Nee, hij is achtevolgd tot neerbeek waar hij tankte. Daar is mee teruggenomen naar doorn en de kids zijn bij vrienden van ma.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
Heel even he, dacht ik vandaag heb pa zich zelf opgehangen of ...
Pa was Fysiotherapeut en daarna had hij een bedrijf in Vianen.
Schuldeisers in de zaak ...of was hij al verder dan dat.
Is maar speculatie hoor...me gedachten vandaag.
Zaterdag zoektocht in Geleen...voor de liefhebbers.twitter:kaatje1970 twitterde op maandag 13-05-2013 om 23:24:13@JulianRubenNL en ook bij :https://t.co/kex0ofE2E3 reageer retweet
Met als resultaat dat die schuldeisers helemaal nooit meer betaald zouden worden?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
Heel even he, dacht ik vandaag heb pa zich zelf opgehangen of ...
Pa was Fysiotherapeut en daarna had hij een bedrijf in Vianen.
Schuldeisers in de zaak ...of was hij al verder dan dat.
Is maar speculatie hoor...me gedachten vandaag.
Ook dat. Ze kunnen overal wel zijn (behalve oa in de visvijverquote:Op maandag 13 mei 2013 23:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Bossen (en andere gebieden) in Duitsland, België, en in Nederland richting Apeldoorn en Rotterdam enzo zijn ook nog bereikbaar in de beschikbare tijdlijn... en bovendien kunnen ze ook in een willekeurig dorpje achter een stroomkastje begraven zijn ofzo.
Pa was in doornse bos en liep daar te ijsberen terwijl kids op een boomstam zaten volgens getuigen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
[..]
Moordcomplot? En hoe wisten ze dan vader te vinden? Thuis was hij niet
Pa was in doornse bos en liep daar te ijsberen terwijl kids op een boomstam zaten volgens getuigen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
[..]
Moordcomplot? En hoe wisten ze dan vader te vinden? Thuis was hij niet
Quatschquote:Op maandag 13 mei 2013 23:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee, hij is achtevolgd tot neerbeek waar hij tankte. Daar is mee teruggenomen naar doorn en de kids zijn bij vrienden van ma.
Ja precies.. Ze kunnen in principe overal liggenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Bossen (en andere gebieden) in Duitsland, België, en in Nederland richting Apeldoorn en Rotterdam enzo zijn ook nog bereikbaar in de beschikbare tijdlijn... en bovendien kunnen ze ook in een willekeurig dorpje achter een stroomkastje begraven zijn ofzo.
Euh, nee.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:45 schreef iBenny het volgende:
Stel nou eens dat die vader zijn zoontjes ergens opsloot om zichzelf vervolgens op te hangen. Maar voordat hij dat deed allerlei hints plaatste naar de plek waar die kindjes zitten, met het idee dat ze gemakkelijk en veilig gevonden zouden worden. En dat dat nu allemaal is verdwenen en/of verprutst, kindjes in hongernood zitten en weet ik veel wat...
Geld of je leven ? ja denk ook maar wat hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:44 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Met als resultaat dat die schuldeisers helemaal nooit meer betaald zouden worden?
Dan had hij ze wel bij hem thuis een slaapmiddel gegeven en ze daar opgesloten...quote:Op maandag 13 mei 2013 23:45 schreef iBenny het volgende:
Stel nou eens dat die vader zijn zoontjes ergens opsloot om zichzelf vervolgens op te hangen. Maar voordat hij dat deed allerlei hints plaatste naar de plek waar die kindjes zitten, met het idee dat ze gemakkelijk en veilig gevonden zouden worden. En dat dat nu allemaal is verdwenen en/of verprutst, kindjes in hongernood zitten en weet ik veel wat...
Dat zou wel heel sneu zijn...quote:Op maandag 13 mei 2013 23:45 schreef iBenny het volgende:
Waarom gaat men nu ineens in het wilde weg overal zoeken??quote:Op maandag 13 mei 2013 23:44 schreef blanket het volgende:
Zaterdag zoektocht in Geleen...voor de liefhebbers.twitter:kaatje1970 twitterde op maandag 13-05-2013 om 23:24:13@JulianRubenNL en ook bij :https://t.co/kex0ofE2E3 reageer retweet
oei....quote:Op maandag 13 mei 2013 23:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
In Maastricht zijn ze aan de tunnels in de A2 aan het werken. Als daar een betonpijler wordt gestort is dat een ideale plek om twee kindertjes in de beton te verstoppen. Dat moet het bijna wel zijn
oh greatquote:Op maandag 13 mei 2013 23:44 schreef blanket het volgende:
ik denk opeens rond 04.16 uur, want dat is het laatste signaal vanaf zijn telefoon (misschien nog laatste keer op zijn telefoon kijken o.i.d.)quote:Op maandag 13 mei 2013 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat hij zich opgehangen heeft? Dat hij om 8:00 uur gevonden is zegt niks.
weeekend en het maakt toch niet meer uit wanneer ze gevonden wordenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom gaat men nu ineens in het wilde weg overal zoeken??
En hoezo zaterdag pas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |