SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
chtquote:
Is ze nog wakker dan?quote:
dankjewel he, nog even een mes in mijn rug steken op die manier.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:49 schreef Etsu het volgende:
ezell zit met mij in een serieus gesprek, dus ze heeft geen tijd voor je fokit xooxoxo
quote:
je gaat zelf zo vaak weg zonder gedag te zeggen, GISTEREN WEER.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dankjewel he, nog even een mes in mijn rug steken op die manier.
JA GISTER WAS ANDERSquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
je gaat zelf zo vaak weg zonder gedag te zeggen, GISTEREN WEER.
NIET HATEN.quote:
klopt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
Etsu jij hebt mij niet eens geaccepteerd op facebook vieze flikker
Komt door dit vuile taalgebruik van jou.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
Etsu jij hebt mij niet eens geaccepteerd op facebook vieze flikker
Wat is dezequote:
Slapen jijquote:
Heul nietquote:
Wat voor proeve der bekwaamheid moeten wij nog volgen voor jou fbquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen de mensen die ik op fb heb, toch?
'Jou fb' correct spellen zou een mooi begin zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor proeve der bekwaamheid moeten wij nog volgen voor jou fb
Dat was een proef voor jouquote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
'Jou fb' correct spellen zou een mooi begin zijn.
Etsu verslaan met candy crushquote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor proeve der bekwaamheid moeten wij nog volgen voor jou fb
Dat gaat een beetje moeilijk zonder zijn fbquote:
Implicaties implicerenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Impliceren dat ik een proef moet doorstaan.
Ja. Zie het als een soort Fear Factor, net als op tvquote:
Dat moet je voor mij doen. Mijn FB is de hoofdprijs, ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Zie het als een soort Fear Factor, net als op tv
Oke. Geef me mijn eerste test.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat moet je voor mij doen. Mijn FB is de hoofdprijs, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |