Hartstikke netjesquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:54 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Nah, niet dik maar netjes en stabiel(6x7 1x9) Maar na 1 periode havo werd ik een beetje depressief omdat het voor mijn gevoel gewoon vmbo-t klas 5 was. (Ik zat me nog steeds constant te vervelen.) Dus toen gaan babbelen met mensen op school en bam die maandag kon ik in 4 vwo beginnen
Ik heb veel gedoe gehad met school dus nu eindelijk een keer dik mazzel
(En ik wil een universitaire studie doen dus na de havo zou ik dan alsnog vwo gaan doen, nu is het een iets sneller en prettiger traject.)
Ga jij alle historische context leren? Of alleen wat de stoa inhoud (apateia, summum bonum e.d)?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:30 schreef Neraice het volgende:
Ben wel een beetje zenuwachtig voor Latijn en eco morgen.
Eén keertje doorlezen vind ik wel voldoende. Focus me meer op de stoa inderdaad en de teksten natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:39 schreef Heliosphan het volgende:
[..]
Ga jij alle historische context leren? Of alleen wat de stoa inhoud (apateia, summum bonum e.d)?
Wel veel tijd ingestoken. Heb geprobeerd om de teksten zo goed mogelijk te kennen, zodat ik daar punten op kan scoren. Vraag me alleen af hoe effectief het is geweest.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:40 schreef Neraice het volgende:
[..]
Eén keertje doorlezen vind ik wel voldoende. Focus me meer op de stoa inderdaad en de teksten natuurlijk.
Al veel gedaan?
Manisch depressief.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:24 schreef Iwanius het volgende:
Zo te lezen vallen de examens dit jaar in bepaalde vakken reuze mee. Of stel ik het iets te rooskleurig voor? Hoe voelen jullie je er zelf zo gemiddeld over?
Die met die radio en dat jochie. Zo hard onzin lopen lullen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:25 schreef Threatened het volgende:
Net kunst gehad had het veel erger verwacht in vergelijking met vorige examens!
Gelukkig geen architectuur daar breek ik namelijk altijd mn nek over 😜
Huh, wat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die met die radio en dat jochie. Zo hard onzin lopen lullen.
En dat portret van die donkere vrouw. Ik moest ernaar staren
Vol zelfvertrouwen, iets te veel zelfs misschien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:24 schreef Iwanius het volgende:
Zo te lezen vallen de examens dit jaar in bepaalde vakken reuze mee. Of stel ik het iets te rooskleurig voor? Hoe voelen jullie je er zelf zo gemiddeld over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |