Wachten tot het op spotify staatquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:02 schreef Tchock het volgende:
En dan is nu het duivelse dilemma: zet je 'm nu aan of wacht je op betere kwaliteit
Ten eerste: dat duurt nog een maand. Ten tweede: ik haat Spotify.quote:
Sinds ik én op The National én op Vampire Weekend én op Daft Punk moet wachten ben ik er ook wel klaar mee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:10 schreef Tchock het volgende:
Oh, kwaliteit is prima. Nice.
[..]
Ten eerste: dat duurt nog een maand. Ten tweede: ik haat Spotify.
Wanneer!?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:40 schreef Norrage het volgende:
Goed jaar hoor vooralsnog, en we zijn nog niet eens halverwege Vooral de nieuwe Arcade Fire zit er nog aan te komen
Oohhh wat wil ik die graag. En nieuwe Arctic Monkeys.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:40 schreef Norrage het volgende:
Goed jaar hoor vooralsnog, en we zijn nog niet eens halverwege Vooral de nieuwe Arcade Fire zit er nog aan te komen
Geen release date of veel info. Maar hij is praktisch af en geproduceerd door James Murphy (LCD Soundsystem)quote:
Het album heet "Like Clockwork"quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:21 schreef neohu het volgende:
Op de klok kijken, speel dan gewoon niet...
Edit: Tenzij het een protestactie was en ze eigenlijk een heel nummer zouden spelen. In dat geval:![]()
![]()
![]()
Als het hier staat is het bevestigd; die is vrij betrouwbaar maar niet zo lang. Hier staan heel veel namen op maar is de betrouwbaarheid niet altijd even koosjer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:44 schreef Zocalo het volgende:
Verder iemand een goed overzichtje wat er nog aan zit te komen? Linkje ofzo?
Bohquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:45 schreef Vatta het volgende:
Nieuwe platen van Arcade Fire, Editors, Arctic Monkeys, Kasabian. Genoeg om naar uit te kijken voor de indie liefhebber.
Fijne site. Goede tip! Nu weet ik dat er een nieuw Alice in Chains album komtquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het hier staat is het bevestigd; die is vrij betrouwbaar maar niet zo lang. Hier staan heel veel namen op maar is de betrouwbaarheid niet altijd even koosjer.
Zo hou ik 't in de gaten, in elk geval. Plus wat je verder op het web leest en hoort.
Voor iemand van jouw smaak moet er echt wel meer tussen zitten, hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:50 schreef Norrage het volgende:
Uit die bovenstaande lijkt alleen AF me leuk. Maar uit het metacritic lijstje:
Portugal. The Man
Boards of Canada
Verder toch niet heel veel interessants....
Deel 2 van Justin Timberlake, mister fanboyquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:50 schreef Norrage het volgende:
Portugal. The Man
Boards of Canada
Franz Ferdinand komt nog, Arctic Monkeys zal ik altijd checken en Empire of the Sun ben ik stiekem fan van. Daarnaast is Lonely Island tofquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:50 schreef Norrage het volgende:
Portugal. The Man
Boards of Canada
Ja die natuurlijk wel, maar die hebben we al half gehad. Daar kijk ik daarom niet echt naar uit, maar zeker wel leuk .Nieuwe albumsquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Deel 2 van Justin Timberlake, mister fanboy
Hoe men mij tegenwoordig inschat hierquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor iemand van jouw smaak moet er echt wel meer tussen zitten, hoor.
Kijk ik ook naar uit.quote:
Helemaal onderaan zag ik geloof ik Zebrahead staan. Die ken ik alleen van het hitje ruim tien jaar geledenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kijk ik ook naar uit.
En qua ruiger werk zit er toch ook wel aan te komen als ik die lijst zo zie. Toch maar poosje van Indie afstappen.
Children of Bodom, Black Sabbath, Skillet, Megadeth
En een fucking nieuwe plaat van Hanson![]()
Dat is het genre herriepunk of zoquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:00 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Helemaal onderaan zag ik geloof ik Zebrahead staan. Die ken ik alleen van het hitje ruim tien jaar geleden
Gewoon lekkere no nonsense rock.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heerlijke band met uitstekende muziek.
Graag gedaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:47 schreef DO2 het volgende:
Hey, ik lees nu pas dat Arcade Fire aan hun nieuwe album werkt in de studio vanJames Murphy
,
metJames Murphy
.
Kolere man, dat moet wel een briljant album worden.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:53 schreef DO2 het volgende:
Oh, ik zie nu je post, ja. Da's helemaal bizar... Ik las het namelijk ergens anders, Tchock.
Het is dan ook de ultieme indieband.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef debeterebob het volgende:
De Arcade Fire propaganda is al weer op volle toeren
Ik heb de eer het album te mogen beluisteren (lek kán niet lang uitblijven) en jongens jongens.. Het is weer zo prachtig. Ze krijgt nog niet eens zoveel aandacht maar het is toch echt een van de beste songschrijvers van deze generatie. Dit nieuwe album duurt langer dan een uur maar vliegt voorbij en geen enkele slechte song. En ik dacht, na die teaser, dat het vooral akoestisch zal zijn en dat is het ook wel, maar toch regelmatig cool gebruik van andere instrumenten.quote:
James Murphyquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:47 schreef DO2 het volgende:
Hey, ik lees nu pas dat Arcade Fire aan hun nieuwe album werkt in de studio vanJames Murphy
,
metJames Murphy
.
Kolere man, dat moet wel een briljant album worden.
Ik moet jouw meningen altijd maar een beetje afwachtenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:16 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik heb de eer het album te mogen beluisteren (lek kán niet lang uitblijven) en jongens jongens.. Het is weer zo prachtig. Ze krijgt nog niet eens zoveel aandacht maar het is toch echt een van de beste songschrijvers van deze generatie. Dit nieuwe album duurt langer dan een uur maar vliegt voorbij en geen enkele slechte song. En ik dacht, na die teaser, dat het vooral akoestisch zal zijn en dat is het ook wel, maar toch regelmatig cool gebruik van andere instrumenten.
In ieder geval iets om naar uit te kijkenVier briljante albums op een rij, en dit is misschien wel haar beste. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.
Haha, ik merkte het ook al, ik gebruik dequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:26 schreef debeterebob het volgende:
Jullie zijn dit jaar best positief over alle nieuwe albums
Arn0 plz. The Suburbs wasquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, ik merkte het ook al, ik gebruik deemoticon wel heel veel. Nu ja, ik wou net nog een negatieve reactie over Arcade Fire plaatsen maar wou de pret niet bederven. Maar dat is wel een band op zijn retour..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |