SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nee er zit een zwarte bij ons en die noemen ze altijd katoen daarom zit dat in me hoofd xdquote:Op maandag 13 mei 2013 19:53 schreef TienVingers het volgende:
@ Omgevallen Flat
Wie zegt dan tegen jou dat het katoen plukken is, dat je dat de hele tijd hoort
Psssst zwertyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee er zit een zwarte bij ons en die noemen ze altijd katoen daarom zit dat in me hoofd xd
zou ook wel beetje te veel zijnquote:
Succesquote:Op maandag 13 mei 2013 20:12 schreef CWAV het volgende:
morgen ak en natuurkunde, dat wordt knallen .... en een lange dag
Maar gelukkig daarna een hele week niks (behalve doorhalen van de stof dan)
Ik heb je w'appedquote:
FF pissenquote:
passen wij ineens zoohoo goehoehoehoed hij elkaarquote:
tong80 is liefquote:
REO is baasquote:
ik had die van jou even geluisterd maar ik vind zijn stem engquote:
Whehehequote:Op maandag 13 mei 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had die van jou even geluisterd maar ik vind zijn stem eng
ja ik ga alquote:
okequote:
geen beschermers voor mij hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, helmpje op, skeeleren is gevaarlijk hoor!
wat dacht jij dan?
wheheheh oke stop. ik moet gaanquote:
hema komt ook van unox tochquote:Op maandag 13 mei 2013 20:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Succes, and remember: eerst kijken of z'n worst van de hema of de unox komt
Oh ja, das die aflevering dat Chris die date heeft met dat meisje met Down, en dat dat meisje echt super gemeen blijkt te zijnquote:
Welk?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:47 schreef Etsu het volgende:
toto, ik zit al de hele avond in dat topic in TRU te lezen. vermakelijk.
TRU / Geen pottenkijkers.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Welk?
Even oven aanzetten voor mijn pizza.![]()
Daar ben je nog wel even zoet mee, echt een geweldige reeks. De anti-climax op 't eind ookquote:Op maandag 13 mei 2013 20:47 schreef Etsu het volgende:
toto, ik zit al de hele avond in dat topic in TRU te lezen. vermakelijk.
niks zeggen over t eind. ik ben op de helft.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar ben je nog wel even zoet mee, echt een geweldige reeks. De anti-climax op 't eind ook
Zo even kijken. Moet eerst even wat te eten vinden, want ik blijk helemaal geen pizza te hebben. Shitttt.quote:
Ik zeg niksquote:Op maandag 13 mei 2013 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
niks zeggen over t eind. ik ben op de helft.
ik heb spareribs besteld. echt een hele dikke, grote, omgquote:Op maandag 13 mei 2013 20:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo even kijken. Moet eerst even wat te eten vinden, want ik blijk helemaal geen pizza te hebben. Shitttt.
Omg, geef mij ook eten.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb spareribs besteld. echt een hele dikke, grote, omg
Bestel dan iets.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omg, geef mij ook eten.![]()
Ik heb echt tien seconden geleden mijn fiets aan m'n huisgenoot uitgeleend, dus nu is naar de supermarkt gaan helemaal geen optie meer. Tenzij ik 20 minuten wil lopen.
Deze reeks moet je ook lezen trouwens. Helemaal geniaalquote:
Hij stonjd ook in de panoramaquote:Op maandag 13 mei 2013 20:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_een_milf_van_j.html
laat me die andere 15 topics eerst even uitlezen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deze reeks moet je ook lezen trouwens. Helemaal geniaal
ONZ / Collega-MILF neuken onder werktijd...
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
laat me die andere 15 topics eerst even uitlezen.
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu voor een armoedig bord rijst.
Eng topic, gaafquote:Op maandag 13 mei 2013 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
TRU / Geen pottenkijkers.
35 delen, ik ben nu bij 15 ofzo. Succes.
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:03 schreef Ezell het volgende:
Kom maar met die emogifs. Ik heb ze verdiend.
Ik eet geen worstquote:Op maandag 13 mei 2013 20:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Succes, and remember: eerst kijken of z'n worst van de hema of de unox komt
Skeeleren en dan naar de ah en dan kijken of die leuke college er nog was.quote:
collega bedoel je toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Skeeleren en dan naar de ah en dan kijken of die leuke college er nog was.
ja ja typfoutquote:
Skeeleren dat deed ik vroeger zo vaak, elke dag in vakantie hele wijk doorskeelerenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Skeeleren en dan naar de ah en dan kijken of die leuke college er nog was.
Nee johquote:
Ohquote:
Ja morgen whehequote:Op maandag 13 mei 2013 21:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Skeeleren dat deed ik vroeger zo vaak, elke dag in vakantie hele wijk doorskeeleren
Leuke collega?Ach die zie je binnenkort vast wel weer
Heb hem om 13:30 pasquote:Op maandag 13 mei 2013 21:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
kan straks wel samenvatting geven
je gaat zeker wel vroeg naar bed ivm examen eh
Doe dan.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
kan straks wel samenvatting geven
je gaat zeker wel vroeg naar bed ivm examen eh
Top.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ben het nog aan het lezen voor je
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:
tip: okquote:Op maandag 13 mei 2013 21:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
tip: je hoeft niet per sé een editreden in te vullen
Snap 'm nietquote:Op maandag 13 mei 2013 21:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hier is een goede tip:
[ afbeelding ]
quote:
vraag maar aan vaquote:Op maandag 13 mei 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoi
Wat een zeikerds op mijn werk. Ik had wat actieproducten tussen de gewone vracht laten zitten zaterdag, mocht mooi op kantoor komen
En ze hebben mijn even ingepland vrijdag van 06:00 tot 13:00, nu kan ik donderdagavond niet naar Groningen
Je hebt een tip gedraaid van een treinkaartje?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hier is een goede tip:
[ afbeelding ]
dat ben ik niet broquote:Op maandag 13 mei 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt een tip gedraaid van een treinkaartje?
Ik keek vorige week en overweeg het terug te kijken, best wel grappig soms.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:30 schreef zwerty het volgende:
Nog meer mensen die dat programma 'Ik heb het nog nooit gedaan' kijken?
Aan het mondeinde van een joint rol je van karton een ''tip''quote:
oh ja i know, flauwquote:Op maandag 13 mei 2013 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aan het mondeinde van een joint rol je van karton een ''tip''
Uitgaan op donderdag in Groningenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoi
Wat een zeikerds op mijn werk. Ik had wat actieproducten tussen de gewone vracht laten zitten zaterdag, mocht mooi op kantoor komen
En ze hebben mijn even ingepland vrijdag van 06:00 tot 13:00, nu kan ik donderdagavond niet naar Groningen
Marcquote:Op maandag 13 mei 2013 21:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik keek vorige week en overweeg het terug te kijken, best wel grappig soms.
Ja ik kijk het nu hahaquote:Op maandag 13 mei 2013 21:30 schreef zwerty het volgende:
Nog meer mensen die dat programma 'Ik heb het nog nooit gedaan' kijken?
Heerlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 21:33 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Haihai.![]()
Alles goed op deze zwoele maandagavond?
Oeeh wie is je chickquote:Op maandag 13 mei 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand die mij voor het eerst ziet (naja foto) en denkt ''Hey, leuke jongen''
Het bestaat![]()
De vader van Herman Brood heette ook Brood van de achternaam DUHHHquote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
Mijn vader liet dit liet horen aan tafel, voor de zoveelste keer.
En toen zei hij: "Weet je wie de vader is van Herman Brood?"
Ik: "Nee."
Hij: "Marco Bakker."![]()
![]()
![]()
Überhaupt dat lied tijdens het eten aanzetten en meezingen
![]()
Het was een grap.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De vader van Herman Brood heette ook Brood van de achternaam DUHHH
En jou achternaam is zeker Overduidelijk en je rang Kapiteinquote:
En dit!quote:Op maandag 13 mei 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
ooh oke. En naja zeg niet zo onzeker over jezelf!
jouwquote:Op maandag 13 mei 2013 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En jou achternaam is zeker Overduidelijk en je rang Kapitein
Ik hoop het nietquote:Op maandag 13 mei 2013 21:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
En nu neemt ze het vast terug.
Nee hoor, grapje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Het gaat al steeds beter hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
ooh oke. En naja zeg niet zo onzeker over jezelf!
Jij ZEI dat, toch? Verleden tijd enzoquote:
Allemaal FOK!kersquote:Op maandag 13 mei 2013 21:41 schreef msacras het volgende:
Dat maagdenprogramma.
Die michael móet gewoon een troll zijn
En marcel ook. Op je 30e nog nooit gezoend, wut.
Ik hoop echt niet dat ik later zo eindig als die oude man van vorige weekquote:Op maandag 13 mei 2013 21:41 schreef msacras het volgende:
Dat maagdenprogramma.
Oh en nu gaan we die lekker allemaal even doorbrieven, sorry maar daar sta ik niet op te wachten.quote:
Sorry, ik ben geen stalker xoxoquote:
Hij komt ook niet op het idee om dat vieze baardje af te knippenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:41 schreef msacras het volgende:
Dat maagdenprogramma.
En marcel ook. Op je 30e nog nooit gezoend, wut.
Hoe dan? Niet gekeken haha.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet dat ik later zo eindig als die oude man van vorige week
Nee doe ik niet hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 21:42 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Oh en nu gaan we die lekker allemaal even doorbrieven, sorry maar daar sta ik niet op te wachten.
Het is een neckbeardquote:Op maandag 13 mei 2013 21:42 schreef zwerty het volgende:
[..]
Hij komt ook niet op het idee om dat vieze baardje af te knippen
zo moeilijk was het nietquote:Op maandag 13 mei 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry, ik ben geen stalker xoxo
Echt he... Ik zou m niet doen iig. Een beetje gewicht verliezen zou ook niet erg zijn bij hem.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:42 schreef zwerty het volgende:
[..]
Hij komt ook niet op het idee om dat vieze baardje af te knippen
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Ben wel benieuwd hoe ze er zelf uit ziet, heb altijd graag een beeld van de mensen waartegen ik praat.Ja ja, heb het al vaak genoeg gehoord. Maar nu lekkah anoniem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoeft ook niet moeilijk te zijn om stalkerig te zijnquote:
Och. Zo'n man van 46 die totáál niet met vrouwen om kan gaan, kijk nu het laatste stukje dat ik nog niet had gezien terugquote:
Ik weet al wie toto is, dus moeten we daar tussen kijken. Geslacht, leeftijd en woonplaats hebben we, tevens als haarkleur, die opvalt.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:44 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Lijkt me best moeilijk want je weet mijn voornaam niet?
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:46 schreef Ezell het volgende:
Mensen in een sc zijn best makkelijk op te sporen zodra je één persoon hebt.
Ik nietquote:Op maandag 13 mei 2013 21:46 schreef Ezell het volgende:
Ja wel lachen. Een meisje van 20, niet heel bijzonder. Een jongen van 23 met een verschrikkelijk boers accent (gevalletje vmbo-basis), echt zo'n type dat op zn 23e gaat samenwonen en een kind krijgt etc, totaal geen carriere of ambitie verder. En een man van 30 met een walgelijke baard en overgewicht die alleen maar thuis gamed en nog nooit gezoend heeft.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Och. Zo'n man van 46 die totáál niet met vrouwen om kan gaan, kijk nu het laatste stukje dat ik nog niet had gezien terug
Is aflevering deze week een beetje interessant?
Hij doet me echt denken aan die South Park aflevering over WoWquote:Op maandag 13 mei 2013 21:48 schreef msacras het volgende:
[..]
En een man van 30 met een walgelijke baard en overgewicht die alleen maar thuis gamed en nog nooit gezoend heeft.
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja wel lachen. Een meisje van 20, niet heel bijzonder. Een jongen van 23 met een verschrikkelijk boers accent (gevalletje vmbo-basis), echt zo'n type dat op zn 23e gaat samenwonen en een kind krijgt etc, totaal geen carriere of ambitie verder. En een man van 30 met een walgelijke baard en overgewicht die alleen maar thuis gamed en nog nooit gezoend heeft.
Ik vind dit zo'n vermakelijk programmaquote:Op maandag 13 mei 2013 21:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja wel lachen. Een meisje van 20, niet heel bijzonder. Een jongen van 23 met een verschrikkelijk boers accent (gevalletje vmbo-basis), echt zo'n type dat op zn 23e gaat samenwonen en een kind krijgt etc, totaal geen carriere of ambitie verder. En een man van 30 met een walgelijke baard en overgewicht die alleen maar thuis gamed en nog nooit gezoend heeft.
Make love not warquote:Op maandag 13 mei 2013 21:49 schreef zwerty het volgende:
[..]
Hij doet me echt denken aan die South Park aflevering over WoW
Nee ik heb geen pf want mijn fb liet me een beetje in de steek en de rest van m'n foto's zijn tamelijk oudquote:Op maandag 13 mei 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet al wie toto is, dus moeten we daar tussen kijken. Geslacht, leeftijd en woonplaats hebben we, tevens als haarkleur, die opvalt.
Maakt het nog makkelijker. Toto>vrienden>onlangs toegevoegd>meisje zonder pfquote:Op maandag 13 mei 2013 21:52 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nee ik heb geen pf want mijn fb liet me een beetje in de steek en de rest van m'n foto's zijn tamelijk oud
En hij speelt games buiten na in kostuums.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja daar lijkt hij wel op haha. Hij heet Marcel.
Je bent een meisje op FOK! Wat verwacht jequote:
"ik ben geen stalker"quote:Op maandag 13 mei 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maakt het nog makkelijker. Toto>vrienden>onlangs toegevoegd>meisje zonder pf
Kijkt hij My Little Pony?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
En hij speelt games buiten na in kostuums.
Zo'n larperquote:Op maandag 13 mei 2013 21:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
En hij speelt games buiten na in kostuums.
Ik wordt nieuwsgierig gemaaktquote:
Zo zo, ik heb haar nu ook gevonden.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maakt het nog makkelijker. Toto>vrienden>onlangs toegevoegd>meisje zonder pf
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:46 schreef Ezell het volgende:
Geen idee ik kijk de aflevering later terug op RTL XLquote:Op maandag 13 mei 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kijkt hij My Little Pony?
OH GOD LAAT HET EEN BRONY ZIJN
Live Action Role Playing toch?quote:
Ik wordtquote:Op maandag 13 mei 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt nieuwsgierig gemaakt![]()
Maar ze had me al pics gestuurd voordat ik zocht
Ik ben moequote:Op maandag 13 mei 2013 21:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik wordt
Omg VA
Are u fucking kidding me brah
Hoe kom jij aan mijn fb? Mijne is nog afgeschermd ook..quote:Op maandag 13 mei 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo zo, ik heb haar nu ook gevonden.![]()
Jongens en meisjes, doe eens wat aan jullie privacy op Facebook. Alles zo openbaar zetten.![]()
Plus:
[..]
Geen idee, if you say soquote:Op maandag 13 mei 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Live Action Role Playing toch?
Sociale vaardigheden minstens zo belangrijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:57 schreef msacras het volgende:
"ze draagt een korte broek met een rokje"
Ja denk ik ook
Hij heeft wel een mooie stem en hij klinkt ook wel verstandig. Als hij nou drastisch zn uiterlijk verandert en ophoudt met die domme games dan kan hij echt wel een vrouw vinden.
Ik denk via mijquote:Op maandag 13 mei 2013 21:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan mijn fb? Mijne is nog afgeschermd ook..
Als je er normaal uit ziet dan spreken mensen je wel aan tijdens het uitgaanquote:Op maandag 13 mei 2013 21:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Sociale vaardigheden minstens zo belangrijk.
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan mijn fb? Mijne is nog afgeschermd ook..
Tip: zet niet openbaar met wie je bevriend bent. Stel in dat vrienden kunnen zien met wie je bevriend bent.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:46 schreef Ezell het volgende:
O, ander weggetje hoor.quote:
Maar hoe weet jij mijn voornaam dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Tip: zet niet openbaar met wie je bevriend bent. Stel in dat vrienden kunnen zien met wie je bevriend bent.
[..]
O, ander weggetje hoor.
Ook al ben je nog zo knap, dat komt niet echt over als je er als een sociaal onvaardige schuwe zoutzak bijstaatquote:Op maandag 13 mei 2013 21:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je er normaal uit ziet dan spreken mensen je wel aan tijdens het uitgaan
Ok truequote:Op maandag 13 mei 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Foto's plaatsen op internetfora verklapt ook een boel als het je profielfoto op fb is.
Google image searchquote:Op maandag 13 mei 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Foto's plaatsen op internetfora verklapt ook een boel als het je profielfoto op fb is.
Enge stalkerquote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Ezell het volgende:
Overigens ben ik geen enge stalker hoor, al denken jullie nu waarschijnlijk van wel.Het is gewoon belachelijk makkelijk om mensen op te sporen zodra een paar belangrijke details bekend zijn. Denk niet dat iedereen dat in de gaten heeft...
Oh het gaat over ezell, ik dacht dat het over VA gingquote:
ezell is een zijquote:Op maandag 13 mei 2013 22:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh het gaat over ezell, ik dacht dat het over VA ging
Van ezell.. Geen idee, hij kent mij ook niet idd
Ik wel en het boeit me vrij weinig als kwaliteitsuserquote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Ezell het volgende:
Overigens ben ik geen enge stalker hoor, al denken jullie nu waarschijnlijk van wel.Het is gewoon belachelijk makkelijk om mensen op te sporen zodra een paar belangrijke details bekend zijn. Denk niet dat iedereen dat in de gaten heeft...
Mij vind je denk ik niet, hoogstens via mn foto in fobo maar qua gegevens denk ik niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Ezell het volgende:
Ezell is een meisjequote:Op maandag 13 mei 2013 22:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh het gaat over ezell, ik dacht dat het over VA ging
Van ezell.. Geen idee, hij kent mij ook niet idd
Jawel, ik heb jou al gevonden.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Mij vind je denk ik niet, hoogstens via mn foto in fobo maar qua gegevens denk ik niet.
Als je er eentje hebt, dan heb je er meteen een heleboel. En als je meer dan één hebt, dan wordt het kinderspel.quote:
Truequote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als je er eentje hebt, dan heb je er meteen een heleboel. En als je meer dan één hebt, dan wordt het kinderspel.
Ik zou ze allemaal niet doenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:59 schreef Osuchi het volgende:
Zou eerder die Marcel raken dan die andere pipo hoor. Als hij ietsjes verandert tenminste.
had je mij al gevonden?quote:
Voeg me toequote:Op maandag 13 mei 2013 22:04 schreef Ezell het volgende:
Overigens houd ik nu maar mijn mond voordat er iemand panisch wordt. Niet dat ik ook maar iets met jullie namen of gegevens doe.
Ja maar ik denk dat hij wel skills heeft, als hij aan zn uiterlijk werkt gaat zn zelfvertrouwen ook wel omhoogquote:Op maandag 13 mei 2013 22:00 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ook al ben je nog zo knap, dat komt niet echt over als je er als een sociaal onvaardige schuwe zoutzak bijstaat
Ik kan niet wachten tot aflevering 2 online staat.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat hij wel skills heeft, als hij aan zn uiterlijk werkt gaat zn zelfvertrouwen ook wel omhoog
Nee nog nietquote:
Hehehequote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot aflevering 2 online staat.
Ik vind haar met pruik leuker, dat haar met die kleurtjes is verschrikkelijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef Osuchi het volgende:
Laat die Avital of hoe ze heet maar ff langskomen als ze die pruik afdoet
Haar hoofd is zo lang met die pruikquote:Op maandag 13 mei 2013 22:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind haar met pruik leuker, dat haar met die kleurtjes is verschrikkelijk.
Dat heb ik ook gehadquote:Op maandag 13 mei 2013 22:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind haar met pruik leuker, dat haar met die kleurtjes is verschrikkelijk.
stop eens met mij serieus nemenquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, nu wel.
[..]
Denk overigens niet dat het gaat lukken.
SUKKELquote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee nog nietIs toch de 17e pas?
http://tineye.com/quote:Op maandag 13 mei 2013 22:09 schreef Toto69 het volgende:
Hoe werkt dat google afbeeldingen zoeken gedoe?
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Jij bent een uitzondering natuurlijk![]()
Ga naar images.google.comquote:Op maandag 13 mei 2013 22:09 schreef Toto69 het volgende:
Nog niet echt heel goed gezien, alleen preview op de aflevering. Welke pruik heeft ze genomen?quote:
Die heb ik overigens niet gebruikt. VA's FB schijnt toch niet zo gesloten te zijn....quote:Op maandag 13 mei 2013 22:09 schreef Toto69 het volgende:
Oh maar dit is al weel anders dan die van dit programmaquote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef Osuchi het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dit dusWas van de zomer ofzo maar was er wel met 3 weken alweer uit
Ik heb ook niks te verbergenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die heb ik overigens niet gebruikt. VA's FB schijnt toch niet zo gesloten te zijn....
Oh ja weet ik veel ik zag alleen ff snel dat roze onderin d'r haarquote:Op maandag 13 mei 2013 22:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oh maar dit is al weel anders dan die van dit programma
Jawel alles is bloedserieus duhh dit is toch fok jwz iksdeequote:Op maandag 13 mei 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stop eens met mij serieus nemen
Ik ga helemaal niemand hosselen
Vind ik leukquote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef Osuchi het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dit dusWas van de zomer ofzo maar was er wel met 3 weken alweer uit
Maar mijn naam staat toch niet op mn profiel op fok? Of wel?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die heb ik overigens niet gebruikt. VA's FB schijnt toch niet zo gesloten te zijn....
Waarom zou ikquote:Op maandag 13 mei 2013 22:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Jawel alles is bloedserieus duhh dit is toch fok jwz iksdee
Ga dat doen dan
dat is de geboortedatum van meneer Krabs dacht ikquote:Op maandag 13 mei 2013 22:12 schreef Ezell het volgende:
Krabs, klopt jouw geboortedatum in je profiel?
Nee. Herkende de persoon op de foto.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar mijn naam staat toch niet op mn profiel op fok? Of wel?
Is jouw profielfoto op fb van 7 april?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat is de geboortedatum van meneer Krabs dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |