Mijn ex heb ik ook via hem leren kennen. Ik zou toen naar een concert gaan en ik kende niemand anders die zou gaan. Toen was mijn theorie om aan hem te vragen of hij iemand wist die toevallig ook naar dat concert zou gaan, onder het mom van "hij kent iedereen in Eindhoven".quote:Op maandag 13 mei 2013 23:47 schreef Maisnon het volgende:
ja Ronald was van een jaar na mij maar die ken ik een beetje, via de borrels toen haha
En van die feesten krijg ik ook alles meewel grappig dat je bij hem in de klas zat!
Er is ook een andere fokster die ook bij een jongen van ID in de klas zat die toen nog in de kast zat, wat een zin
Ik ook niet denk ik...quote:Op maandag 13 mei 2013 23:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb geen enkele note volgens mij
Ik vind het wel grappig dat onze enige ID mutual friend, Kipwing Man isquote:Op maandag 13 mei 2013 23:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn ex heb ik ook via hem leren kennen. Ik zou toen naar een concert gaan en ik kende niemand anders die zou gaan. Toen was mijn theorie om aan hem te vragen of hij iemand wist die toevallig ook naar dat concert zou gaan, onder het mom van "hij kent iedereen in Eindhoven".
En jawel dat was dus ook zo
Dat was echt fantastischquote:Op maandag 13 mei 2013 23:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik dacht dat ik er 3 had, het komt zeker door die ban van iets met een x en een hamster.
Die ken ik dan weer via mijn huidige vriendquote:Op maandag 13 mei 2013 23:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat onze enige ID mutual friend, Kipwing Man is
Ik heb die naam cryptisch verhuld om privacy redenen
ZAH HORRORquote:Op maandag 13 mei 2013 23:52 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd Maisnon weet wel wie ik ben maar ik weet niet wie zij isDe engheid!
Ik zie je op een foto en mensen die ik ken reagerenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:52 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd Maisnon weet wel wie ik ben maar ik weet niet wie zij isDe engheid!
U CRAZY WOMAN?!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik ging bijna mn makeup eraf halen met nagellakremoverfieuwwwwwwww
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |