abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 mei 2013 @ 21:05:17 #176
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_126449389
quote:
9s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:03 schreef Specularium het volgende:

[..]

Waarop precies?
Ik ben niet de enige die er zo over denkt. Ik heb dit proefballonnetje vandaag aan de koffietafel opgelaten, en guess what? Iedereen is het met me eensch!

Belachelijk veel aandacht voor deze zaak.

Het is overduidelijk: de moeder heeft een huurmoordenaar gehuurd om haar man te laten vermoorden en heeft haar kinderen verkocht aan een pedofiel.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  maandag 13 mei 2013 @ 21:06:18 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126449451
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Ananass

Gelukkig weet jij uit respect zijn naam niet hilarisch (...) te verhaspelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 13 mei 2013 @ 21:06:19 #178
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_126449453
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:29 schreef Blaadje11 het volgende:
En toch vraag ik me af, heeft die vader echt zelfmoord gepleegd? Ik bedoel, zijn daar echte bewijzen van?
Ik verdiep me niet geheel (zware ontsteking in mn kaak, ben niet niet helemaal bij) al lees ik mee (niet alleen hier) maar ik zie nergens bewijzen dat hij ook echt dood is. Is er een condoleance register? Overlijdings bericht? Het staat breeduit in de media dat hij dood is, maar sja, media.
Hoop dat iemand snapt wat ik bedoel (groggy van de medicijnen, sorry).
Overlijdensbericht.
Leer de woorden schrijven waarover je wil praten en dan praten we verder.
pi_126449483
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:03 schreef Blaadje11 het volgende:
Goed. Anders gezegd. Iedereen weet al wat er is gebeurd, maar niemand was erbij dus niemand weet iets.

Stel, de moeder was zo over de rooie (door een uitspraak?) dat ze iets bedacht heeft. Waar ze hulp bij kreeg van duistere figuren. Waardoor het lijkt dat de vader de boeman is.

Zoiets is vaker gebeurd. De zogenaamde perfecte moord.

Iedereen leeft nu mee met de moeder, vindt de vader de dader/boeman, en denkt dat de kids ook dood zijn.
Wellicht zijn ze niet dood en leven ze bij het nieuwe vriendje van de moeder, tot de storm is gaan liggen en ze for ever happy kunnen zijn.

Ofzo.

Iedereen gaat er maar vanuit dat wat de media zegt, waarheid is. Kom op :N

En nu slapen met mn duffe kop. (....)
Als je werkelijk denkt dat dat een realistisch scenario zou kunnen zijn dan ben je behoorlijk dom. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126449496
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige die er zo over denkt. Ik heb dit proefballonnetje vandaag aan de koffietafel opgelaten, en guess what? Iedereen is het met me eensch!

Het is overduidelijk: de moeder heeft een huurmoordenaar gehuurd om haar man te laten vermoorden en heeft haar kinderen verkocht aan een pedofiel.
Hoe dom kan je zijn, waar werk je 8)7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_126449502
quote:

[..]

Wat ben je aan het doen?
Richt je tot de troll als je mee wilt trollen, dit gaat nergens over en is eigenlijk behoorlijk zielig
  maandag 13 mei 2013 @ 21:08:46 #182
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_126449624
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wat ben je aan het doen?
Richt je tot de troll als je mee wilt trollen, dit gaat nergens over en is eigenlijk behoorlijk zielig
Dit is helemaal geen troll. Heel Nederland is uitgekamd: er is niks gevonden. Hoe ver kan je een bos ingaan met twee lijken, die daar neerleggen zonder dat iemand je ziet en daarna het halve land doorrijden om je ergens te verhangen, en dat in nog geen 10 uurtjes tijd.
  maandag 13 mei 2013 @ 21:09:09 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126449653
quote:

Ook jij moet uitkijken met je medicatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126449674
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik zou bijna zeggen: missing white woman syndrome
waarom zo veel aandacht voor twee blanke jongetjes, nu al 21 topics, alleen al tijdens mijn slaap en werk zijn er 6 volgestampt zonder enige informatie, terwijl de Marokkaanse Ananass uit Wassenaar in 3 maanden tijd slechts 3 topics heeft.

Discriminatie, racisme en massahysterie. Moeten jullie allemaal laten zien hoe erg jullie dit vinden. Ik kots op jullie en ik ontvolg deze reeks per direct.
Een boel moeders. Een stuk minder mensen die enig band hebben met Marokkanen. Overigens, als je Ananass schrijft in plaats van hoe de jongen echt heet...
Je raekt an de dinge geweun.
pi_126449704
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er is trouwens weer een vrijwillige zoektocht bezig bij Doorn.
Dat in deze reeks afkeurend over de zoekacties gedaan wordt, is wel de ironie ten top he? Afgeven op 'amateur speurneuzen' en ondertussen twintig delen volposten met wilde theorieën, vage speculaties en meer algemeen ongefundeerd gelul. Of je nou de speurneus speelt in een bos, of vanachter je pc...
pi_126449787
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:08 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Dit is helemaal geen troll. Heel Nederland is uitgekamd: er is niks gevonden. Hoe ver kan je een bos ingaan met twee lijken, die daar neerleggen zonder dat iemand je ziet en daarna het halve land doorrijden om je ergens te verhangen, en dat in nog geen 10 uurtjes tijd.
Je bent serieus?

Nou, kom je belofte na en kanker lekker morgen met je dinnen over de discriminatie en andere bs en laat je neus hier niet meer zien.
  maandag 13 mei 2013 @ 21:11:03 #187
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_126449801
quote:
6s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:09 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat in deze reeks afkeurend over de zoekacties gedaan wordt, is wel de ironie ten top he? Afgeven op 'amateur speurneuzen' en ondertussen twintig delen volposten met wilde theorieën, vage speculaties en meer algemeen ongefundeerd gelul. Of je nou de speurneus speelt in een bos, of vanachter je pc...
Vanachter mijn PC wis ik geen sporen uit. Dat doe ik wel als ik over een plaats delict ga wandelen.
  maandag 13 mei 2013 @ 21:11:41 #188
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_126449846
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je bent serieus?

Nou, kom je belofte na en kanker lekker morgen met je dinnen over de discriminatie en andere bs en laat je neus hier niet meer zien.
Met ziektes gaan smijten: een teken van zwakte.
  maandag 13 mei 2013 @ 21:11:52 #189
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_126449858
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als je werkelijk denkt dat dat een realistisch scenario zou kunnen zijn dan ben je behoorlijk dom. :')
dat hoorde ik ze ook zeggen van de Puttense moordzaak , Schiedamse zaak , Epe incest zaak ...

tunnelvisie daar zijn er al heel wat van boven komen drijven hier in Nederland ...
nooit iets uit sluiten voor dat ej het zeker weet en zeker weten doe je nooit iets als je er niet bij bent geweest
dus het is voor iedereen nu gissen

maar nu eerst kijken of ze die kinderen kunnen vinden , ik persoonlijk denk ik dat ze niet meer leven want dan had toch iemand wel aan de bel getrokken.

lijkt me toch niet dat je zo maar met 2 kinderen in huis gaat nemen terwijl heel Nederland er naar op zoek is.

Al hoe wel België ligt wel vlakbij ...
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_126449901
Die ene zoon zat toch bij vader voorin de auto? Dan moet ie dus ook zichtbaar zijn op camerabeelden? Zelfs als ie daar in slaap is gevallen? Of is ie toen ie moe werd achterin gaan zitten, kan natuurlijk ook.....
  maandag 13 mei 2013 @ 21:14:32 #191
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_126450074
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Omdat?
pi_126450075
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Een heel land beschuldigen van racisme, helemaal de weg kwijt.
pi_126450150
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:11 schreef RAVW het volgende:

[..]

dat hoorde ik ze ook zeggen van de Puttense moordzaak , Schiedamse zaak , Epe incest zaak ...

tunnelvisie daar zijn er al heel wat van boven komen drijven hier in Nederland ...
nooit iets uit sluiten voor dat ej het zeker weet en zeker weten doe je nooit iets als je er niet bij bent geweest

maar nu eerst kijken of ze die kinderen kunnen vinden , ik persoonlijk denk ik dat ze niet meer leven want dan had toch iemand wel aan de bel getrokken.

lijkt me toch niet dat je zo maar met 2 kinderen in huis gaat nemen terwijl heel Nederland er naar op zoek is.

Dit lijkt me heel anders.

Ten eerste valt een in scene gezette zelfmoord zo door de mand bij het achterhalen van de doodsoorzaak. Want een werkelijke dood door ophanging kent vaak een andere doodsoorzaak (breken van de nek in combinatie met wurging) en laat andere sporen achter dan bijvoorbeeld wurging door een moordenaar, die vervolgens een zelfmoord in scene zet.

Ten tweede zou de suggestie dat de zoontjes nog zouden leven vroeg of laat uiteraard door de mand vallen. Maar dat snap je zelf ook wel. (Dat suggereerde degene op wie ik reageerde). :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 13 mei 2013 @ 21:15:34 #194
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_126450164
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:11 schreef RAVW het volgende:

[..]

Dit
Altijd kritisch blijven. Als we allemaal geloven wat we willen geloven kunnen we de zaak nu al afsluiten.
We hopen allemaal dat vader zijn kinderen heeft vermoord, zo is het. Precies als met die gerechtelijke dwalingen die je opsomt: liever dát er iemand vastzit, dan dat de zaak wordt opgelost.
pi_126450320
quote:
6s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:09 schreef k_man het volgende:

[..]

De meesten spelen hier geen speurneus, ook kan ik me af en toe storen aan te vergezochte speculaties, maar vanachter je PC is dat nog heel anders dan wanneer je werkelijk een zoektoch op touw zet waarvan de politie al heeft aangegeven daar niet op te zitten wachten, en waarbij het risico bestaat dat er sporen worden uitgewist of bewijsmateriaal vernietigd en het onderzoek dus wellicht meer kwaad dan goed zou kunnen doen.
  maandag 13 mei 2013 @ 21:17:18 #196
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_126450323
Heeft er iemand een beknopte versie met nieuwsberichten sinds pak hem beet 12 uur vanmorgen? Zie al aardig wat geneuzel en gezeik naar users langskomen die ik met alle liefde oversla, maar wil wel ff graag weten wat er inmiddels gemeld/gevonden/geconcludeerd is mbt de zoekactie naar de jongens.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 13 mei 2013 @ 21:17:24 #197
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_126450335
quote:
9s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:14 schreef Specularium het volgende:

[..]

Een heel land beschuldigen van racisme, helemaal de weg kwijt.
Je kan onmogelijk beweren dat de zaak van Anass (mijn excuus voor de verkeerde spelling eerder) dezelfde hoeveelheid aandacht heeft gehad. De eerdere vermoedelijke zelfmoord van een blanke jongen kreeg veel meer aandacht.
pi_126450382
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:14 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Omdat?
Zie mijn reactie op RAVW.
pi_126450402
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:17 schreef Ireth het volgende:
Heeft er iemand een beknopte versie met nieuwsberichten sinds pak hem beet 12 uur vanmorgen? Zie al aardig wat geneuzel en gezeik naar users langskomen die ik met alle liefde oversla, maar wil wel ff graag weten wat er inmiddels gemeld/gevonden/geconcludeerd is mbt de zoekactie naar de jongens.
Lees een nieuws site. Beter dan deze onzin
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_126450406
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Is gewoon een werkwoord hoor.

1 woord kan meerdere betekenissen hebben, zie bank, appel etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')