325 excl. een paar losse dingetjes zoals internetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je voor je kamer eigenlijk?
Best veel nogquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
325 excl. een paar losse dingetjes zoals internet
Is your name Eugene? Yes, it is? Do you have an EU-gene?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
Are you a parking ticket? Because you've got FINE written all over you.
Is nog aan de lage kant in Utrecht.quote:
En in krabben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vroeger betaalden we dat in guldens
Goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vroeger betaalden we dat in guldens
Ja helaas wel jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is your name Eugene? Yes, it is? Do you have an EU-gene?![]()
![]()
[..]
Is nog aan de lage kant in Utrecht.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is your name Eugene? Yes, it is? Do you have an EU-gene?![]()
![]()
[..]
Is nog aan de lage kant in Utrecht.
Nou moet toch weleens gebeuren jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Plannen om Fok-it town te verlaten?
[..]
Geniaal toch.
Time to sleepquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:33 schreef Etsu het volgende:
net zat ik in een ander topic waarvan ik dacht dat dat de sc waszag opeens allemaal nieuwe mensen en dacht: "HUH???"
Wij zijn niet te missen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:33 schreef Etsu het volgende:
net zat ik in een ander topic waarvan ik dacht dat dat de sc waszag opeens allemaal nieuwe mensen en dacht: "HUH???"
Ooit is wel de bedoeling. Maar wat bedoel je met vervelende bijkomstigheden? Geld?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou moet toch weleens gebeuren jaJa nee echt, ik zeg het al jaren, maar wil echt dit jaar weg.
Alleen wat vervelende bijkomstigheden
Vooral geld jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wij zijn niet te missen.
[..]
Ooit is wel de bedoeling. Maar wat bedoel je met vervelende bijkomstigheden? Geld?
Hmm, dan schiet het inderdaad niet zo op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral geld jaEn dat er gewoon amper aanbod is
In Woerden of Utrecht. Ik heb momenteel toch geen opleiding dus. Hoef niet zo ver wegquote:
Ja nja, dat vinden mijn ouders niet zo tofquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm, dan schiet het inderdaad niet zo op.Maar in Utrecht sowieso altijd een beetje geluk hebben, helaas. Maar nu is het wel: hoe sneller, hoe beter. De stad groeit heel erg. Misschien een andere stad?
alkmaaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nja, dat vinden mijn ouders niet zo tofIk eigenlijk ook niet
Ach joh, je bent toch volwassen. Luisteren naar je ouders hoeft niet meer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nja, dat vinden mijn ouders niet zo tofIk eigenlijk ook niet
Nouja, daar gaat het ook niet zo zeer om. Ik vind het ook wel gewoon handig om niet al te ver weg van ze te wonenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach joh, je bent toch volwassen. Luisteren naar je ouders hoeft niet meer.
Schrijf je anders alvast in bij Woningweb. Kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, daar gaat het ook niet zo zeer om. Ik vind het ook wel gewoon handig om niet al te ver weg van ze te wonen
ik las koningwebquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Schrijf je anders alvast in bij Woningweb. Kan nooit kwaad.
Hm ja zou wel kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Schrijf je anders alvast in bij Woningweb. Kan nooit kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |