RTV Utrecht liveblog.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:17 schreef Ireth het volgende:
Heeft er iemand een beknopte versie met nieuwsberichten sinds pak hem beet 12 uur vanmorgen? Zie al aardig wat geneuzel en gezeik naar users langskomen die ik met alle liefde oversla, maar wil wel ff graag weten wat er inmiddels gemeld/gevonden/geconcludeerd is mbt de zoekactie naar de jongens.

Niks gevonden.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:17 schreef Ireth het volgende:
Heeft er iemand een beknopte versie met nieuwsberichten sinds pak hem beet 12 uur vanmorgen? Zie al aardig wat geneuzel en gezeik naar users langskomen die ik met alle liefde oversla, maar wil wel ff graag weten wat er inmiddels gemeld/gevonden/geconcludeerd is mbt de zoekactie naar de jongens.

Pasgeleden zijn drie vrouwen ontdekt die tien jaar in een kelder verborgen zijn gehouden. Als deze jongetjes niet meer interessant zijn voor een pedofiel kan hij ze ook begraven in zijn eigen tuin, dan worden ze ook nooit meer gevonden.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ten tweede zou de suggestie dat de zoontjes nog zouden leven vroeg of laat uiteraard door de mand vallen. Maar dat snap je zelf ook wel. (Dat suggereerde degene op wie ik reageerde).

Oja?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Je kan onmogelijk beweren dat de zaak van Anass (mijn excuus voor de verkeerde spelling eerder) dezelfde hoeveelheid aandacht heeft gehad. De eerdere vermoedelijke zelfmoord van een blanke jongen kreeg veel meer aandacht.

Anass is snel gevonden, die was geen week zoek.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Je kan onmogelijk beweren dat de zaak van Anass (mijn excuus voor de verkeerde spelling eerder) dezelfde hoeveelheid aandacht heeft gehad. De eerdere vermoedelijke zelfmoord van een blanke jongen kreeg veel meer aandacht.

Hij was ook een stukje ouder. En de enige reden dat er nieuwsberichten zijn geweest over Anass was omdat de vader maar bleef (en blijft) zeggen dat Anass onmogelijk zelfmoord gepleegd kan hebben, o.a. omdat hij moslim was.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Anass is snel gevonden, die was geen week zoek.

En hij heeft geen nabestaanden verstopt...quote:Op maandag 13 mei 2013 21:21 schreef Messina het volgende:
[..]
Hij was ook een stukje ouder. En de enige reden dat er nieuwsberichten zijn geweest over Anass was omdat de vader maar bleef (en blijft) zeggen dat Anass onmogelijk zelfmoord gepleegd kan hebben, o.a. omdat hij moslim was.

twitter:ProductiehuisEU twitterde op maandag 13-05-2013 om 21:14:35Belgische politie-expert Alain Remue: "Op dit moment geen enkel element dat wijst op link naar België". #Ruben #Julian #vermistebroertjes reageer retweet

quote:Op maandag 13 mei 2013 21:24 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Antwoord gewoon als je quote, ik ga niet terug lezen
Moeilijk he, 3 posts omhoog...quote:Op maandag 13 mei 2013 21:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit lijkt me heel anders.
Ten eerste valt een in scene gezette zelfmoord zo door de mand bij het achterhalen van de doodsoorzaak. Want een werkelijke dood door ophanging kent vaak een andere doodsoorzaak (breken van de nek in combinatie met wurging) en laat andere sporen achter dan bijvoorbeeld wurging door een moordenaar, die vervolgens een zelfmoord in scene zet.
Ten tweede zou de suggestie dat de zoontjes nog zouden leven vroeg of laat uiteraard door de mand vallen. Maar dat snap je zelf ook wel. (Dat suggereerde degene op wie ik reageerde).

wtf doe je moeilijk?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:24 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Antwoord gewoon als je quote, ik ga niet terug lezen

Idd, en als die ergens op sloeg dan ging het nog ergens over. Dit niet. Vandaar.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
wtf doe je moeilijk?
Bovendien heb je al antwoord gegeven op een deel van die post.

Ik volg je voorbeeldquote:Op maandag 13 mei 2013 21:28 schreef flugeltje het volgende:
Djiezus wat een lekkere sfeer hier... Ik kom wel terug als er weer leuke mensen zijn...

Zeker wel, het ontkracht jouw vergezochte ideeën volledig, maar ga lekker ergens anders trollen joh.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:29 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Idd, en als die ergens op sloeg dan ging het nog ergens over. Dit niet. Vandaar.

Het is ook een leuk topicquote:Op maandag 13 mei 2013 21:28 schreef flugeltje het volgende:
Djiezus wat een lekkere sfeer hier... Ik kom wel terug als er weer leuke mensen zijn...

Zo, ik ben er.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:28 schreef flugeltje het volgende:

quote:Op maandag 13 mei 2013 21:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zeker wel, het ontkracht jouw vergezochte ideeën volledig, maar ga lekker ergens anders trollen joh.

Het staat je vrij met argumenten te komen. Dat vergt alleen wat meer inspanning.quote:

Ik gaf er al genoeg, maar helaas willen sommigen halsstarrige mensen niet lezen.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het staat je vrij met argumenten te komen. Dat vergt alleen wat meer inspanning.

Onze correspondent staat in het rampgebied, maar er zijn wat problemen met de verbinding. Nu eerst een samenvatting van wat er tot nu toe is gebeurd.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo, ik ben er.
Nog steeds geen bijzondere updates, of wel?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |