PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Is eigenlijk al gewoon uitgelekt op torrent sites, wetransfer.com etcquote:Op maandag 13 mei 2013 21:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Nieuw Daft Punk album nu gratis te streamen op iTunes
Zie hierboven !quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oeh tof. Ik heb alleen geen Itunesquote:Op maandag 13 mei 2013 21:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
jawelquote:Op maandag 13 mei 2013 21:30 schreef leoon. het volgende:
Ik doe t ook altijd fout
Mag ik hier link posten van wetransfer.com voor 't album?
Durf je niet meer tegen mijquote:
O ook goed hoor. Ben het online spelen beetje beuquote:
Ik ga straks even goed het album luisteren van Daft punk kan ik mooi Fifaenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O ook goed hoor. Ben het online spelen beetje beu
Zat jij trouwens met tentamen ook in SSH?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
De album versie van Get lucky is best anders. Wat chiller, maar denk dat ik de radio edit leuker vindt.
Ja, maar niet echt iets van gemerkt.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zat jij trouwens met tentamen ook in SSH?
Ik vond het echt tering koud daar.
sowieso Get luckyquote:Op maandag 13 mei 2013 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
De album versie van Get lucky is best anders. Wat chiller, maar denk dat ik de radio edit leuker vindt.
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:30 schreef leoon. het volgende:
Ik doe t ook altijd fout
Mag ik hier link posten van wetransfer.com voor 't album?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer dat niet het volle potje live als vid isquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hee een bundesligateam met Marcelo en Ramos
Scherpquote:Op maandag 13 mei 2013 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doet ie nog dat ruin a randomer ?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jammer dat niet het volle potje live als vid is
Nee, want Klose zit er ook nog bij.quote:
amper, hij faalt te veel deze fifaquote:
Klose ?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
precies.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
amper, hij faalt te veel deze fifa
Lijkt mij wel.quote:
Ach ja, een kniesoor die daar op let natuurlijk.quote:
zulke videos zou ik goed kunnen makenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
precies.
Dat Ruin a randomer vond ik altijd super vet.
Niet nog 1quote:Op maandag 13 mei 2013 21:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zulke videos zou ik goed kunnen maken
ja precies alleen is het helaas al zijn seriequote:Op maandag 13 mei 2013 21:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zulke videos zou ik goed kunnen maken
Ik vond IF Klose wel goed, maar wil hem dan combineren met SIF Cavani (of TOTS)quote:Op maandag 13 mei 2013 21:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
SIF Klose heeft het syndroom van down.
nou nou nouquote:Op maandag 13 mei 2013 21:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
SIF Klose heeft het syndroom van down.
IF Klose beviel me al zeer goed!quote:Op maandag 13 mei 2013 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach ja, een kniesoor die daar op let natuurlijk.
Maar ben wel benieuwd hoe SIF Klose hem gaat bevallen. Dat ik hem geruild heb voor SIF Cavani is 1 van de beste zetten ooit in FUT geweest.
quote:
Mvuemba maar dat was niet zo.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:47 schreef dion_v_k het volgende:
Welke middenvelder van Lyon was er uit pakjes gehaald? Zei iemand hier een uurtje geleden
Dat gaat vast lekker spelenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:48 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Marseille heeft altijd vette shirtsNu een (in de stijl) van jeans
Nee, met IF Muriel had ik 3 kopgoals in 4 wedstrijden. Met Klose maar 1 goal, en dat was omdat de bal op de paal kwam en tegen Klose aan kwam en de goal in rolde. Met SIF Cavaniquote:Op maandag 13 mei 2013 21:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
voor toefjes is alles met minder dan 85 pace gehandicapt
net zoals bij pace86
De posities van die schotenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:46 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7 goals na 60 minuten
Maar was er een andere dan?quote:
Ben toch bezig met longshots voor Mauricio had er 1 op de latquote:Op maandag 13 mei 2013 21:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De posities van die schoten
Alsof je een balletje in de roulette gooit.
Nou vooruit dan, ik vind die mensen die zoveel van afstand schieten altijd zon clownsquote:Op maandag 13 mei 2013 21:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ben toch bezig met longshots voor Mauricio had er 1 op de lat
Enzo Reale?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je zelf uitzoeken.
het is voor een goed doelquote:Op maandag 13 mei 2013 21:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, ik vind die mensen die zoveel van afstand schieten altijd zon clowns
Meestal op vrijdag, maar er zit weinig logica in verder.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:51 schreef fetss het volgende:
wanneer komt nieuw toernooi? isdat een vaste dag?
Ik hoop dat het ook op het goede doel wasquote:Op maandag 13 mei 2013 21:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
het is voor een goed doelen hij had maar 1 speler die linkte met een ander en 2 silvers de rest was brons
quote:
Maar eens bij jou proberenquote:
Waarom liep je net dan zo trots te zijn om die scorequote:Op maandag 13 mei 2013 21:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
het is voor een goed doelen hij had maar 1 speler die linkte met een ander en 2 silvers de rest was brons
Begint met een A en eindigt op andachtquote:Op maandag 13 mei 2013 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom liep je net dan zo trots te zijn om die score
Ik snap hem niet ging er eigenlijk meer om dat mauricio 7x heeft gescoord en nu 26 uit 8 heeftquote:Op maandag 13 mei 2013 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom liep je net dan zo trots te zijn om die score
Die gast gaat voor 350 coinsquote:
Neequote:Op maandag 13 mei 2013 21:55 schreef Maver24 het volgende:
Zou Borja Valero een beetje als CF uit de voeten kunnen komen in me 4231 ? op CAM is het toch niet zo'n goed idee denk ik
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
je moet bij darksonic zijn die jongen is zo gewoon gebleven dat hij altijd antwoord geeft
Om dezelfde reden als dat ik zei dat ie op Cam niet ging werken maar daar ging jij even mee Yolo'en. Nou je bent snel teruggekomen van je Yoloquote:
Uit mijn portemonneequote:
Je kunt toch best naar de stats kijken, sites genoeg waar je kunt zien wat de man kan. Je hebt veel wedstrijden gespeeld, dus je kunt toch best zelf concluderen of het zou kunnen? En je hebt zoveel coins, dat je best een missertje kunt permitteren. Heb SIF klose ook met wat verlies verkocht. Boeien.quote:
De community heeft hem erin geslijmdquote:
Al zou hij uit pakjes gehaald zijn dan is er nog niemand die hem wilquote:
CM nog welquote:Op maandag 13 mei 2013 21:59 schreef pascal08 het volgende:
Voor degene met stalen ballen. Goedkoopste BIN na deze is 103k, maar udb geeft 86k gemiddeld aan.
[ afbeelding ]
Laat maar hij is al weg.
Wie betaalt er nu meer dan 500 coins voor een 66-rated CM met slechte statsquote:Op maandag 13 mei 2013 21:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zou ik ook zeggen als ik jou was
22 miljoen coins ja?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toch denk ik dat als DS al die tijd die hij in Smleno's stopt in normaal handelsmateriaal stopt, hij nu minstens 5x zoveel coins had.
come on game onquote:
Ik nietquote:Op maandag 13 mei 2013 22:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie betaalt er nu meer dan 500 coins voor een 66-rated CM met slechte stats
hij is uit packs dus jij waarschijnlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 22:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie betaalt er nu meer dan 500 coins voor een 66-rated CM met slechte stats
Dat weet ik wel zeker. Veel meer dan dat zelfs.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toch denk ik dat als DS al die tijd die hij in Smleno's stopt in normaal handelsmateriaal stopt, hij nu minstens 5x zoveel coins had.
Dankjewelquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De community heeft hem erin geslijmd
Ik zat heel erg te twijfelen. Iemand pricefixt 'm naar 129k. Maarja, 't is geen populaire speler en z'n prijs is kunstmatig hoog omdat 'ie TOTW1 is.quote:
Ach ja, SMLENO spelers zijn gewoon zijn boy toys, mag toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Veel meer dan dat zelfs.
Naja 15 toch zekerquote:
En het is leuk dat sommige mensen niet opletten en jij impliciet dus wel!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
het leuke van SMLENO spelers is dat je ze heel makkelijk oppikt, in tegenstelling tot de dure silvers en golds enzo
uiteraardquote:Op maandag 13 mei 2013 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach ja, SMLENO spelers zijn gewoon zijn boy toys, mag toch?
Tjah maar je moet wel doen wat je leuk vindtquote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Veel meer dan dat zelfs.
/samequote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dankjewel
[..]![]()
![]()
Niet dat ik het jammer vind, maar hij verdiende er gewoon geen.
Maar met SMLENO-spelers maak je geen klappers en ik pik per dag toch wel 10-15 goede deals op met minimaal 10k winst.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
het leuke van SMLENO spelers is dat je ze heel makkelijk oppikt, in tegenstelling tot de dure silvers en golds enzo
Dit is overdreven dat moetquote:Op maandag 13 mei 2013 22:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar met SMLENO-spelers maak je geen klappers en ik pik per dag toch wel 10-15 goede deals op met minimaal 10k winst.
Iedereen heeft zijn manier van handelen en ik vind dit nou eenmaal leuk om te doen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar met SMLENO-spelers maak je geen klappers en ik pik per dag toch wel 10-15 goede deals op met minimaal 10k winst.
wij daarna?quote:
Ik miste net IF Benzema voor 320k. Had ik makkelijk 50k winst op kunnen maken. Koopjes hunten is zo makkelijk, alleen je moet ervoor gaan zitten.quote:
ik nietquote:Op maandag 13 mei 2013 22:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb je nu?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik miste net IF Benzema voor 320k. Had ik makkelijk 50k winst op kunnen maken. Koopjes hunten is zo makkelijk, alleen je moet ervoor gaan zitten.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn manier van handelen en ik vind dit nou eenmaal leuk om te doen.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:08 schreef Thorb het volgende:
pazzzl bedoelt met ik zijn autobuyer daarom moet hij er ook even voor gaan zitten om het in te stellen
500k op m'n mainaccount en nog een paar accounts met 100k. Ik heb dit jaar meer dan 3 miljoen aan coins verkocht.quote:
Doe is niet zo serieusquote:
Dat is wel een stuk efficienter ja, maar zelf koopjes oppikken kan ook leuk zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:08 schreef Thorb het volgende:
pazzzl bedoelt met ik zijn autobuyer daarom moet hij er ook even voor gaan zitten om het in te stellen
sure, wat is je psn? add ik je ff op mn tradeacc want daar mn team nuquote:Op maandag 13 mei 2013 22:09 schreef TBakkert het volgende:
iemand op de PS3 die nog een potje zou willen?
opticalskillshdquote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sure, wat is je psn? add ik je ff op mn tradeacc want daar mn team nu
Ik weet niet of hij het voetballend kan, maar wel leuk dat een oud klasgenootje straks bij psv 1 speeltquote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu nog even wat veranderen aan de verdediging + Mertens en Lens verkopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ok dan niet
maar nu weet ik wel je handel
Het gaat erom, dat PSV spelers het gevoel gaat geven dat spelers kans hebben om in het eerste te kunnen spelen. Dan wordt de kans groter dat de 2 echte talenten van een bepaalde leeftijdscategorie (Als we die dan hebben te minste) dan ook blijven en dan niet naar een andere club toe (willen) gaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het voetballend kan, maar wel leuk dat een oud klasgenootje straks bij psv 1 speelt
Neem die pipo die naar ajax gingquote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Het gaat erom, dat PSV spelers het gevoel gaat geven dat spelers kans hebben om in het eerste te kunnen spelen. Dan wordt de kans groter dat de 2 echte talenten van een bepaalde leeftijdscategorie (Als we die dan hebben te minste) dan ook blijven en dan niet naar een andere club toe (willen) gaan.
daarom doe jij het ook allebei, wel chill jaquote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is wel een stuk efficienter ja, maar zelf koopjes oppikken kan ook leuk zijn.
Over 2 jaar weet niemand meer van zijn verleden en is hij gewoon eigen jeugdquote:
Hahaquote:Op maandag 13 mei 2013 22:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Over 2 jaar weet niemand meer van zijn verleden en is hij gewoon eigen jeugd
Muriel met z'n heading stats kopt m er gewoon inquote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef FCsuarez het volgende:
gg toefjes.
maar waarom barzagli nou gewoon niet kopte
beide te graag voor de 99% kans.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef Toefjes het volgende:
Had net zo goed andersom kunnen zijn Suarez. Goed gespeeld!
We hadden volgens mij allebei 1 keer de kans om te sweaten maar deden het uit beleefdheid nietquote:Op maandag 13 mei 2013 22:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
beide te graag voor de 99% kans.
iets te vaak door blijven tikken.
ik sweat niet tegen fokkersquote:Op maandag 13 mei 2013 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We hadden volgens mij allebei 1 keer de kans om te sweaten maar deden het uit beleefdheid niet
Sowieso stumpers.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:21 schreef Zhano het volgende:
Whut, net bij IHHNNG heeft zo'n dude een date ofzo, hij krijgt een nummer en vervolgens gaan ze weg. Beide nog geen slok genomen van hun Chocomel
Geen idee.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik sweat niet tegen fokkers![]()
had je een online pacebitchie geweest had ik hem er in getrapt.
wel het idee dat het gat tussen je verdediging en aanval soms onwijs groot is.
veel high def work rates ?
Lensiequote:
Vond de NIF Lens prettiger dan de TOTY Lens eigenlijk. Misschien omdat ik er te veel van verwachtte.quote:
Die dude van 30 die alleen maar WoW speelt is echt raar. Die had gewoon 500 jaar geleden geboren moeten worden.quote:
Lijkt beetje op clubsquote:Op maandag 13 mei 2013 22:34 schreef poker4lifee het volgende:
slechtste potje in maanden ditkansloze buttonlag ook kan geen normale pass geven
Waar komt deze kutopdracht vandaan?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:32 schreef diedjuh het volgende:
Iemand hier die goed is in M&O? Snap er geen ruk van..
De opdracht:
Een nv plaatst op 1 januari 2010 100 obligaties met een nominale waarde van 1000 euro per stuk. De nominale interestvoet bedraagt 4% per jaar. De looptijd van de obligaties is 4 jaar. Op het moment van de plaatsing van de obligaties is de kapitaalmarktrente 3% per jaar. De rente wordt steeds uitbetaald op het eind van het jaar. Berekeningen van de contante waarde geschieden altijd op basis van de kapitaalmarktrente.
1. Bij de plaatsing ontstaat er een
a. agio van 3717,10
b. disagio van 3.717,10
c. agio van 3.368,58
d. disagio van 3.368,58
2. Het rendement op het geïnvesteerd vermogen in 1 obligatie bedraagt het eerste jaar voor een belegger
a. 3,86%
b. 4,15%
c. 3,87%
d. 4,14%
Iemand die dit weet?
Beste speler van NAC. Zou best wel goed naast, Elm/Henriksen kunnen spelen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch de clubvoetballer van NAC?
Als iemand dit even in Finance taal kan vertalen kan ik hem makkelijk voor je oplossenquote:
Godver, die wilde ik bij Heerenveenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil weer terug naar de tijd van Adriaanse. Van Galen, de Cler, Timmer, Landzaat, Opdam etc etc. Gewoon namen die niet raar zijn. Met zulke knakkers zal ik nooit enige band krijgen.quote:
oranje jasje van de sociale werkplaats aan?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:43 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sta helemaal rechts jeweet.
Dat wil dus zeggen dat Maher bijna van Ajax isquote:Op maandag 13 mei 2013 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ja morgen weer vroeg aan de bak, net mijn schoffel geslepen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
oranje jasje van de sociale werkplaats aan?
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
oranje jasje van de sociale werkplaats aan?
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja morgen weer vroeg aan de bak, net mijn schoffel geslepen.
Klopt.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:44 schreef dion_v_k het volgende:
Die Gudelj was vorig jaar toch zo goed als rond met Fiorentina?
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:32 schreef diedjuh het volgende:
De opdracht:
Een nv plaatst op 1 januari 2010 100 obligaties met een nominale waarde van 1000 euro per stuk. De nominale interestvoet bedraagt 4% per jaar. De looptijd van de obligaties is 4 jaar. Op het moment van de plaatsing van de obligaties is de kapitaalmarktrente 3% per jaar. De rente wordt steeds uitbetaald op het eind van het jaar. Berekeningen van de contante waarde geschieden altijd op basis van de kapitaalmarktrente.
a. agio van 3717,10
b. disagio van 3.717,10
c. agio van 3.368,58
d. disagio van 3.368,58
2. Het rendement op het geïnvesteerd vermogen in 1 obligatie bedraagt het eerste jaar voor een belegger
a. 3,86%
b. 4,15%
c. 3,87%
d. 4,14%
Iemand die dit weet?
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Hiervoor zou ik alleen wel even de formule gebruiken. Disagio is overigens geen examenstof volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik snap alleen niet wat je nou precies doet
.
Zoek de formule voor contante waarde er eens bijquote:Op maandag 13 mei 2013 22:47 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Held, ik snap alleen niet wat je nou precies doet
.
Die kan ik juist niet vindenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zoek de formule voor contante waarde er eens bijDaar staat ook de uitleg.
Ja maar heb je het nu nodig?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef diedjuh het volgende:
[..]
[..]
Die kan ik juist niet vinden. Heb jij toevallig ook Stoffels?
Over welk boekje gaat het?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:51 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ja, morgen proefwerk. Had ook al op internet gezocht, maar kan het niet echt vinden.
En bij welke D-toets staat het. Kan alleen zijn dat ik een andere versie heb, heb 2 boekjes ook dubbel (2 andere versiesquote:
Van hoofdstuk 3quote:Op maandag 13 mei 2013 22:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
En bij welke D-toets staat het. Kan alleen zijn dat ik een andere versie heb, heb 2 boekjes ook dubbel (2 andere versies)
Hij is wel goedquote:Op maandag 13 mei 2013 22:54 schreef Topiek het volgende:
Ik heb Mauro te koop
[ afbeelding ]Ik kon het niet laten
Voor ons.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Rechts voor ons of rechts als je dat vak in kom ?
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ineens keiharde regen + wat onweer hier, ik denk dat ik vannacht niet kan slapen als dit zo doorgaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Slapen met regenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ineens keiharde regen + wat onweer hier, ik denk dat ik vannacht niet kan slapen als dit zo doorgaat
2:quote:Op maandag 13 mei 2013 22:32 schreef diedjuh het volgende:
De opdracht:
a. agio van 3717,10
b. disagio van 3.717,10
c. agio van 3.368,58
d. disagio van 3.368,58
a. 3,86%
b. 4,15%
c. 3,87%
d. 4,14%
Iemand die dit weet?
De antwoorden zijn denk ik A A Aquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
2:
(1+1.03)(1+1.04)=4,14Haha, dat lijkt me niet de bedoelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vraag 3 was niet zo moeilijk met het antwoord op vraag 2, maar hoe ik nou aan het antwoord van vraag 2 kom snap ik nog steeds niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
De antwoorden zijn denk ik A A A
Vraag 1 is simpel lijkt me.
Vraag 2 komt volgens mij uit een ander boekje (eenmanszaak deel 1?)
Vraag 3 is het rendement op geïnvesteerd vermogen, dat moet je met de rentabiliteit berekenen.
Echt geen enkel idee hoe deze quote in dit topic terecht komtquote:
Ja dat heb ik 2 jaar geleden gehad, zal zo nog ff kijken of ik het kan vinden.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:02 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Vraag 3 was niet zo moeilijk met het antwoord op vraag 2, maar hoe ik nou aan het antwoord van vraag 2 kom snap ik nog steeds niet.
Waarschijnlijk ben je voorbestemd voor dit topic.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Echt geen enkel idee hoe deze quote in dit topic terecht komt![]()
Excuse me gentlemen. Carry on.
Weet niet, maar Nederlands is sowieso een kut vak.quote:
Het gaat eigenlijk gewoon om de formule van de contante waarde, maar ik heb geen idee welke dat isquote:Op maandag 13 mei 2013 23:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat heb ik 2 jaar geleden gehad, zal zo nog ff kijken of ik het kan vinden.
Wat moet je weten?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef Thorb het volgende:
Ohnee
Kn=Ko (1+ P/100)^n
Kn=kapitaal eindwaarde periode. Maar volgens mij is dit het niet
volgens mij ook nietquote:Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef Thorb het volgende:
Ohnee
Kn=Ko (1+ P/100)^n
Op hoeveel punten kwam jij uit vanmiddag? Ik tussen de 4.6 en 6.6.quote:
Ik heb niet gekekenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Op hoeveel punten kwam jij uit vanmiddag? Ik tussen de 4.6 en 6.6.
Welke vraag?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik niets, maar ik probeer half slapend die M&O vraag op te lossen
Uhuquote:
Ik denk niet dat dit 'm is neequote:Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef Thorb het volgende:
Ohnee
Kn=Ko (1+ P/100)^n
Was die eerste formule voor ene meetkundige rij ook fout>quote:Op maandag 13 mei 2013 23:07 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit 'm is nee.
Bedankt voor de hulp iig. Ik ga er morgen nog eens even goed naar kijken
Maar ging het wel goed?quote:
Precies hetzelfde hierquote:Op maandag 13 mei 2013 23:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Op hoeveel punten kwam jij uit vanmiddag? Ik tussen de 4.6 en 6.6.
Iemand hier die goed is in M&O? Snap er geen ruk van..quote:
Ik heb in de laatste seconde in een opwinding vraag 1 van C naar B veranderd. Godverquote:
Die lijkt wel goed uit te komen. Denk dat ik hem zo heb. Thanks!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was die eerste formule voor ene meetkundige rij ook fout>
Heb je morgen ook aardrijkskunde?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb in de laatste seconde in een opwinding vraag 1 van C naar B veranderd. Godver
Stommmmmquote:Op maandag 13 mei 2013 23:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb in de laatste seconde in een opwinding vraag 1 van C naar B veranderd. Godver
Die formules horen bij de eenmanszaak deel 1, zal je niet krijgen denk ik. En anders hoop ik voor je op een formuleblad (of klagen)quote:Op maandag 13 mei 2013 23:10 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Die lijkt wel goed uit te komen. Denk dat ik hem zo heb. Thanks!
Denk het niet echt, maar dat gaan die dingen nooit. Heb ook geen idee of bepaalde dingen goed of fout zullen worden gerekend dusja.quote:
Mijn internet inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:07 schreef Toefjes het volgende:
Tbakkert, gefeliciteerd, verdiend gewonnen jijAlleen was wel heel blij dat de wedstrijd afgelopen was met die lag
tegen mij ook johquote:
Ik oefen echt al dagen examens maar haal steeds tussen de 4,5 en de 5,5.quote:
Ik hoop het. We moeten dat hele boekje kennen en de rest snap ik wel, dus moet wel goed komen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die formules horen bij de eenmanszaak deel 1, zal je niet krijgen denk ik. En anders hoop ik voor je op een formuleblad (of klagen)
[..]
Denk het niet echt, maar dat gaan die dingen nooit. Heb ook geen idee of bepaalde dingen goed of fout zullen worden gerekend dusja.
28 mei ofzo kwam toch je stoel ?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Komt goed. Lig lekker languit op de bank. Neem je tijd
ja, IF's hebben ook altijd hoge stamina, dus in die verlenging was er bij mij vrijwel niemand moe.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In de verlenging speelde ik niks meer klaar. Wel gelijkwaardige pot de eerste 90 minuten.
Gesteenten zullen ze niets over vragen denk ik (weet ook niet wat ze daarover zouden kunnen vragen). Plaatgrenzen sowieso welquote:Op maandag 13 mei 2013 23:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik oefen echt al dagen examens maar haal steeds tussen de 4,5 en de 5,5.![]()
Ik ben dan ook een ramp met de gesteenten, de neerslag, de plaatgrenzen. Het hele fysische gedeelte dus.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:14 schreef detennismaster het volgende:
Mijn volgende examen is economie, aanstaande vrijdag.
wat was ermee?quote:
Ja prima pot. Is goed, ik help ff Diedjuh hier, kijken of ik mijn m&o skillz nog bezit.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG Mathijs, heb nog mazzel met deze uitslag
Wil wel revanche. Kutsneeuw
Ik heb het al opgelost soepstengel.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:15 schreef Kamikazie het volgende:
Diedjuh post hem nog is
En weet je de antwoorden niet of hoe je eraan moet komen?
Iemand hier die goed is in M&O? Snap er geen ruk van..quote:Op maandag 13 mei 2013 23:15 schreef Kamikazie het volgende:
Diedjuh post hem nog is
En weet je de antwoorden niet of hoe je eraan moet komen?
Waarom?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gesteenten zullen ze niets over vragen denk ik (weet ook niet wat ze daarover zouden kunnen vragen). Plaatgrenzen sowieso wel
Morgen weer half zeven eruit
hahah ik had ook een andere kleur dan ik ingesteld hadquote:
R-r-r-r-r-repost.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:16 schreef diedjuh het volgende:
[..]
De opdracht:
a. agio van 3717,10
b. disagio van 3.717,10
c. agio van 3.368,58
d. disagio van 3.368,58
a. 3,86%
b. 4,15%
c. 3,87%
d. 4,14%
Iemand die dit weet?
Omdat ik om kwart voor 9 op school moet zijn met tegenwindje en wat speling dus kwart voor acht wegquote:Op maandag 13 mei 2013 23:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom?
Straks tentamenweken jongens, dan weten jullie pas wat leren is
Nou nouquote:Op maandag 13 mei 2013 23:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom?
Straks tentamenweken jongens, dan weten jullie pas wat leren is
Is goed.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja prima pot. Is goed, ik help ff Diedjuh hier, kijken of ik mijn m&o skillz nog bezit.
Ja ik zie het allemaal wel ... had een paar dingen onthouden en die heb ik goed dus wel goed gevoel eroverquote:Op maandag 13 mei 2013 23:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is goed.
Echt super veel mensen die zelfs met de bonus niet boven een 3/4 gaan uitkomen wtf![]()
Ik ben al 100% zeker van een 5.1 plus een 7 van de midterm betekent puntjes binnen
Tjah op onze studie is het nu niet zo erg. Maar ik was wel veel erger gewendquote:
Ik studeer ook best veel hoor (voor mijn gevoelquote:Op maandag 13 mei 2013 23:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah op onze studie is het nu niet zo erg. Maar ik was wel veel erger gewend
Haha daar doelde ik niet op. Meer van die mensen die vantevoren dus zaten te roepen ik hoef maar een 3, en dat lukt dan nietquote:Op maandag 13 mei 2013 23:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik zie het allemaal wel ... had een paar dingen onthouden en die heb ik goed dus wel goed gevoel erover
Ja dat is altijd leukquote:Op maandag 13 mei 2013 23:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha daar doelde ik niet op. Meer van die mensen die vantevoren dus zaten te roepen ik hoef maar een 3, en dat lukt dan niet
Heb wel econometrie als vak gehadquote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef pascal08 het volgende:
Studeert hier niemand econometrie? Ik dacht dat hier alle economiestudentjes zaten.
Naja Finance niet want ik heb ook nooit M&O gehad en daar doen ze neit aan op de TUquote:Op maandag 13 mei 2013 23:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik studeer ook best veel hoor (voor mijn gevoel)
Maar voor jou is het nu allemaal wat makkelijker omdat je een deel al gehad hebt.
Je past je inderdaad vanzelf wel aan. Alhoewel het bij sommige (bij mij bijvoorbeeld) wat langer duurt dan bij andere.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:21 schreef Thorb het volgende:
Iedereen snapt wel dat het volgend jaar moeilijker wordt, maar ik zie daar de relevantie niet heel erg van in. In de 1e leken de examens ook heel veel werk...
Sowieso bij AK nooit het idee gehad door te leren echt veel hoger gehaald te hebben
Ik ookquote:Op maandag 13 mei 2013 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
ff overnieuw beginnen rick, ben vergeten opstelling te veranderen ... en speel toch wel graag met casilas, ramos en pepe
Loop maar te kutten johquote:Op maandag 13 mei 2013 23:21 schreef Thorb het volgende:
Iedereen snapt wel dat het volgend jaar moeilijker wordt, maar ik zie daar de relevantie niet heel erg van in. In de 1e leken de examens ook heel veel werk...
Sowieso bij AK nooit het idee gehad door te leren echt veel hoger gehaald te hebben
Ik zie het wel, als iets economisch niets wordt ga ik wel geografie doen denk ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je past je inderdaad vanzelf wel aan. Alhoewel het bij sommige (bij mij bijvoorbeeld) wat langer duurt dan bij andere.
Dat moet cr00kk ook doen, met zijn Hong Kongquote:Op maandag 13 mei 2013 23:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zie het wel, als iets economisch niets wordt ga ik wel geografie doen denk ik.
Nou vergeleken met een hele hoop doe jij het nu behoorlijk goedquote:Op maandag 13 mei 2013 23:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je past je inderdaad vanzelf wel aan. Alhoewel het bij sommige (bij mij bijvoorbeeld) wat langer duurt dan bij andere.
he wat zeggie STOCKHOLM?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat moet cr00kk ook doen, met zijn Hong Kong
Ik dacht dat ik toen ik op kamers ging meer zou gaan, in de praktijk ging ik minderquote:Op maandag 13 mei 2013 23:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou vergeleken met een hele hoop doe jij het nu behoorlijk goed
Maar hou jij het ook een beetje bij verder? Mijn laatste college is alweer van voor de aprilvakantie geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |