Is uiteindelijk niks geworden. Individuele meets zijn veel beter eigenlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:44 schreef Osuchi het volgende:
Maar even serieus ik wil wel een keer een meet hoorVolgensmij was die er laatst geweest maar dat was niet zo'n succes toch?
Ik dacht dat jij Jesper heette maar dat is dus wietparkiet en ik ging hem helemaal in een whatsapp gesprek doen met een homo vriend van me en ze koppelenquote:
Ja maar 1 op 1 is ook weer zo nietleuk tenzij je diegene echt goed kentquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is uiteindelijk niks geworden. Individuele meets zijn veel beter eigenlijk
koppelenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:45 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Jesper heette maar dat is dus wietparkiet en ik ging hem helemaal in een whatsapp gesprek doen met een homo vriend van me en ze koppelenen toen was ik zo van oh verkeerde toegevoegd, deze is nieteens gay en dat was een beetje ongemakkelijk.
Mijn meet met Dromenvangertje ging anders goed hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:46 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja maar 1 op 1 is ook weer zo nietleuk tenzij je diegene echt goed kentKan je beter met 5-8 mensen ofzo afspreken zonder dat het hele forum erbij betrokken wordt
Ja maar ik zat in het lokaal naast die jongen en ik zag hem de hele tijd dus dat vond ik wel ff grappigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
koppelenGaat sowieso nooit goed
Ik heb het gehoord jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn meet met Dromenvangertje ging anders goed hoor![]()
Maar wij kenden elkaar dan ook al zo' 2 jaar op FOK!
Kan alleen maar fout gaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:47 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja maar ik zat in het lokaal naast die jongen en ik zag hem de hele tijd dus dat vond ik wel ff grappig
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:45 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Jesper heette maar dat is dus wietparkiet en ik ging hem helemaal in een whatsapp gesprek doen met een homo vriend van me en ze koppelenen toen was ik zo van oh verkeerde toegevoegd, deze is nieteens gay en dat was een beetje ongemakkelijk.
Oh gaan we nu zo doen daar ben ik niet gevoelig voorquote:
Oh daar ben ik uit gegaan omdat ze altijd zitten te zeikenquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:49 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Oh gaan we nu zo doen daar ben ik niet gevoelig voorNee maar over jou volgensmij niks, ze hadden me alleen wijsgemaakt dat Jespers nummer bij jou hoorde omdat ik al zei dat ik dat wilde doen
Ze zeiden dat je ruzie had met/over sof ofzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh daar ben ik uit gegaan omdat ze altijd zitten te zeiken
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:51 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ze zeiden dat je ruzie had met/over sof ofzo
Wie zeikt er dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:52 schreef Osuchi het volgende:
Oh het is al zover, mensen die zitten te zeiken over dat ik dit nu zegAls je niet wil dat er dingen door worden verteld moet je maar niet over andere mensen praten in een whatsapp groep, helaas pindakaas.
Maar zijn die prom en supersof nou dezelfde persoon want ze heten allebei sofquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prom is gewoon de grootste zeikerd die er is, en omdat ze d'r gelijk niet krijgt op FOK!, gaat ze nu verder op WhatsApp.
Nee, verschillende.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:53 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Maar zijn die prom en supersof nou dezelfde persoon want ze heten allebei sof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |