Wat is het probleem precies met Geschiedenis?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:57 schreef Jmsls het volgende:
Geen stress voor Nederlands, gaat makkelijk worden.Geschiedenis daarentegen ..
Ik ben te laat begonnen met leren, dus wordt nu elke dag een hoofdstuk leren.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat is het probleem precies met Geschiedenis?
Wanneer heb je dat? Als je een beetje goed kan leren, twee keer vier uur leren en dan heb je het onder de kniequote:Op maandag 13 mei 2013 21:59 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ik ben te laat begonnen met leren, dus wordt nu elke dag een hoofdstuk leren.
21 april, ik probeer samenvattingen te maken en wat examens te maken dus dat moet in ong. acht uur wel lukken. Maar wordt een beetje klote in combinatie met biologie en aardrijkskunde. Maar no stress.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat? Als je een beetje goed kan leren, twee keer vier uur leren en dan heb je het onder de knie
Ik heb morgen aardrijkskunde (vwo) en heb pas sinds dit jaar aardrijkskunde, wish me luckquote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Jmsls het volgende:
[..]
21 april, ik probeer samenvattingen te maken en wat examens te maken dus dat moet in ong. acht uur wel lukken. Maar wordt een beetje klote in combinatie met biologie en aardrijkskunde. Maar no stress.
Republiek of Verenigde Staten? En succes.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb morgen aardrijkskunde (vwo) en heb pas sinds dit jaar aardrijkskunde, wish me luck
Moet goed komenOm je wat moed in te spreken, vier uur geleerd voor een se geschiedenis (helft van de ce stof ongeveer) en had een 7.7
Combinatie, laatste hoofdstuk Republiek en eerste drie V.S.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Republiek of Verenigde Staten? En succes.
Huh, vreemd. Bij ons was er tijdgebrek en is een groot deel van de V.S. niet eens in de les behandeld.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Combinatie, laatste hoofdstuk Republiek en eerste drie V.S.
Het was eigenlijk de bedoeling dat het geheel over de V.S. ging hoor, ook tijdgebrek dusquote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Huh, vreemd. Bij ons was er tijdgebrek en is een groot deel van de V.S. niet eens in de les behandeld.echt typisch voor mijn school ..
Wacht, gedetailleerde vragen? Fuck ..quote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef AppleBite het volgende:
Republiek is erg leuk, maar zeer gedetailleerde vragen, dat is vervelend.
Als je vwo doet, gun ik je die gedetailleerde vragen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik hoop meer op gedetailleerde vragen, verbanden zoeken
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:17 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Als je vwo doet, gun ik je die gedetailleerde vragen.
nohquote:Op maandag 13 mei 2013 22:37 schreef arachide. het volgende:
Omg, mijn moeder komt net mijn kamer binnen. het stinkt hier naar rook blablabla. En ik zei nog dat je vriend niet meer boven mocht roken vanwege jouw longen. Er is hier gister nog gerookt!
Had ik net uit het raam staan paffen.
Een vriend van mij heeft deze week: nl, ak, niks, tehatex, latijn/economie. Superzuurquote:Op maandag 13 mei 2013 22:09 schreef De-Haas het volgende:
Morgen natuurkunde, is wel te doen. Dan vrijdag Latijn en Economie op één dag, dat wordt strijden.
Ik had 2 jaar geleden zoiets:quote:Op maandag 13 mei 2013 22:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft deze week: nl, ak, niks, tehatex, latijn/economie. Superzuur
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:43 schreef AppleBite het volgende:
Wat luisteren(luisterden) jullie qua muziek onder het leren?
Bonobo ofzoquote:Op maandag 13 mei 2013 22:43 schreef AppleBite het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fuck dit, mijn antwoorden zijn ook goed.#TeamMiley
Goede smaak.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:46 schreef arachide. het volgende:
Vage vraag heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fuck dit, mijn antwoorden zijn ook goed.
Wat had jij daar?
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:46 schreef arachide. het volgende:
Ik weet niet zo. Het is verplicht om 'migratie' op te nemen in je antwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fuck dit, mijn antwoorden zijn ook goed.
Waar zie je dat staan?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet zo. Het is verplicht om 'migratie' op te nemen in je antwoord.
Kunnen jullie dat dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:43 schreef AppleBite het volgende:
'De juiste oorzaken zijn:'quote:
Ik heb listenonrepeat, na een tijdje is het systematisch in mijn systeem geramd en is het puur ter afsluiting van buitengeluidenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kunnen jullie dat dan?![]()
Bij mij op de studie wordt het sterk afgeraden om met muziek te luisteren, dan raak je de concentratie kwijt enzulks. Net als een nette kamer en blablabla. Eerste college ging daar over.
Hehe, dan doe ik het helemaal fout.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kunnen jullie dat dan?![]()
Bij mij op de studie wordt het sterk afgeraden om met muziek te luisteren, dan raak je de concentratie kwijt enzulks. Net als een nette kamer en blablabla. Eerste college ging daar over.
staat niet in de vraag. Maar ik vind mijn antwoord ook plausibel.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
'De juiste oorzaken zijn:'
blabla
blabla migratie blabla
Er staat nergens 'Een voorbeeld van een juist antwoord is:'.
Oh ik zag het nietquote:
Nee, maar zo gaat dat. De docenten moeten het correctiemodel volgen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
staat niet in de vraag. Maar ik vind mijn antwoord ook plausibel.
Ik ben net begonnen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh ik zag het niet
Ik had daar dezelfde antwoorden
Wat had jij bij waardoor in welvarende landen dat toch kan verschillen?
Ik had doordat landeren andere definities van 'steden' hebben, maar staat niet in het correctievoorschrift
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |