lijkt me ook frustrerend als agent met deze zaak opgescheept te zitten.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We weten helemaal niks. Behalve dat vader dood is en de kinderen vermist.
die 90-ste reactie...quote:Op maandag 13 mei 2013 20:38 schreef Wessell het volgende:
[..]
al gevonden
http://www.condoleanceregister.nl/Condoleance-jeroen-denis.html
En jij wel bij je eendebek??quote:Op maandag 13 mei 2013 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet goed bij je eikel.
Precies.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:53 schreef Ticootje het volgende:
Maar ook weten we toch erg weinig welke rol de moeder heeft gespeeld? Er bekent gemaakt dat de omgangsregeling door de rechter werd beperkt.
Dat kan net zo goed op last van de kinderbescherming of jeugdzorg zijn gebeurd.
We weten ook van die situatie helemaal niets.
Ksst. Je koorts speelt je parten. Mag tenminste voor je hopen dat dit niet je normale doen is.quote:
Eens gegeven ....quote:Op maandag 13 mei 2013 20:51 schreef moeke1 het volgende:
Ze heeft toch de kinderen meegegeven...... waarom mag ze ze dan niet terug hebben?
Daar zeg je wat! Want uiteindelijk is dit natuurlijk allemaal bedacht door de elitepedofielen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan zomaar michael jackson vergeten. Die was toch ook goed met kinderen enzo.
Die wil graag mee kaarten hoor.
en dan zeggen dat iemand anders naar BNW moetquote:Op maandag 13 mei 2013 20:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien was hij wel een reptillian. Eentje met genetisch gemanipuleerde kieuwen.
Dat lijkt me ook.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lijkt me ook frustrerend als agent met deze zaak opgescheept te zitten.
Je kunt niks tegen de moeder vertellen omdat je geen nieuws hebt
alleen maar: Sorry mevrouw, maar we hebben ze nog steeds niet gevonden.
Hoe erg moet dat zijn als agent, en dan ook nog dat je savonds thuis komt en je kinderen ziet zitten.
Lijkt me zo zwaar om dan agant te zijn
Sarcasme, herken het.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:54 schreef K4rJ4kC het volgende:
en dan zeggen dat iemand anders naar BNW moet![]()
![]()
![]()
Goed punt!quote:Op maandag 13 mei 2013 20:51 schreef moeke1 het volgende:
Ze heeft toch de kinderen meegegeven...... waarom mag ze ze dan niet terug hebben?
Ah, daar is schattige Lavenderr weerquote:Op maandag 13 mei 2013 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem nog een pijnstiller en ga lekker pitten. Je zet jezelf voor schut, vrouwtje.
Twintig topic's verderquote:Op maandag 13 mei 2013 20:53 schreef Ticootje het volgende:
Maar ook weten we toch erg weinig welke rol de moeder heeft gespeeld? Er bekent gemaakt dat de omgangsregeling door de rechter werd beperkt.
Dat kan net zo goed op last van de kinderbescherming of jeugdzorg zijn gebeurd.
We weten ook van die situatie helemaal niets.
Sarcasme niet herkennenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:54 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
en dan zeggen dat iemand anders naar BNW moet![]()
![]()
![]()
Gaat niet gebeuren lijkt mij,zie wel dat er een bericht is verwijderdquote:Op maandag 13 mei 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze dat register beter sluiten.
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik zou bijna zeggen: missing white woman syndrome
waarom zo veel aandacht voor twee blanke jongetjes, nu al 21 topics, alleen al tijdens mijn slaap en werk zijn er 6 volgestampt zonder enige informatie, terwijl de Marokkaanse Ananass uit Wassenaar in 3 maanden tijd slechts 3 topics heeft.
Discriminatie, racisme en massahysterie. Moeten jullie allemaal laten zien hoe erg jullie dit vinden. Ik kots op jullie en ik ontvolg deze reeks per direct.
Beloofd is beloofd. Fijne avond, welterusten en ik hoop je niet meer tegen te komen komende tijd dus alvast gefeliciteerd en de beste wensen voor 2014quote:Op maandag 13 mei 2013 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
waarom zo veel aandacht voor twee blanke jongetjes, nu al 21 topics, alleen al tijdens mijn slaap en werk zijn er 6 volgestampt zonder enige informatie, terwijl de Marokkaanse Ananass uit Wassenaar in 3 maanden tijd slechts 3 topics heeft.
Discriminatie, racisme en massahysterie. Moeten jullie allemaal laten zien hoe erg jullie dit vinden. Ik kots op jullie en ik ontvolg deze reeks per direct.
kan je ook zinnig reageren?quote:
Zuchtquote:Op maandag 13 mei 2013 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |