is dat goed nieuws of slecht nieuws?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Dit zal wel normaal worden. Bij elke vermissing zal vanaf nu een zoektocht georganiseerd worden op Twitter en Facebook.
Toen ik vanavond even de trein zat dacht ik even hetzelfde. Best een vreemde gedachte eigenlijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:50 schreef Doodloper het volgende:
Toch raar dat we 7 dagen geleden met z'n allen lekker lagen te slapen of aan het baggeren waren op FOK!, niet vermoedend dat er tegelijkertijd iemand zijn best doet om zonder sporen achter te laten twee kinderen van de aardbodem zou laten verdwijnen...
Je bent gewoon zwaar de pineut als je mee gaat zoeken. Bij iedere vermissing, in jouw buurt, weten ze je te vinden. En dan kan jeje gaan verantwoorden waarom je nu wel/niet meezoekt.quote:
twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 23:47:12@NiekolR1 Oke dank, gaan we morgen tweeten. Dus sochtends in Maastricht, savonds in Stein? Waarom in Stein trouwens? reageer retweet
Slaap lekkerquote:Op maandag 13 mei 2013 23:55 schreef blanket het volgende:
[..]
Je bent gewoon zwaar de pineut als je mee gaat zoeken. Bij iedere vermissing, in jouw buurt, weten ze je te vinden. En dan kan jeje gaan verantwoorden waarom je nu wel/niet meezoekt.
Ik ga naar bed..ik begin te wauwelen![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:55 schreef Rachilda het volgende:
ze weten zelf niet meer waarom ze ergens gaan zoeken, zie tweet :twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 23:47:12@NiekolR1 Oke dank, gaan we morgen tweeten. Dus sochtends in Maastricht, savonds in Stein? Waarom in Stein trouwens? reageer retweet
inderdaad...sporen...hoezo sporen...was er maar een spoor, ze zijn nog geen sporen tegengekomenquote:
Goed nieuws, mits het gebeurt met als doel het vinden van de vermiste(n) en niet voor het ich-war-dabei-gevoel, wat dus inhoudt dat de beslissing van politie leidend moet zijn: nee = nee.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:55 schreef Rachilda het volgende:
ze weten zelf niet meer waarom ze ergens gaan zoeken, zie tweet :twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 23:47:12@NiekolR1 Oke dank, gaan we morgen tweeten. Dus sochtends in Maastricht, savonds in Stein? Waarom in Stein trouwens? reageer retweet
Zij organiseren/coördineren geen zoektochten. Ze tweeten alleen waar die zijn, en hoe laat verzameld wordt en waar.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:55 schreef Rachilda het volgende:
Daarnaast is de terugweg over de A73 helemaal geen feit.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:56 schreef Rachilda het volgende:
[..]
inderdaad...sporen...hoezo sporen...was er maar een spoor, ze zijn nog geen sporen tegengekomen
tweetquote:
Trustenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:58 schreef Rachilda het volgende:
ik begin ook te wauwelen, ik ga slapen, weltrusten voor iedereen voor straks
okequote:Op maandag 13 mei 2013 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
tweet
Maar zij organiseren die zoektochten dus helemaal niet. Ze geven alleen eea door.
Ze gaan at random nu maar zoekenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:55 schreef Rachilda het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |