Daar ben ik ook bang voor. Dat dit nu een trend wordt.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Dit zal wel normaal worden. Bij elke vermissing zal vanaf nu een zoektocht georganiseerd worden op Twitter en Facebook.
Het antwoord op de vraag "Waarom Stein" was: dat is daar in de buurt, zijn geen concrete aanwijzingen voor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: de mensen achter dat account organiseren de zoektochten niet. Ze geven alleen eea door.
Dat ze niet weten waarom groepen mensen ergens gaan zoeken is dus NIET raar.
Het is ook belachelijk random. Dat in Geleen ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het antwoord op de vraag "Waarom Steijn" was: dat is daar in de buurt, zijn geen concrete aanwijzingen voor.
Ik vind dat wel erg random.
Is er ook in Geleen gezocht? Ik mis van allesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is ook belachelijk random. Dat in Geleen ook.
de circel wordt steeds groterquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is er ook in Geleen gezocht? Ik mis van alles. Ik wist alleen Doorn ivm de vindplaats van de vader, dat bos in Limburg ivm een tip, die visvijver en omstreken ivm een tip en Austerlitz ivm een paragnost (
).
nEE, DAT WIL ZO'N GROEP VRIJWILLIGERS ZATERDAG GAAN DOENquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is er ook in Geleen gezocht? Ik mis van alles. Ik wist alleen Doorn ivm de vindplaats van de vader, dat bos in Limburg ivm een tip, die visvijver en omstreken ivm een tip en Austerlitz ivm een paragnost (
).
Doe nou niet...straks hebben we een facebook/drogeslootzoektocht....geeft zoveel ongelukken als iedereen boven op z'n rem gaat staan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze kunnen net zo goed in een droge sloot langs de snelweg liggen. Zolang er niemand toevallig loopt met een lekke band zie je dat ook niet
Het duurde al 3 dagen voor een verongelukte auto in de middenberm van de A1 werd gevonden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze kunnen net zo goed in een droge sloot langs de snelweg liggen. Zolang er niemand toevallig loopt met een lekke band zie je dat ook niet
twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 23:59:43@klavertje17 Wellicht omdat daar nog geen burgerinitiatieven zijn opgezet. reageer retweet
heejjj ben jij er ook nog, ik was ook al zzzz maar ben er ook nogquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:06 schreef blanket het volgende:
[..]
Doe nou niet...straks hebben we een facebook/drogeslootzoektocht....geeft zoveel ongelukken als iedereen boven op z'n rem gaat staan.
En nu ben ik echt
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:06 schreef blanket het volgende:
[..]
Doe nou niet...straks hebben we een facebook/drogeslootzoektocht....geeft zoveel ongelukken als iedereen boven op z'n rem gaat staan.
En nu ben ik echt
Dat was maf jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het duurde al 3 dagen voor een verongelukte auto in de middenberm van de A1 werd gevonden.
Ja ik sta al met 1 been op de trap...maar het schiet niet op hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:07 schreef Rachilda het volgende:
[..]
heejjj ben jij er ook nog, ik was ook al zzzz maar ben er ook nog
ninja-editquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
nEE, DAT WIL ZO'N GROEP VRIJWILLIGERS ZATERDAG GAAN DOEN
Oeps, capslock![]()
En verder niks he. Waaarom dan!? welk grondig onderzoek, welke gegevens? Deel die ook even dan. Ze hebben gewoon niks, willen alleen meedoen.quote:Na grondig onderzoek en het uitwerken van de bij ons bekende gegevens zijn wij als verontruste, maar oplettende en meelevende, burgers van mening dat er naast de reeds gehouden en geplande zoektochten naar de broertjes Julian en Ruben nu ook gezocht dient te worden bij Visvijver de Driepoel en het Danikerbos in Geleen.
Nee Rachilda, de beheerder van het account gokt maar wat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:06 schreef Rachilda het volgende:
Ik wil het allemaal niet erger maken maar er schijnt een reden te zijn voor de zoekactie in Stein en dit is de reden :twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 23:59:43@klavertje17 Wellicht omdat daar nog geen burgerinitiatieven zijn opgezet. reageer retweet
Inderdaad. een auto in de middenberm.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het duurde al 3 dagen voor een verongelukte auto in de middenberm van de A1 werd gevonden.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:06 schreef Burdie het volgende:
Voor de zekerheid heb ik vanmiddag ook even in onze container gekeken, je weet maar nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |