omdat men dan toch niks beters te doen heeft en lekker op kinderlijkjesjacht kan gaan, paar gesmeerde krentenbollen en drie pakjes wicky mee, schep onder de arm, laarzen aan en goan!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom gaat men nu ineens in het wilde weg overal zoeken??
En hoezo zaterdag pas?
twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 23:30:28Nieuwsuur bekeken: Politie geeft in minuut 7 aan meer informatie omtrent #vermistebroertjes naar buiten te brengen. http://t.co/RhAwc8y5QY reageer retweet
Ik weet echt niet wat ik hiervan moet vindenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:44 schreef blanket het volgende:
Zaterdag zoektocht in Geleen...voor de liefhebbers.twitter:kaatje1970 twitterde op maandag 13-05-2013 om 23:24:13@JulianRubenNL en ook bij :https://t.co/kex0ofE2E3 reageer retweet
Zowieso is het onzin om overal in nederland maar te gaan zoeken zonder ook maar enige aanleiding.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik hiervan moet vindenZal vast goed bedoeld zijn, maar nee...
gaan ze nu al zo ver in de toekomst plannen? ze gaan er dus vanuit dat ze voor zaterdag niet gevonden worden???quote:Op maandag 13 mei 2013 23:44 schreef blanket het volgende:
Zaterdag zoektocht in Geleen...voor de liefhebbers.twitter:kaatje1970 twitterde op maandag 13-05-2013 om 23:24:13@JulianRubenNL en ook bij :https://t.co/kex0ofE2E3 reageer retweet
Die mobiel hebben ze wel gevonden lijkt me.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:48 schreef blanket het volgende:
Je gaat bijna denken dat ze helemaal niet in Limburg geweest zijn. De auto is de auto niet op de beelden bij de Tinq en zijn mobiel was gejat...
Zou toch wat wezen zeg..
Op die beelden hebben ze ook die man wel kunnen zienquote:Op maandag 13 mei 2013 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die mobiel hebben ze wel gevonden lijkt me.
of ze weet meerquote:Op maandag 13 mei 2013 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
Ik haak af voor vandaag en het eerste wat ik doe rtvutrecht kijken elke morgen en hopende dat ze gevonden zijn levend.
Mijn hoop is na een week niet veel meer.
Wat zal die moeder zich radeloos voelen
En morgen dus iig in Maastricht en Stein en Leersum. En God weet waar nog meerquote:Op maandag 13 mei 2013 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik hiervan moet vindenZal vast goed bedoeld zijn, maar nee...
Mee eens.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:49 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Zowieso is het onzin om overal in nederland maar te gaan zoeken zonder ook maar enige aanleiding.
Ik ga er vanuit dat ze helemaal nooit meer gevonden worden... misschien per ongeluk bij werkzaamheden ofzo nog.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:49 schreef Rachilda het volgende:
[..]
gaan ze nu al zo ver in de toekomst plannen? ze gaan er dus vanuit dat ze voor zaterdag niet gevonden worden???
Jaquote:Op maandag 13 mei 2013 23:50 schreef Doodloper het volgende:
Toch raar dat we 7 dagen geleden met z'n allen lekker lagen te slapen of aan het baggeren waren op FOK!, niet vermoedend dat er tegelijkertijd iemand zijn best doet om zonder sporen achter te laten twee kinderen van de aardbodem zou laten verdwijnen...
Trustequote:Op maandag 13 mei 2013 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
Ik haak af voor vandaag en het eerste wat ik doe rtvutrecht kijken elke morgen en hopende dat ze gevonden zijn levend.
Mijn hoop is na een week niet veel meer.
Wat zal die moeder zich radeloos voelen
:-)quote:Op maandag 13 mei 2013 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je krijgt alsnog gelijk Rachilda:twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 23:30:28Nieuwsuur bekeken: Politie geeft in minuut 7 aan meer informatie omtrent #vermistebroertjes naar buiten te brengen. http://t.co/RhAwc8y5QY reageer retweet
Ditquote:Op maandag 13 mei 2013 23:51 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze helemaal nooit meer gevonden worden... misschien per ongeluk bij werkzaamheden ofzo nog.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:49 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Zowieso is het onzin om overal in nederland maar te gaan zoeken zonder ook maar enige aanleiding.
Dit zal wel normaal worden. Bij elke vermissing zal vanaf nu een zoektocht georganiseerd worden op Twitter en Facebook.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En morgen dus iig in Maastricht en Stein en Leersum. En God weet waar nog meer
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:49 schreef webb2012 het volgende:
[..]
nee, behalve nu door jou.. ;-)quote:Op maandag 13 mei 2013 23:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij Overloon langs de A73 zijn ook veel bossen. Is daar al een vrijwilligerskorps voor gevormd?
Geloof ik niet in. En de politie ook niet lijkt me. Zijn nu al een week familierechercheurs bij haar.quote:
Ja dat gaat ook een hype worden inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Dit zal wel normaal worden. Bij elke vermissing zal vanaf nu een zoektocht georganiseerd worden op Twitter en Facebook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |