En als je een televisie was, dan was jouw scherm van HD-kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een frikandel was, was je een frikandel speciaal
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
En als je een televisie was, dan was jouw scherm van HD-kwaliteit.
Als jij een televisie was, was je een Plasma 3D HD TVquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mobiel internet was, dan was je 4Gquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
quequote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
Als jij een televisie was, was je een Plasma 3D HD TV
Je geeft zulk mooi energie af, je bent de bedrading in mijn hart.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je mobiel internet was, dan was je 4G
gooi het eruitquote:
O god. <- En ja, dit zei ik keihard terwijl ik alleen in een kamer zit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
'hey are you from tennessee? because you're the only ten-I-see'
Deze is toch wel geniaal
Ze zullen wel denken: Wat is die Ezell toch een rare vogel in haar eentjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
O god. <- En ja, dit zei ik keihard terwijl ik alleen in een kamer zit.
Voordeel van het meest afgelegen kamertje in huis hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zullen wel denken: Wat is die Ezell toch een rare vogel in haar eentje
Hoeveel betaal je voor je kamer eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Voordeel van het meest afgelegen kamertje in huis hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |