Ja lijkt mij wel als hij inderdaad daar heen is gegaan. Of de Mondial, die moet ook wel camera's hebben.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:31 schreef ElsTeyr het volgende:
[..]
Maar dan is hij achter de makado gereden, die hebben toch wel camera's na al die inbraken van de laatste jaren
Ze hebben meer dan 1000 tips gehad. En veel camerabeelden.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan zie ik het ernstig gesteld met de Nederlandse politie zich werkelijk richt op de theorieën van duizenden ongekwalificeerde mensen die de helft van het verhaal hebben meegekregen.
Ja, heel raar.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:30 schreef Wessell het volgende:
[..]
Ingewikkeld dat die amateurs er dat niet bijzetten dan
Sleepkabel waar een deel van miste.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Span band waar een deel van miste.
Ga even zoeken waar ik het gelezen heb. Dacht RTV Utrecht
Was niet midden in de nacht. Pa is om 08:00 uur gevonden. Jezelf verhangen duurt niet heel lang. Maar mee eens...lijkt mij sterk dat ze dan nog niet opgedoken zouden zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Midden in de nacht even voetballen in het bos
2. Niet doorhebben wat pa doet
3. Politie niet bellen als je die kinderen aan de deur krijgt/ergens tegenkomt tijdens je nachtelijke wandeling (hoe raar wil je het hebben)
4. Door de mediaberichten niets doen terwijl er nog helemaal geen mediaberichten zijn
5. Je door mediaberichtren geremd voelen om met "de" oplossing te komen
Is gewoon een zeer ongeloofwaardig hersenspinsel
Toen waren ze in Limburgquote:Op maandag 13 mei 2013 23:33 schreef hijweer het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ze mochten voetballen tot een uur of 21:00, inmiddels was het 21.30 maar nog niets gehoord van de vader. En dat ze hem zijn gaan zoeken ofzo. Maar ik vind eigenlijk het idee dat iemand ze in bescherming heeft genomen, en nu bang is voor consequenties helemaal niet zo heel gek.
Nee ik denk dat de vader de politie te slim af isquote:Op maandag 13 mei 2013 23:37 schreef Piperidine het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat er één deze dagen een hoofdletterbericht staat op TT101?
Om 8 uur gevonden, maar ik vraag me af wat het tijdstip van overlijden is.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:37 schreef blanket het volgende:
[..]
Was niet midden in de nacht. Pa is om 08:00 uur gevonden. Jezelf verhangen duurt niet heel lang. Maar mee eens...lijkt mij sterk dat ze dan nog niet opgedoken zouden zijn.
Weet jij hoe laat hij zich opgehangen heeft? Dat hij om 8:00 uur gevonden is zegt niks.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:37 schreef blanket het volgende:
[..]
Was niet midden in de nacht. Pa is om 08:00 uur gevonden. Jezelf verhangen duurt niet heel lang. Maar mee eens...lijkt mij sterk dat ze dan nog niet opgedoken zouden zijn.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat hij zich opgehangen heeft? Dat hij om 8:00 uur gevonden is zegt niks.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:38 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Om 8 uur gevonden, maar ik vraag me af wat het tijdstip van overlijden is.
Als hij dat om 07:30 heeft gedaan, heeft ie tussen leersum en doornse gat nog dik 3uur gehad om wat anders te doen.
Want?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
In Maastricht zijn ze aan de tunnels in de A2 aan het werken. Als daar een betonpijler wordt gestort is dat een ideale plek om twee kindertjes in de beton te verstoppen. Dat moet het bijna wel zijn
Ik kan het even niet bijhouden, dus had jouw reactie nog niet gelezen.quote:
Zou er verlichting zijn waar hij zich heeft verhangen? Zit ik mij ineens te bedenken. Jezelf in het pikkedonker verhangen is ook zowat.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat hij zich opgehangen heeft? Dat hij om 8:00 uur gevonden is zegt niks.
Nee hoor. In de verste verten niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Alle bossen op de route zijn inmiddels doorzocht
En dat er vandaag of morgen losgeld wordt gevraagd voor die jongens?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
Heel even he, dacht ik vandaag heb pa zich zelf opgehangen of ...
Pa was Fysiotherapeut en daarna had hij een bedrijf in Vianen.
Schuldeisers in de zaak ...of was hij al verder dan dat.
Is maar speculatie hoor...me gedachten vandaag.
Inderdaad, als je dat gebied bekijkt met google maps dan verbaast het je nog hoeveel bos we in Nederland hebbenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. In de verste verten niet.
En de wateren al helemaal niet.
Moordcomplot? En hoe wisten ze dan vader te vinden? Thuis was hij nietquote:Op maandag 13 mei 2013 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
Heel even he, dacht ik vandaag heb pa zich zelf opgehangen of ...
Pa was Fysiotherapeut en daarna had hij een bedrijf in Vianen.
Schuldeisers in de zaak ...of was hij al verder dan dat.
Is maar speculatie hoor...me gedachten vandaag.
Bah, agent orange er overquote:Op maandag 13 mei 2013 23:42 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Inderdaad, als je dat gebied bekijkt met google maps dan verbaast het je nog hoeveel bos we in Nederland hebben
Nee geheel niet. Dat was me gedachten niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:42 schreef maily het volgende:
[..]
En dat er vandaag of morgen losgeld wordt gevraagd voor die jongens?
Bossen (en andere gebieden) in Duitsland, België, en in Nederland richting Apeldoorn en Rotterdam enzo zijn ook nog bereikbaar in de beschikbare tijdlijn... en bovendien kunnen ze ook in een willekeurig dorpje achter een stroomkastje begraven zijn ofzo.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Alle bossen op de route zijn inmiddels doorzocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |