Dat wordt klagenquote:
Ik moet vandaag een KBA inleveren. Alleen was je daar waarschijnlijk niet naar op zoek.quote:
KroketBAkker of wat is het?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet vandaag een KBA inleveren. Alleen was je daar waarschijnlijk niet naar op zoek.
Stomme grappenmaker ben je ook.
Kosten-Baten Analysequote:
Owhquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kosten-Baten Analyse
Minder erg dan examens, eerlijk toegegeven.
Ik wou ook echt slapen, van alles geprobeerd maar op 1 of andere manier bleef M&O en Nederlands in mijn hoofd spokenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:36 schreef genster het volgende:
[..]
Ik half 6...
Mijn ogen stonden niet toe dat ik ging slapen.
Ja, precies. Echt vervelend om dan maar niet in slaap te raken. Hopen dat ik een beetje wakker ga blijven vanmiddag. Succes alvast met je examenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wou ook echt slapen, van alles geprobeerd maar op 1 of andere manier bleef M&O en Nederlands in mijn hoofd spokenMoet wel zeggen dat ik maandagavond prima geslapen heb (ook om kwart over 2 pas maar dat is nog steeds het ''vakantieritme'')
Dankjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:44 schreef genster het volgende:
[..]
Ja, precies. Echt vervelend om dan maar niet in slaap te raken. Hopen dat ik een beetje wakker ga blijven vanmiddag. Succes alvast met je examen
als je thuiskomt van je examen nederlands en je ploft op de bank, probeer dan maar 'fit' te blijvenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:48 schreef nodig het volgende:
[..]
DankjeJij ook! Maar wat wel raar is dat ik om kwart over 9 wakker werd en ook gewoon fit ben
Vrij makkelijk vergeleken met andere examens imho, hier en daar wel een beetje vaag geformuleerde vragen maar achquote:
Het is wel handig om het in te delen in alinea's ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:17 schreef Spatieloos het volgende:
Help. hoe zit het met alinea's in de samenvatting, moet je die hebben? Zoja, hoe groot?
Is wel een goede naam voor een kloon; Alinealoos.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:17 schreef Spatieloos het volgende:
Help. hoe zit het met alinea's in de samenvatting, moet je die hebben? Zoja, hoe groot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |