Nee. zo'n zaak is het niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:07 schreef Wessell het volgende:
Gaat Spoorloos ook er nog aandacht aan besteden?
:-)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:08 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja ik sta al met 1 been op de trap...maar het schiet niet op haha
De zijbermen zijn 1000x brederquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is wel een aardig brede middenberm daar met veel begroeiing.
Oke,ik bedoelde met mijn stomme kop,opsporing verzochtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. zo'n zaak is het niet.
Vermist heeft dat wél gedaan trouwens afgelopen vrijdag.
Wat heb jij eigenlijk te maken met deze zaak?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. zo'n zaak is het niet.
Vermist heeft dat wél gedaan trouwens afgelopen vrijdag.
Er hebben al militairen gezocht in het doornse gat en ook in Geullequote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom wordt het leger niet ingezet?
Het is alleen lastig om ongemerkt op de snelweg te stoppen om 2 redelijk grote pakketten te droppen zonder op te vallen.quote:
Lijkt me niet. Zó'n zaak is het ook niet. De "verdachte" is niet zoek.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:10 schreef Wessell het volgende:
[..]
Oke,ik bedoelde met mijn stomme kop,opsporing verzocht
Ooh jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Zó'n zaak is het ook niet. De "verdachte" is niet zoek.
Dat wordt het wél (combat trackers, marineduikers). Maar alleen als de politie een concrete aanwijzing heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom wordt het leger niet ingezet?
Net zo veel als jij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:11 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk te maken met deze zaak?
Je bent er verdacht serieus (en heel de tijd) mee bezig als ik het zo zie.
Heet dat programma tegenwoordig "Opsporing verdachte verzocht"?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Zó'n zaak is het ook niet. De "verdachte" is niet zoek.
Whiskers is er tenminste serieus mee bezig... kan je van al die ramptoeristen die willekeurig in bermen lopen te prikken met wichelroedelopers en paranormaal bevoegden die overal wat denken te voelen niet zeggen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:11 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk te maken met deze zaak?
Je bent er verdacht serieus (en heel de tijd) mee bezig als ik het zo zie.
Ik heb de A73 tientallen malen s'nachts gereden. En als je daar in the middle of nowhere een auto op de vluchtstrook zie staa rij je er met een grote boog omheen. Je weet maar nooit daarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:12 schreef webb2012 het volgende:
[quote]Op dinsdag 14 mei 2013 00:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is alleen lastig om ongemerkt op de snelweg te stoppen om 2 redelijk grote pakketten te droppen zonder op te vallen.
Op de A73 zou het misschien lukken, die is vrij rustig 's nachts maar zeker niet verlaten.
Dat hele programma draait om de opsporing van verdachten van misdrijven ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Heet dat programma tegenwoordig "Opsporing verdachte verzocht"?
Neen. Ook vermissingen komen aan bod, bijv. die van Herman Ploegstra.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hele programma draait om de opsporing van verdachten van misdrijven ja.
Ok. Toen ik het wel eens kijk heb ik dat nooit gezien. Maar als jij het zegt zal het wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:16 schreef Messina het volgende:
[..]
Neen. Ook vermissingen komen aan bod, bijv. die van Herman Ploegstra.
Daar was vast wel een melding van gekomen na alle aandacht voor deze zaak.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik heb de A73 tientallen malen s'nachts gereden. En als je daar in the middle of nowhere een auto op de vluchtstrook zie staa rij je er met een grote boog omheen. Je weet maar nooit daar
Serieus?? Ze geeft dr bek ook maar een gooi. Dat noem jij serieus?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Whiskers is er tenminste serieus mee bezig... kan je van al die ramptoeristen die willekeurig in bermen lopen te prikken met wichelroedelopers en paranormaal bevoegden die overal wat denken te voelen niet zeggen...
"Ja jullie gaan nu de goeie kant op, ik zie donker, ik zie begroeiing, ik zie.. ik voel het.. jullie worden warmer!!"
Dus dat hij gestopt is langs de snelweg kunnen we uitsluiten?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar was vast wel een melding van gekomen na alle aandacht voor deze zaak.
Denk het wel, om een afslag te nemen had hij natuurlijk tijd genoeg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dus dat hij gestopt is langs de snelweg kunnen we uitsluiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |