Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
https://www.politie.nl/ge(...)oertjes/de-zaak.htmlquote:Op maandag 13 mei 2013 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand wou vanmiddag/vanavond ene site in de OP. Weet iemand nog welke site dat is?
Volgens mij heb je gelijk. Zet 'm er even in.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:44 schreef blanket het volgende:
[..]
https://www.politie.nl/ge(...)oertjes/de-zaak.html
Die misschien?
Daarvoor moet je op de tijdsaanduiding (verstreken tijd sinds de tweet) klikken. Je krijgt dan een ander scherm en de url bovenin moet je kopieren.quote:
Geen idee. Volgens mij zoekt de GSM om de zoveel tijd een zendmast ofzo.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:49 schreef Bayswater het volgende:
Hoe werkt zo'n GSM waarneming nou eigenlijk? Bij Leersum is er maar 1 waarneming geweest bijvoorbeeld, is dat niet wat weinig?
wacht heel even dan leg ik het uit voor iedereenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:53 schreef moeke1 het volgende:
Ik heb geen twitter, maakt dat iets uit dan?
Rechts van de tweet staan hoe lang geleden die verstuurd is. Daarop klikkern. Dan ga je vanzelf naar een ander scherm en die url moet je kopieren.quote:
Nee. Ik heb ook geen twitter.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:53 schreef moeke1 het volgende:
Ik heb geen twitter, maakt dat iets uit dan?
's-avonds?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:54 schreef Molurus het volgende:
Even aangenomen dat de vader een vrij zieke geest was en hij toch een bepaald doel gehad moet hebben met het op en neer rijden naar het zuiden... zou het kunnen dat zijn doel de mergelgroeven bij Valkenburg was?![]()
Misschien veel te speculatief, en sowieso geen fijne gedachte.
Dat zeg ik de hele tijd alquote:Op maandag 13 mei 2013 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klik op de tijd rechtsboven
[ afbeelding ]
Kopieer de link:
[ afbeelding ]
Klik op de tweetlogo
[ afbeelding ]
Plak de link daarin.
[ afbeelding ]
Daar heb je gelijk in. Wou net mijn post editten maar je reactie kwam te snelquote:Op maandag 13 mei 2013 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar met plaatjes erbij is het voor sommigen makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |