Mijn ex heb ik ook via hem leren kennen. Ik zou toen naar een concert gaan en ik kende niemand anders die zou gaan. Toen was mijn theorie om aan hem te vragen of hij iemand wist die toevallig ook naar dat concert zou gaan, onder het mom van "hij kent iedereen in Eindhoven".quote:Op maandag 13 mei 2013 23:47 schreef Maisnon het volgende:
ja Ronald was van een jaar na mij maar die ken ik een beetje, via de borrels toen haha
En van die feesten krijg ik ook alles meewel grappig dat je bij hem in de klas zat!
Er is ook een andere fokster die ook bij een jongen van ID in de klas zat die toen nog in de kast zat, wat een zin
Ik ook niet denk ik...quote:Op maandag 13 mei 2013 23:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb geen enkele note volgens mij
Ik vind het wel grappig dat onze enige ID mutual friend, Kipwing Man isquote:Op maandag 13 mei 2013 23:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn ex heb ik ook via hem leren kennen. Ik zou toen naar een concert gaan en ik kende niemand anders die zou gaan. Toen was mijn theorie om aan hem te vragen of hij iemand wist die toevallig ook naar dat concert zou gaan, onder het mom van "hij kent iedereen in Eindhoven".
En jawel dat was dus ook zo
Dat was echt fantastischquote:Op maandag 13 mei 2013 23:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik dacht dat ik er 3 had, het komt zeker door die ban van iets met een x en een hamster.
Die ken ik dan weer via mijn huidige vriendquote:Op maandag 13 mei 2013 23:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat onze enige ID mutual friend, Kipwing Man is
Ik heb die naam cryptisch verhuld om privacy redenen
ZAH HORRORquote:Op maandag 13 mei 2013 23:52 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd Maisnon weet wel wie ik ben maar ik weet niet wie zij isDe engheid!
Ik zie je op een foto en mensen die ik ken reagerenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:52 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd Maisnon weet wel wie ik ben maar ik weet niet wie zij isDe engheid!
U CRAZY WOMAN?!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik ging bijna mn makeup eraf halen met nagellakremoverfieuwwwwwwww
:vquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:22 schreef Mss het volgende:
Ik heb een faalword. Heb ook geen spellingcontrole
ik krijg maar 15% korting buiten werktijden om, en alleen in B to redaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:23 schreef megamandy het volgende:
[..]ermnermnerm. Wij hebben op het werk een gold card
HA! En met die kaart krijg je al 10%!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik krijg maar 15% korting buiten werktijden om, en alleen in B to reda
Dan kan ik sparen voor de afdaling.quote:
Te beginnen met het plastic dingetje waarmee je het openmaaktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
gewoon het bakje leeglikken, omdat het kan.
Er zaten vandaag bonnen bij de post. COINCIDENCE, I THINK NOT!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:32 schreef megamandy het volgende:
Dan kan Spees ons op de hoogte houden van alles actiesEn wanneer de BANANENMILKSHAKE eindelijk weer terug komt
ermnermnerm
Ermahgerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:32 schreef megamandy het volgende:
Dan kan Spees ons op de hoogte houden van alles actiesEn wanneer de BANANENMILKSHAKE eindelijk weer terug komt
ermnermnerm
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er zaten vandaag bonnen bij de post. COINCIDENCE, I THINK NOT!!!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:33 schreef Mss het volgende:
En natuurlijk een xxl menu met dit dat alles bestellen en een cola light!
Oeh, ik ga patat bestellen en dan wachten tot Spees uitbarst dat het friet isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:33 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd en dan gaan zeiken bij Spees omdat je frietjes te zout zijn en omdat ik niet in de ballenbak mag!
HET IS FRIET GODVERDOMMEEEEHH KUTHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh, ik ga patat bestellen en dan wachten tot Spees uitbarst dat het friet is
HEBBEN WE NIET.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:34 schreef megamandy het volgende:
Ik wil altijd een sundea zonder topping
Dat is een SUNDEA PLAIN, SPEES!
ERMAGERD IK GA NAAR KLACHT.NL!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HET IS FRIET GODVERDOMMEEEEHH KUTHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
EN ZONDER HAMBURGER EN ZONDER BROODJEquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JA, DAT IS EEN BROODJE MET SLA ZONDER SAUS.
JA, BEDRIJFSGEHEIM DUS SSSSSSSSSSSSSSSSSSTquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Moet je als je bij mcdonalds werkt in caps lock praten?
HONDERD MILJARD MILJOEN.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:36 schreef megamandy het volgende:
ALS DE CHEESEBURGER DE EUROKNALLER IS EN IK VRAAG VOOR EEN CHEESEBURGER ZONDER KAAS, WAT MOET IK DAN BETALEN SPEES!
Volgens mij was dat net hier.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:35 schreef Mss het volgende:
Het gaat hier ineens keihard regenen. Ik dacht dat het een vliegtuig was
ZOU U DAT NOU WEL DOEN? WE HEBBEN OOK SALADES HEURquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHA, ZAL IK BIJ ALLE DIKKE MENSEN VRAGEN 'WEET U DAT ZEKER?'. HAHA
EN FRUITHAPJEquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:37 schreef megamandy het volgende:
EN WORTELTJES!
en die hebben ze volgens mij ook nog
Whut, u wilt nog iets?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHA, ZAL IK BIJ ALLE DIKKE MENSEN VRAGEN 'WEET U DAT ZEKER?'. HAHA
Met rijst? En doperwtjesfestini?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:37 schreef megamandy het volgende:
EN WORTELTJES!
en die hebben ze volgens mij ook nog
HAHAHAH WORD IK DAN ONSTLAGEN EINZ. IK HELP MENSEN GEWOON EEN BEWUSTE KEUZE MAKEN.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:37 schreef Mss het volgende:
[..]
ZOU U DAT NOU WEL DOEN? WE HEBBEN OOK SALADES HEUR
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
ERAMGERD EEN MCFLURRY DOPERWTJESFESTINI WAT EEN BRILJANT IDEE![]()
Met stukjes rijstquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
ERAMGERD EEN MCFLURRY DOPERWTJESFESTINI WAT EEN BRILJANT IDEE![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
ZAL IK EEN BLOG BEGINNEN OVER DE GEHEIMEN VAN DIKKE MENSEN BIJ MACDONALDS?
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan een undercover camera dragen.
KIEK DAAR EEN OLIFANT.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:42 schreef megamandy het volgende:
Kijk die mensen dat nou allemaal bestellen! Niet normaal! Dat dit kan in Nederland!
indien toch tl;dr: ERMAGERD MIJN KINDEREN HOREN TOT 23 UUR TE KUNNEN SPELEN IN HET SPEELPARADIJS EN ZE MOGEN NIET SCHOONMAKEN! EN ALLES GING TE SNEL!quote:Beste,
Wij zijn deze avond omstreeks 9uur in het Mc Donalds Restaurant (Sint-Niklaas) binnen gestapt met onze 2 zoontjes.
Wat ben ik ONTEVREDEN!.
En niet zomaar ontevreden, maar heel erg ontevreden!!
De bediening trok helemaal op niks.
Zo onbeleefd.
Het was of ze daar allemaal tegen hun zin werkte.
Ik kwam er binnen met men gezin heel enthousiast en we stapten buiten alsof we behandeld werden als beesten.
Geen lachje naar de klant, niks.
Om verder te gaan met mijn verhaal: komen we daar rond 9uur binnen ‘savonds’ …
Geven onze bestelling door en het was alsof het niet snel genoeg kon gaan.
Het restaurant is tot 11uur open nogtans.
Dus ik zie geen probleem waarom wij zo onredelijk behandeld werden.
We geven onze bestelling door krijgen onze cola’s onze mayonaise en de rest krijgen we aan tafel werd ons meegedeeld.
(Onze bestelling komt aan tafel aan: LAUW)
Onze jongens waren heel geduldig mooi aan het wachten bij de bestelling en men oudste zoon vroeg aan me of hij al in het playhouse mocht gaan spelen.
Waar jullie medewerker direct op invalt en zegt tegen ons:
Ja het spelen voor de kinderen is niet meer toegelaten, ik ga daar seffes opkuisen.
Ik vraag en zeg heel beleefd: het is nog maar 9uur, tot hoelaat zijn jullie open?
Waar hij op antwoord: tot 11uur.
Maar ze mogen er niet meer in, ik ga daar straks opkuisen.
Nu is het toch onredelijk om 2uur op voorhand het playhouse voor kinderen niet meer toegankgelijk te maken.
Onze kinderen zaten daar te kijken ‘verleidelijk’ … een speeltuig dat niet ééns gebruikt mag worden.
Hij zou daar dus poetsen, maar die tijd dat wij daar gegeten hebben, heeft hij daar niks gepoetst.
Dan heb ik toch mijn mening over dat mijn kinderen toch in die tijd fijn konden spelen.
Een ander punt is: we zitten dan te eten en u medewerker zit daar dan constant rond te lopen rond/langs ons tafeltje, vuilbakken en plato’s naast ons te stapelen, met het vegertje en vuilblik misschien 7keer langs ons geveegd.
Sorry hoor maar 2uur voor sluitingstijd werden we gewoon buiten gestampt vind ik.
Dit is toch gewoon onsmakelijk, en ook niet meer gezellig!!!!????
U moet u ons verhaal eens voorstellen.
Enthousiaste mensen die u zaak binnen stappen met 2 kinderen
Rond 9 uur
Onvriendelijke onthaal
Onvriendelijke bediening
Kinderen krijgen te horen dat ze niet meer mogen spelen, terwijl er daar nog volop licht brand en er niet gepoetst word.
U zit daar smakelijk te eten, tot er vuilniszakken 2uur voor sluitingstijd worden gestapeld naast u tafeltje, plato’s en waar u dan te horen krijgt dat we die vuilbakken NIET meer mogen gebruiken en de voorste vuilbakken moeten gebruiken.
Hopend op een reactie verblijf ik!
lolwut?quote:Ik heb perongeluk een nieuwe telefoon besteld,
Je bent er nogquote:
Dat vind ik flauw. ze wil zo graag.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja lig net in bed nog ff tr lezen
Mss komt niet op mijn blog
Die pousse ziet er echt gigantisch uitquote:
Ja maar ik ga voor de vieze mensen die immer hamburgers eten, snap dat dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vind ik flauw. ze wil zo graag.
Ja dis lange cat. Hoe heet ie ookalweerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die pousse ziet er echt gigantisch uit
Jepquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die pousse ziet er echt gigantisch uit
Langhorst was een paardquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dis lange cat. Hoe heet ie ookalweer
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja lig net in bed nog ff tr lezen
Mss komt niet op mijn blog
Huubke is gespierdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mag de pousse ook op het blog van Spees dan?
Kont?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:12 schreef megamandy het volgende:
HIJ KONT JULLE VANNACHT ALLEMAAL LASTIGVALLEN! Mhuahahaha
Een openbare wc verwachten bij de Actionquote:bij action in aalten vind ik die meisjes brutaal mijn dochtertje van 4 moest plassen vraag ik netjes aan het meisje of ze mocht plassen nee dat mocht niet zij ze nou ik zeg tegen haar het is een kind van 4 die kan het niet goed ophouden daar had ze dan niks mee te maken het mocht niet nou ik vind het asociaal dat wij als volwassene niet mogen kan ik me nog iets bij voorstellen maar kleine kinderen en op wat voor manier het zijn ook allemaal jonge meiden wie daar werken wie geen manieren hebben
Zulks een duidelijkheidquote:wij moesten een keer 2 keer he
t spel wie ben ik betalen we konden niet meer terug met het bonetje
wij komen noeit meer in de action ter appel
Gewenste oplossing
dat de baas sorry secht
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een openbare wc verwachten bij de Action!
Ook al zo'n pareltjequote:Ik wilde veet harsstrips kopen, maar er stond niks op in het Nederlands, maar de tekst op de verpakking was (denk ik ) grieks. Dus ik vroeg een medewerkster wat er op staat. Ik kon het namelijk niet lezen. Toen deed ze alsof ze het las, en zei toen allemaal onzin dingen om maar van me af te zijn.
Ik besloot de harsstrips maar te kopen, dus kwam bij de kassa. Wil ik met 2 verschillende passen pinnen, zegt de casseer dat het niet kan. Terwijl het wél kan.
Ik ben heel erg teleurgesteld in de medewerkers van Action. Ze zijn allemaal laag (of niet) opgeleid.
Laatst vroeg ik ook nog aan een meisje waar tyraps liggen. Wist ze niet eens wat het betekende. Wat moet ik hiermee? Al die meisjes die daar werken zijn zo dom. Sorry hoor, maar ik moet mezelf daar gewoon helpen, en zelf alles uitvogelen. Alsof ik daar werk!
Voor de duidelijkheid, ik ben 13 jaar. En misschien wordt ik zo behandeld door mijn leeftijd? Misschien nemen ze kinderen niet serieus?
Gewenste oplossing
- Stickers met Nederlandse teksten op producten waar het in andere taal opstaat behalve Engels. - Dat er medewerkers worden ingeschakeld met een IQ van minstens 100.
Er staat er later nog zo één, dat het de schuld van de action is dat dat kind in z'n broek pistquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij ons in de winkel is de wc ook echt in het magazijn, logisch dat mensen dan niet naar de wc mogen.
Ben wel blij dat de hema twee deuren verder is waardoor ze tenminste niet erover kunnen zeuren
quote:Ik heb me aangemeld voor ECI vip club zonder dat ik het wist. Ik zit er nu een jaar aan vast, terwijl ik nog geen eens 18 ben. Ik heb geen geld om iets te betalen. ben pas 13. Hoe kom ik ervan af??
Gewenste oplossing
account opzeggen en ik zal t nooit meer doen
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze is van dezelfde 13-jarige
[..]
Bij de C1000 mocht het ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er staat er later nog zo één, dat het de schuld van de action is dat dat kind in z'n broek pist.
Bij de appie moesten ze ook het magazijn door, maar ons beleid was dat we dat wel deden. Meer volwassenen dan kinderen trouwens.
Maar een wc van een winkel gebruiken is extra service, die moet je helemaal niet verwachten bij de Action
Dezelfde?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze is van dezelfde 13-jarige
[..]
sowieso kan je iq niet hoog zijn als je verwacht dat personeel bij de action een opleiding heeftquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dezelfde?haar iq is dus ook niet hoger dan 100
Lees; nog ff de krant lezen en facebookenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat je dan denkt van: 'Ah! Lekker al om 07:40 op kantoor, lekker rustig.' en dat iedereen er dan al bijna zit, allemaal sjaggo, omdat ze allemaal lekker rustig wilden beginnen
Exactquote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lees; nog ff de krant lezen en facebooken
The joyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit te kakken en in de badkamer van de buren liggen de kinderen dwars. Velen gillen en janken. Meisjes van 11
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Haiii
Zodra ik terug ben uit La Grece, ok?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:56 schreef milka82 het volgende:
Meisjes van bijna elf..... Ik brul ook wel eens terug omdat ik schijtziek word van die eeuwige discussies.... ' Nee is nee L., godverdomme
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je echt in Eindhoven woonde! Weet niet meer waarom ik dat dacht
Vind Eindhoven er wel op vooruit gaan met al die nieuwe dingen, hoe Strijp-S nu is enzo, maar ik weet nog niet of ik de Master daar ga doenwant het blijft een beetje techneuten industriestad toch
Hoezooo?quote:
Jawel, nu wel weer. Was een beetje depri & down de laatste tijdquote:
Tofquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nope
Maar ik heb wel mijn bachelor en master aan de TU/e gedaan en doe daar nu ook een PhD
Scheikundige Technologiequote:
Omdat ik hier heel vaak denk 'ja! Beetje meekletsen!' Maar ik heb gewoon geen kont te vertellen, dus dan zeg ik maar niksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoezooo?
[..]
Jawel, nu wel weer. Was een beetje depri & down de laatste tijdmet jou?
NEE MAAR IK WEL!quote:
Ben je nog steeds lekker aan het hormonsteren liefje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Omdat ik hier heel vaak denk 'ja! Beetje meekletsen!' Maar ik heb gewoon geen kont te vertellen, dus dan zeg ik maar niks
Aawwhowcome?
uiteraard, in Brabant wonen alleen maar gezellige mensenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:54 schreef Maisnon het volgende:
zijn er veel hier in de buurt van Eindhoven dan!
Ja, dat is best matig. En zie ze maar aan te trekken met een 38 weken buikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Leuk hoor die hormonsters![]()
Die fucking steunkousen kan er wel om janken want ik moet nog een week of 20
Rechts van Tilburgquote:
Nog een Braboquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Rechts van Tilburg
Meestal ga ik vanuit Oisterwijk met de trein naar Eindhoven, dat is 20 minuten denk ik
In een durrepquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Rechts van Tilburg
Meestal ga ik vanuit Oisterwijk met de trein naar Eindhoven, dat is 20 minuten denk ik
Mijn pa neemt nog steeds vrij op z'n verjaardag... Don't know whyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:58 schreef Diconnected het volgende:
Ermahgerd buurman die 4x aanbelt om m'n moeder te feliciteren. Dus doe half slaperig de deur open en issie verbaasd dat m'n moeder niet open doet. Die is gewoon werken, iedereen denkt dat je vrij bent op je verjaardag ofzomaar als er na 2x aanbellen die wordt opengedaan snap je toch wel dat er niemand thuis is?
Dat lijkt me ook heel vaagquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En vanaf vandaag ben ik contractloos![]()
Mijn account werkt nog wel, dus de gastenverklaring is in ieder geval goed gegaan, maar het is wel heel raar
bleiblei ook. Ik zorg meestal dat ik op vakantie ben gewoonquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn pa neemt nog steeds vrij op z'n verjaardag... Don't know why
iddquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat is best matig. En zie ze maar aan te trekken met een 38 weken buik
De bedoeling is een half jaar, als ik het goed begrepen heb. Maar het is allemaal zo vaag, het is nog steeds niet op papier gezet en ik heb mijn baas in een maand tijd 2x gesproken of zo, hij zit continu in het buitenland en 'het komt nog wel'. Ja, heel fijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel vaag![]()
Weet je nu al tot hoe lang je kan blijven?
Haha heb ik ook heel vaak hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Omdat ik hier heel vaak denk 'ja! Beetje meekletsen!' Maar ik heb gewoon geen kont te vertellen, dus dan zeg ik maar niks
Aawwhowcome?
Dan verandert er wel heel veel tegelijk ook hequote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha heb ik ook heel vaak hoor
Mja denk een beetje door de verhuizing naar Tilburg en ander werk en opleiding uitkiezen enzo
het begint met een Uquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, dan weet ik wel welk durp denk ik maisnon
Da's hendig vlakbij
Ik denk hetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben je nog steeds lekker aan het hormonsteren liefje?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Leuk hoor die hormonsters![]()
Die fucking steunkousen kan er wel om janken want ik moet nog een week of 20
JAquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
Efteling? Meet? WANNEER
Nee?
Morgeuhhh! Bagger geslapen![]()
Retedruk...
Komt goedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Een beetje zo'n 'is dit alles?'-gevoel, terwijl ik tegelijkertijd zo overweldigend gelukkig ben met wat ik heb.. Echt heel suf, I know. Een beetje de deang om nog bij de coole kids te horen ofzoen ik ben nog erg verdrietig om wat ik op fb vertelde over m'n familie, dus gewoon wat ontheemd ofzo. Gaat wel weer over
En de donkere, koude maanden doortrekken tot mei heeft ongetwijfeld ook niet geholpenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha heb ik ook heel vaak hoor
Mja denk een beetje door de verhuizing naar Tilburg en ander werk en opleiding uitkiezen enzo
Uiteraardquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:17 schreef Maisnon het volgende:
Iemand deelde net cakejes en brownies uit
Dus ik zei enthousiast: "Lekkerrrrr daar ga ik de hele dag van genieten!"
Binnen 10 minuten op natuurlijk
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Komt goedIk ben sowieso jaloers op mensen die gelukkig kunnen zijn met wat ze hebben, bij mij zit er ook altijd een meer meer en wat nu als het gras bij de buren toch groener blijkt te zijn gevoel in
Ik werk nu sind 3 wekenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ben je wel alweer aan het werk trix? Of heb je nog verlof?
Lol, zo herkenbaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:17 schreef Maisnon het volgende:
Iemand deelde net cakejes en brownies uit
Dus ik zei enthousiast: "Lekkerrrrr daar ga ik de hele dag van genieten!"
Binnen 10 minuten op natuurlijk
Ermahgerd kittensquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD mijn baas is terug van vakantie, dus hij zegt, ik moet je iets leuks laten zien....
DRIE NOORSE BOSKATKITTENS! DREI!![]()
![]()
heeftie die mee?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD mijn baas is terug van vakantie, dus hij zegt, ik moet je iets leuks laten zien....
![]()
Uje jonguh!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:54 schreef Maisnon het volgende:
zijn er veel hier in de buurt van Eindhoven dan!
Zijn wij dorpsgenoten?quote:
Yayquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:51 schreef Puckzzz het volgende:
Eerste batch installation files naar repro gestuurd. Bellen ze meteen op dat het er zo keurig uitziet. Complimentjes
Zwaar leven welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:53 schreef Maisnon het volgende:
Mijn god nu ook al een kersenflap ik wordt hier echt vetgemest
Wat doe je eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik mag echt niet klagen hoor wat mn werk betreft
Hehe mooi zoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik werk nu sind 3 wekenbest fijn ook, toch wel
mn wereldje begint alweer groter te worden
wat vindt ze lekker ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:53 schreef Diconnected het volgende:
M'n moeder is jarig vandaag en ik heb beloofd te gaan koken, alleen ik weet niet wat en ik wil ook niet wat standaardsiemand tips?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Yesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
ga je ook een andere opleiding doen Uft?
Ja merk nu stiekem wel eens dat ik mn moeder mis of gewoon mn kamertje enzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan verandert er wel heel veel tegelijk ook he
Preciesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En de donkere, koude maanden doortrekken tot mei heeft ongetwijfeld ook niet geholpen
Wel fijn dat je je nu wat beter voelt. Kom je eruit wat je wilt, qua opleiding?
Communicatie is best tof, heb dat ook paar maanden op mbo gedaan en vond het wle leuk qua inhoud enzulksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Precies![]()
Jawel, ik neig heel sterk naar communicatie dus. Kijk nog wel een beetje om me heen, heb zelfs gekeken naar luchtverkeersleider
Hoe toffffffffff!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Ik werk voor een bedrijf in medische spullen, weegstoelen, behandeltafels, vanallesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hou je er rekening mee dat daar weinig werk in is? Het is gelukkig wel een brede opleidingquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Precies![]()
Jawel, ik neig heel sterk naar communicatie dus. Kijk nog wel een beetje om me heen, heb zelfs gekeken naar luchtverkeersleider
Echtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Communicatie is best tof, heb dat ook paar maanden op mbo gedaan en vond het wle leuk qua inhoud enzulks![]()
En luchtverkeersleider wil je echt niet, velen stress wel
Ja dat klopt inderdaad, maar ik zag een vacature waarbij ze je dus de opleiding boden en tegelijk een stageplek gedurende 4 jaar. Met daarna een werkplek ook. Dus vandaar dat ik was gaan kijkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hou je er rekening mee dat daar weinig werk in is? Het is gelukkig wel een brede opleiding
Ik smul altijd van die ruzies op fbquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja hezag het ook al
Laatst nog 2 ruzies op facebook gezien, dat was ook een beetje jammer
Had ik ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hehe mooi zoMijn schoonzus heeft een maandje extra verlof genomen. Volgens mij gaat ze het straks moeilijk hebben als ze weer aan de slag moet...
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik werk voor een bedrijf in medische spullen, weegstoelen, behandeltafels, vanallesen ik heb hun medcijnwagen/kasten lijn gedigitaliseerd. Dus al die dingen opgemeten, en in de computer getekend, een beetje omslachtig
Maar nu kunnen we bij elke offerte een visualisatie toevoegen van hoe het gaat worden, zoiets bvb:|Oh das wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Yeah, alleen ben ik na 5 maanden er mee gekapt omdat het niveau voor mij te laag wasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echtwist ik helemaal niet!
Volgens mij velen wiskunde ook
[..]
Ja dat klopt inderdaad, maar ik zag een vacature waarbij ze je dus de opleiding boden en tegelijk een stageplek gedurende 4 jaar. Met daarna een werkplek ook. Dus vandaar dat ik was gaan kijken
Mja, maar dat zorgt aan de ene kant ook wel weer voor velen stressquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Had ik ookmij viel het mee, op op tijd komen na
Unf, juist goed, niks bij voorbaat uitsluiten
ermahgerd toen we aan het kijken waren zei ik ook dat het een varkje wasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
Die geessiena is wel een soort Klau! Wat een varkje
Oh dat is wel flink balen dan. Waarom heb je niet voor de hbo versie gekozen? Lerarenopleiding lijkt je leuker?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeah, alleen ben ik na 5 maanden er mee gekapt omdat het niveau voor mij te laag wasook wel vanwege knie maar grootste reden was niveau.
Omdat les geven toch mijn grootste passie isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat is wel flink balen dan. Waarom heb je niet voor de hbo versie gekozen? Lerarenopleiding lijkt je leuker?
quote:Ik had wat last van een verstopping, maar kwam op het toilet goed los na het lezen van de reacties!
Aah vandaar, ja dan is dat de logische keuzequote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omdat les geven toch mijn grootste passie isen ik al 5 jaar Engels wil doen. Op mbo was marketing en communicatie het enige wat me trok omdat ik daar in het vooruitzicht ook veel met Engels kon doen.
Begrijp ikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja, maar dat zorgt aan de ene kant ook wel weer voor velen stressach, communicatie komt nog steeds als nr. 1 uit de bus voor nu
De onderschattingquote:heel internettend Pekela kan ervan mee genieten
Mooi hequote:
quote:Ik vond de moeder anders behoorlijk appetijtelijk. Het is alleen jammer dat mevrouw Heitinga de televisie uitzette toen ik me zat te vergapen aan dat heerlijke stuk vlees.
Als Christina een date met mij wilt kan ze reageren middels unieke onderstaande ID.
Als ze maar donker en niet van stof zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
In m'n brief staat 'zwarte schoenen'. In de mail 'zwarte of donkerblauwe poetsbare schoenen'.
DE TEGENSTRIJDIGHEID
Ahaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ze maar donker en niet van stof zijn
Je moet de vette bagger er af kunnen poetsen. Dus nepleer kan ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Aha
Wat vinden zij stof? Alles wat niet leer is? Ik wilde expres geen leer want dan loop ik instant m'n poten kapot.Iets zoals adidasjes of Nikes qua materiaal? /autist
zitten er geen extra touwtjes bij?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
WAAROM IS DIT STRAPLESS!!
Dat kan ook van stof, als je echt wilquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet de vette bagger er af kunnen poetsen. Dus nepleer kan ook.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
WAAROM IS DIT STRAPLESS!!
Nepleer mag ook, als er maar geen meuk in blijft hangen. Volgens mij kan je ook via de mac zelf schoenen kopen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Aha
Wat vinden zij stof? Alles wat niet leer is? Ik wilde expres geen leer want dan loop ik instant m'n poten kapot.Iets zoals adidasjes of Nikes qua materiaal? /autist
Zwarte Ecco'squote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat kan ook van stof, als je echt wilnee?
hihaho ik wil gewoon niet te horen krijgen dat ik nieuwe schoenen moet gaan kopen als ik daar aankom
Denk dat veiligheid ook een rol speelt en dat je daarom geen stoffe schoenen mag. Omdat heet vet en zulksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat kan ook van stof, als je echt wilnee?
hihaho ik wil gewoon niet te horen krijgen dat ik nieuwe schoenen moet gaan kopen als ik daar aankom
Ook dit idd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Denk dat veiligheid ook een rol speelt en dat je daarom geen stoffe schoenen mag. Omdat heet vet en zulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |