40 schreef Norrage het volgende:
Goed jaar hoor vooralsnog, en we zijn nog niet eens halverwege Vooral de nieuwe Arcade Fire zit er nog aan te komen
Geen release date of veel info. Maar hij is praktisch af en geproduceerd door James Murphy (LCD Soundsystem)quote:
Het album heet "Like Clockwork"quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:21 schreef neohu het volgende:
Op de klok kijken, speel dan gewoon niet...
Edit: Tenzij het een protestactie was en ze eigenlijk een heel nummer zouden spelen. In dat geval:![]()
![]()
![]()
Als het hier staat is het bevestigd; die is vrij betrouwbaar maar niet zo lang. Hier staan heel veel namen op maar is de betrouwbaarheid niet altijd even koosjer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:44 schreef Zocalo het volgende:
Verder iemand een goed overzichtje wat er nog aan zit te komen? Linkje ofzo?
Bohquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:45 schreef Vatta het volgende:
Nieuwe platen van Arcade Fire, Editors, Arctic Monkeys, Kasabian. Genoeg om naar uit te kijken voor de indie liefhebber.
Fijne site. Goede tip! Nu weet ik dat er een nieuw Alice in Chains album komtquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het hier staat is het bevestigd; die is vrij betrouwbaar maar niet zo lang. Hier staan heel veel namen op maar is de betrouwbaarheid niet altijd even koosjer.
Zo hou ik 't in de gaten, in elk geval. Plus wat je verder op het web leest en hoort.
Voor iemand van jouw smaak moet er echt wel meer tussen zitten, hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:50 schreef Norrage het volgende:
Uit die bovenstaande lijkt alleen AF me leuk. Maar uit het metacritic lijstje:
Portugal. The Man
Boards of Canada
Verder toch niet heel veel interessants....
Deel 2 van Justin Timberlake, mister fanboyquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:50 schreef Norrage het volgende:
Uit die bovenstaande lijkt alleen AF me leuk. Maar uit het metacritic lijstje:
Portugal. The Man
Boards of Canada
Verder toch niet heel veel interessants....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |