SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh oke hahaquote:Op maandag 13 mei 2013 22:13 schreef Ezell het volgende: [..] Nee. Herkende de persoon op de foto. Onthoud ik vrij snel.
![]()
Moet ik eerst een hosselbaar iemand tegenkomen. En ben bang dat dat deze zomer niet gebeurd. IRL dan.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou das toch leuk, daten enzo
Hosselen irl bedoel ik dan he
neequote:Op maandag 13 mei 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, je meest recente profielfoto op Facebook.
even mn peukje opmaken.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
HOI, IK BEN DE SC'ERS AAN HET STALKEN OP FB.
Help je Krabs zoeken?
nog bedankt voor dat liedje van Johnquote:
Ik ben op mobiel gemeenerdquote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij elke post in dit topic las
- jarig op 7 aprilquote:Op maandag 13 mei 2013 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
even mn peukje opmaken.
schrijf jij alles wat je weet enzulks.
dan ga ik mee helpen met zoeken.
Why not?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet ik eerst een hosselbaar iemand tegenkomen. En ben bang dat dat deze zomer niet gebeurd. IRL dan.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
- jarig op 7 april
- doet aan bitcoins -> geld -> niet al te jong -> gokje meerderjarig
- heeft iets met ierland (familie/ouder/vakantie/uitwisseling/studie?)
verder weet ik eventjes niks
Ik weet het.quote:
Aagh neejohquote:Op maandag 13 mei 2013 22:21 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Hij blijft de hele zomer op 'n zolderkamer
Ik ga niet op vakantie ofzo dus denk sowieso dat ik weinig nieuwe mensen zal ontmoetenquote:
Wie, krabs?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het.
Krabsje, geef een hint.
Overigens meen ik mij te herinneren dat jij iets in de zorg deed.
Ik ga ook alleen naar Lowlandsquote:Op maandag 13 mei 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga niet op vakantie ofzo dus denk sowieso dat ik weinig nieuwe mensen zal ontmoeten
Ik geef geen fb's enzo doorquote:Op maandag 13 mei 2013 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nogmaals: DM het me anders ga ik met tomaten gooien.
Met uitgaan ben ik best een autistquote:Op maandag 13 mei 2013 22:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen naar LowlandsEn met mn ouders weg maar da's een prive-villa dus daar ontmoet ik ook geen mensen haha. Gewoon met uitgaan en feestjes enzo leuke mensen ontmoeten!
Nou dat ben je nog nietquote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vanaf nu noem je me professor dokte Krabs
Alleen naar Lowlandsquote:Op maandag 13 mei 2013 22:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen naar LowlandsEn met mn ouders weg maar da's een prive-villa dus daar ontmoet ik ook geen mensen haha. Gewoon met uitgaan en feestjes enzo leuke mensen ontmoeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |