SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.![]()
Alleen bovenstaande GIF toegevoegd. grgr Rickazio
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
Dus, Gijp verpest weer een serieus gespreksonderwerp.. jammer hoor.
Ja de hele tijd al.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
Was tijd voor reclamequote:Op maandag 13 mei 2013 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
Gijp lacht nog op z'n eigen begravenis.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hoorde Gijp lachen op de achtergrond van dat filmpje met van Bommel
Een bonusaflevering van SV op maandag zou VI van de tv kunnen verstoten.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:34 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Wat een heerlijk programmaik kan me geen TV meer voorstellen zonder Vi
Dat had ik niet achter Dries Roelvink gezocht.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik hoor net dat Dries een paar jongetjes aan het bellen is om Gijp te gaan klappen
Dat kan niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gijp lacht nog op z'n eigen begravenis.
Als Jack naakt ging misschien.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Een bonusaflevering van SV op maandag zou VI van de tv kunnen verstoten.
Dries is dan ook al vele malen verrassend uit de hoek gekomen.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat had ik niet achter Dries Roelvink gezocht.
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik hoor net dat Dries een paar jongetjes aan het bellen is om Gijp te gaan klappen
Vooral met zijn opa / manager / chauffeur Gunther.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dries is dan ook al vele malen verrassend uit de hoek gekomen.
uh watquote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Een bonusaflevering van SV op maandag zou VI van de tv kunnen verstoten.
Jack niet, Jack is vies dikquote:Op maandag 13 mei 2013 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Jack naakt ging misschien.
Ik niet.quote:
Roelvink heeft geen hulp nodigquote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat had ik niet achter Dries Roelvink gezocht.
Leg eens uit.quote:
#TEAMJOHANNES werkt nauw samen met #TEAMGENEEquote:Op maandag 13 mei 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij van #TeamJohannes doen dat niet.
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar is ook een leuk filmpje van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |