Welke verschillende definities van 'steden' hebben we dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh ik zag het niet
Ik had daar dezelfde antwoorden
Wat had jij bij waardoor in welvarende landen dat toch kan verschillen?
Ik had doordat landeren andere definities van 'steden' hebben, maar staat niet in het correctievoorschrift

Die examenmaker mag mijn welgevormde kadetjes kussen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar zo gaat dat. De docenten moeten het correctiemodel volgen.

Dat is het lastige, in de juiste richting denken. Geen wonder dat ik een 4,7 had op AK.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die examenmaker mag mijn welgevormde kadetjes kussen.

In Ijsland heb je bijvoorbeeld bij 500 mensen al een stad, in de V.S. ligt dat veel hoger.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welke verschillende definities van 'steden' hebben we dan?

Dan maar hopen op een fantastische N-normquote:Op maandag 13 mei 2013 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is het lastige, in de juiste richting denken. Geen wonder dat ik een 4,7 had op AK.

Ik zie het verband met 'welvarend' niet helemaal?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
In Ijsland heb je bijvoorbeeld bij 500 mensen al een stad, in de V.S. ligt dat veel hoger.

Beredeneer hoe grote verschillen in urbanisatiegraad tussen welvarende landenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie het verband met 'welvarend' niet helemaal?

antwoord: er zijn ook welvarende landen met een grote argrarissche sectorquote:Op maandag 13 mei 2013 22:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Beredeneer hoe grote verschillen in urbanisatiegraad tussen welvarende landen
kunnen ontstaan.
Zijn beide welvarende landen?

Weet ik veel man, je zal vast wel gelijk hebben.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Beredeneer hoe grote verschillen in urbanisatiegraad tussen welvarende landen
kunnen ontstaan.
Zijn beide welvarende landen?

Ik gooi gewoon spotify playlist aan, en dan vrij zacht zetten (dat als je ingespannen met een vraag bezig bent, het niet hoort), en ik ga aan de andere kant van de kamer zitten (anders ga ik de hele tijd nummers switchen haha).quote:Op maandag 13 mei 2013 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kunnen jullie dat dan?
Bij mij op de studie wordt het sterk afgeraden om met muziek te luisteren, dan raak je de concentratie kwijt enzulks. Net als een nette kamer en blablabla. Eerste college ging daar over.

Ja, vaag antwoordquote:Op maandag 13 mei 2013 22:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
antwoord: er zijn ook welvarende landen met een grote argrarissche sector

Dat is wel erg vergezocht vind ik zelf.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
antwoord: er zijn ook welvarende landen met een grote argrarissche sector
 Zou ik nooit opgekomen zijn.
 Zou ik nooit opgekomen zijn.  Zat meer te denken aan dat in de steden verschillen qua voorzieningen enzulks, en daarom mensen trekken naar de steden. Maar wat Jordy zegt, lijkt me heel sterk en weet ik niet of de docent dat goed zou rekenen.
 Zat meer te denken aan dat in de steden verschillen qua voorzieningen enzulks, en daarom mensen trekken naar de steden. Maar wat Jordy zegt, lijkt me heel sterk en weet ik niet of de docent dat goed zou rekenen.

Alleen dat tweede, neem ik aan.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:10 schreef Sebesse het volgende:
• Moet je een autoriteit in de te samenvattende tekst ook aanhalen ín de samenvatting?
Bijvoorbeeld:
Professor de Hoog meldt dat wild in de Veluwe op grote schaal vergiftigd wordt.
Of alleen:
Het wild in de Veluwe wordt op grote schaal vergiftigd.
(Voorbeeld verzin ik even ter plekke.)
• Tevens, moet je ook je eigen naam vermelden in de samenvatting? Een user meldde dat in het havo Nederlands topic.

Ik kon in het correctievoorschrift voor de samenvatting van 2012-I ook geen verwijzingen naar autoriteiten vinden.quote:

Autoriteiten moet je niet opnoemen, kost alleen maar woorden. Ik heb geleerd dat je je samenvatting moet beginnen met titel en auteur. En dan de samenvatting zelf.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:14 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik kon in het correctievoorschrift voor de samenvatting van 2012-I ook geen verwijzingen naar autoriteiten vinden.
(Of bedoelde je alleen mijn tweede vraag?)

Ik bedoel dat je dat professor blabla weg kan laten.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:14 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik kon in het correctievoorschrift voor de samenvatting van 2012-I ook geen verwijzingen naar autoriteiten vinden.
(Of bedoelde je alleen mijn tweede vraag?)

Ik heb veel kunnen invullen, en 50% daarvan was, geloof ik (hoop ikquote:Op maandag 13 mei 2013 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Autoriteiten moet je niet opnoemen, kost alleen maar woorden. Ik heb geleerd dat je je samenvatting moet beginnen met titel en auteur. En dan de samenvatting zelf.
En je naam hoeft er niet onder.
Hoe ging M&O trouwens?
 ) correct, maar daarnast heb ik ook veel níet kunnen invullen.
 ) correct, maar daarnast heb ik ook veel níet kunnen invullen.

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |