Oke, dat laatste heb ik dus gemist.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo een vaag verhaal?
Bovendien is het eerder voorgekomen (Livia en Alessia).
Overigens is er idd een condoleanceregister.
Daar doe ik ook mn best voor.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:36 schreef Copycat het volgende:
Juist ... Ik zal het maar aan je medicatie wijten.
Met welk nut dan? Risico op strafvervolging heeft hij toch niet meer. Al weten we natuurlijk niet of hij het plan om zelfmoord te plegen al vanaf het begin af aan heeft gehad.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vrees dat als hij alles zo goed heeft voorbereid dat je dan meer moet gaan zoeken richting internet cafe's of eventueel via zn smartphone, werk. Dat soort dingen. En dan gaat toch echt mijn eerste keuze richting internet cafe.
Wat heeft de politie en zijn ex zelf voor positiefs te winnen met liegen over de dood van Jeroen?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:36 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Wat mij betreft is niemand betrouwbaar zonder bewijs, ook de politie niet.
En nee, ik ga het niet hebben over Kat.
Maar als aangezien ik in het verleden nog wel eens las over bijeenkomsten en bla bla bla voor iemand die overleden was, en nu niets lees over de vader, denk ik sja.. waar is die vader nu dan? Dood of niet.
Als ik die reden had geweten had het geen vraag meer geweest, toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:38 schreef Messina het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft de politie en zijn ex zelf voor positiefs te winnen met liegen over de dood van Jeroen?
Als ze op zoek moeten naar een nog levende vader en twee kids, zetten ze iedereen wel heel erg op het verkeerde been, niet? Geef eens een reden.
Stel, hij zou niet dood zijn, dan zou zijn familie inmiddels wel beginnen te miepen dat ze zijn lichaam willen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:39 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Als ik die reden had geweten had het geen vraag meer geweest, toch?
ik denk dat het misschien maar beter is dat wij het niet begrijpen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met welk nut dan? Risico op strafvervolging heeft hij toch niet meer. Al weten we natuurlijk niet of hij het plan om zelfmoord te plegen al vanaf het begin af aan heeft gehad.
De enige reden die ik zou kunnen bedenken is om zijn ex-vrouw, en de moeder van de kinderen, zolang mogelijk in onzekerheid te houden. Maar daarvoor hoef je niet persè zo uitgebreid je voorbereiding te plannen en de sporen van je voorbereiding uit te wissen.
Maw enkele zoektermen en sites die ze op de computer zouden kunnen vinden zouden wellicht hooguit enkele vermoedens kunnen bevestigen met betrekking tot de vraag of de vader deze verdwijning zorgvuldig heeft gepland en zo ja op wat voor manier, je zou zelfs al een richting kunnen krijgen van de wijze waarop de broertjes om het leven zijn gekomen door bepaalde zoektermen ofzo. Maar daarmee heb je de broertjes nog niet gevonden lijkt me.
Akelig koude bedoening daar, geen liefhebbende mensen in zijn directe omgeving als ik dat zo lees (gezien de opening van het register).quote:Op maandag 13 mei 2013 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
http://www.condoleanceregister.nl/Condoleance-jeroen-denis.html
Maar daarmee komt je geblaat toch onvolledig ongefundeerd uit de lucht vallen?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:39 schreef Blaadje11 het volgende:
Als ik die reden had geweten had het geen vraag meer geweest, toch?
Jeetje, vind sommige reacties op dat condoleanceregister wel ver gaan hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
http://www.condoleanceregister.nl/Condoleance-jeroen-denis.html
Pff kom op zeg, wat een dooddoener, verwijzen naar BNW.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar daarmee komt je geblaat toch onvolledig ongefundeerd uit de lucht vallen?
Geen enkele reden toe. Maar misschien vinden ze het in BNW een leuk speculatieonderwerp. Dichter bij huis dan Boston immers ...
Ik snap het ergens wel. Moeders.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jeetje, vind sommige reacties op dat condoleanceregister wel ver gaan hoor.
Nou, daar past jouw ongefundeerde complotgedachte beter dan hier.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:42 schreef Blaadje11 het volgende:
Pff kom op zeg, wat een dooddoener, verwijzen naar BNW.
Meiske, ik vraag me gewoon dingen af, dat jij ervan maakt dat ik in complottheorieën geloof, is aan jou.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, daar past jouw ongefundeerde complotgedachte beter dan hier.
Er is volstrekt geen reden om aan te nemen dat Jeroen Denis niet dood is. Je gaat nog verder dan Kat en Vrijland.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:42 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Pff kom op zeg, wat een dooddoener, verwijzen naar BNW.
Je vraagt je onzinnige dingen af. Hoop dat het aan je ontsteking en de medicijnen ligt..quote:Op maandag 13 mei 2013 20:45 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Meiske, ik vraag me gewoon dingen af, dat jij ervan maakt dat ik in complottheorieën geloof, is aan jou.
Wat is de reden aan te nemen dat hij wel echt dood is?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is volstrekt geen reden om aan te nemen dat Jeroen Denis niet dood is. Je gaat nog verder dan Kat en Vrijland.
Vrouwke, je vraagt je af of vader überhaupt wel echt dood is. BNW written all over it.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:45 schreef Blaadje11 het volgende:
Meiske, ik vraag me gewoon dingen af, dat jij ervan maakt dat ik in complottheorieën geloof, is aan jou.
Precies, dit dus. Doelend op een aantal reacties in het condoleanceregister.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:45 schreef flugeltje het volgende:
Dat de mensen niet snappen dat ze hier die Jeroen niet meer mee hebben, maar wel z'n nabestaanden die niet alleen hun zoon, broer, neef, etc kwijt zijn, maar ook nog eens moeten leren leven met de akties van net voor z'n dood....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |